TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TranceFool on Oct-20-2001 11:42:

Question Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost?

Hmmm ik vind dit echt een beetje jammer aan het vinden. Het lijkt wel alsof nadat de postcount is weggehaald dat sommige mensen hier bijna noooit meer posten. Beetje jammer is dat. Vroeger als je er een dag niet was geweest las je je rot, en nu is er bijna nix meer te beleven. Ik wil niet zeggen dat iedereen nu allemaal doelloos moet gaan posten, maar vroeger stonden er ook veel meer interessante threads. Ligt dit aan mij of zijn er mensen die dit ook is opgevallen?

Posted by tango on Oct-20-2001 12:16:

Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in!

grtz,
TNG

Posted by TimeportE on Oct-20-2001 12:35:

quote:
Originally posted by tango
Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in!

Jongen, je haalt de woorden uit mijn mond.. irv ruled (in plaats van post maken, lines ) maar ik vind het ook jammer dat er nu wel minder op het forum word gepost..

Posted by Sandman on Oct-20-2001 12:43:

Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken

Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan

Sandman

Posted by Boss on Oct-20-2001 13:37:

quote:
Originally posted by Sandman
Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken

Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan

Sandman

precies; lekke blijven posten ! helemaal mee eens

Posted by eXos on Oct-20-2001 13:52:

HOEREZOOI!!!!

Ik blijf ook vrolijk doorposten hoor. Alleen de topics zijn een beetje lame. Maar ja, dat zal wel weer bijdraaien.

GReeTZ

Posted by TranceFool on Oct-20-2001 13:59:

Ik zit ook weles op IRC (niet vaak hoor), maar als ik er ben vinnik het nie echt super, zal wel door mij komen . Maar ik zal es wat vaker langskomen

Posted by Flippe on Oct-20-2001 14:05:

Zeker langs komen op IRC!!!
vet gezellig

Posted by Opti on Oct-20-2001 14:15:

ja, ik kom sinds deze week ook op irc en t forum dat laat ik mestal ziiten dan
shame on me

Posted by Siesta on Oct-20-2001 14:19:

ik zit ookwelleens op irc, ik lees nog wel alle threads hier.
en ik chat te veel op msn

Posted by Dj Lex on Oct-20-2001 14:38:

Ik heb het een beetje druk met school laatste tijd en ben het een beetje zat ook om telkens verrot gescholden te worden omdat ik zoveel postte. En vind audiogalaxy ook wel flex.

Posted by Klubbdemon on Oct-20-2001 20:02:

wat is het kanaal naampie dan?

#tranceaddict

daar ben ik nu (jammer genoeg op zaterdag 10 uur)
en zijn 7 mensen/namen..

Posted by Subsonik on Oct-21-2001 09:53:

quote:
Originally posted by Klubbdemon
wat is het kanaal naampie dan?

#tranceaddict

daar ben ik nu (jammer genoeg op zaterdag 10 uur)
en zijn 7 mensen/namen..

kanaalnaam is #taforum ,het is op efnet

Posted by Little Theseus on Oct-21-2001 13:12:

IRC heeft er zeker mee te maken, maar soms zorgt het er ook voor dat threads juist zeer snel gevuld zijn (link op irc zetten en roepen dat iederen moet replyen).
Ik denk dat de postcount er ook veel mee te maken heeft.

Posted by Blik on Oct-21-2001 14:03:

[professor mode]

het is een combinatie van verscheidene factoren, aan de ene kant is het verbergen van de postcount een grote factor is voor de gedaalde amusementswaarde op dit forum

een andere mogelijkheid kan het ontstaan van een superieur IRC-channel zijn
[/professor mode]

oftewel, IRC roelt maar ik blijf gewoon doorposten, en mijn postcount in de gaten houden

Posted by Henkie_henk on Oct-21-2001 14:13:

Als je dan ff nieuwe interessante threads maakt..

Misschien behaal je wel inspiratie uit irc chats?

ah ja.. nu zijn er iig threadje of 5 waar iedereen aant lulle is met of zonder kater..

Posted by Miss Proximus on Oct-21-2001 15:08:

ik vind gewoon dat er teveel shit wordt gepost, als er iest useless is dan is het wel 80% van t holland forum, en als dit forum met dezelfde maat werd gemeten als de rest van t forum dan zou dat iig een stuk minder zijn. worden er dan threads gemaakt die wel enig nut hebben dan zijn ze binnen no time weer gespammed met onzin en opscheppeige verhaaltjes (jaja...ik doe m'n vuurvrije pak vast aan) en ja...dat houdt de interessante mensen van t forum weg! en daar bedoel ik niet mezelf mee, maar mensen die ik dus bijna nooit meer aantref in de threads!

Posted by TranceFool on Oct-21-2001 18:15:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik vind gewoon dat er teveel shit wordt gepost, als er iest useless is dan is het wel 80% van t holland forum, en als dit forum met dezelfde maat werd gemeten als de rest van t forum dan zou dat iig een stuk minder zijn. worden er dan threads gemaakt die wel enig nut hebben dan zijn ze binnen no time weer gespammed met onzin en opscheppeige verhaaltjes (jaja...ik doe m'n vuurvrije pak vast aan) en ja...dat houdt de interessante mensen van t forum weg! en daar bedoel ik niet mezelf mee, maar mensen die ik dus bijna nooit meer aantref in de threads!

Hmm 80% vinnik wel erg overdreven. Het hoeft hier toch niet alleen maar over muziek te gaan. Het gaat toch ook om de gezelligheid. Wat vind jij useless dan??

Posted by Nastra Azzurro on Oct-22-2001 10:24:

zozo das jammer van de post counts whhhaahah ben een tijdje hier ni geweest... whehe maarja boeiuehhhhh

Posted by Miss Proximus on Oct-22-2001 12:00:

quote:
Originally posted by TranceFool
Wat vind jij useless dan??

komt vast omdat ik de enige regular chick ben, maar al die verknaakte shit (excusez le mot whaaaaaaaahaha) en dat soort dingen en gewoon mensen die replyen op posts waar ze nix mee te maken hebben: dus waar ze ABSOLUUT geen toegevoegde waarde voor hebben....grrrrrrr....irri

Posted by TranceFool on Oct-22-2001 12:05:

quote:

komt vast omdat ik de enige regular chick ben, maar al die verknaakte shit (excusez le mot whaaaaaaaahaha) en dat soort dingen en gewoon mensen die replyen op posts waar ze nix mee te maken hebben: dus waar ze ABSOLUUT geen toegevoegde waarde voor hebben....grrrrrrr....irri

Ah ok weet ik dat ook weer, ieder zijn eigen mening

Posted by Dj Alpha on Oct-23-2001 10:11:

Op IRC weten we meestal leuke threads te browsen.. Neem nu ndie van dat tv programma.. Allemaal ontstaan via IRC gebeuren
K ben ff uit t forum geweest maar k begin de smaak alweer te pakken te krijgen

Posted by Henkie_henk on Oct-23-2001 10:21:

quote:

Dan blijf je toch lekker weg?? Dat jij altijd wel ergens over weet te zijken weet ik nou ook wel hoor..

Posted by Miss Proximus on Oct-23-2001 10:36:

gelukkig ben ik oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe

haha...ik zou alleen al hier blijven posten om jullie het leven zuur te maken...o wat zouden jullie mij graag uit het holland forum weg willen hebben lmao

o zou ik nu weer stoppen, dan heb jij weer wat meer ruimte om van topic te veranderen en, zoals gewoonlijk, weer over wijven te gaan ouwehoeren...

Posted by Opti on Oct-23-2001 12:03:

de sfeer wordt wat grimmiger hier...

Pages (2): [1] 2 »