TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Volgens mij was het TE2004 ook zo rond de 35 Euro, dacht ik ergens gelezen te hebben 
line-up:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
more tbc
dit is geen grapje
Hehehe, ik weet dat TE aan de linkerkant staat op dat mooie bord van JP, maarre.......
Ik ben toch wel een Arminsletje

| quote: |
| Originally posted by ahp2002 line-up: armin ferry rank 1 gielen marco v more tbc dit is geen grapje |
ik ga ook weer, net zoals vorig jaar, en jullie mening over TE kan me aan me reet roesten
als die lineup zo blijft ga ik sowieso
kaartje vorig jaar was 37 euro...
| Originally posted by ahp2002 line-up: armin ferry rank 1 gielen marco v more tbc dit is geen grapje |
Armin laat zich nu wel kennen zeg, hoor hem anderhalf jaar geleden nog doodleuk zeggen dat hij nooit meer op TE zou draaien want dat was meer een feestje voor DJ Jean. Jammer van hem dat hij dus geen voet bij stuk heeft gehouden.
Originally posted by Remy D Armin laat zich nu wel kennen zeg, hoor hem anderhalf jaar geleden nog doodleuk zeggen dat hij nooit meer op TE zou draaien want dat was meer een feestje voor DJ Jean. Jammer van hem dat hij dus geen voet bij stuk heeft gehouden. |
Als boozywoozy ook nog komt dan is mijn party compleet 
hopen dat ie dan weer gaat matten met Johan Gielen
Originally posted by Remy D Armin laat zich nu wel kennen zeg, hoor hem anderhalf jaar geleden nog doodleuk zeggen dat hij nooit meer op TE zou draaien want dat was meer een feestje voor DJ Jean. Jammer van hem dat hij dus geen voet bij stuk heeft gehouden. |
| Originally posted by DJ Gerrit hmm dat heb ik armin anders nooit horen zeggen, hoe kom je hier zo bij dan? |
| Originally posted by Remy D Dat heeft hij meerdere keren vertelt in die chatbox van hem tijdens zijn show. Daar kwam ik toen bijna iedere week. |
of het moet als een grapje bedoeld zijn.... maar ja de line up is nog niet definitief.
Als dit daadwerkelijk de line-up van TE wordt ziet het er zeker niet slecht uit!
Ik heb alleen toch ook wel een beetje mijn bedenkingen bij het feest TE, dus of ik ook echt ga is een tweede...
Op DVW draaide Armin na Jean en Gielen dus hij weet ongeveer hoe het is op op TE te draaien 
Er zijn toch altijd meerdere podia? Een main, een (hard)trance en 1 club. Tenminste toen ik er was in 2002 wel. Cosmic Gate zal wel weer komen als afsluiter 
Line-up ziet er zeker niet beroerd uit....
12 Februari ga ik me toch een partij un-cool wezen! 
Maar dat had ik al eerder aangekondigd...
Hoop zeker dat Cosmic Gate komt!! 
Vervang Gielen door tiesto en je had mijn droom-dutch-trance-masters-line-up van een paar jaar geleden.
Line up nu is ook wel ok, maar ga er niet meer voor naar TE denk ik.
Kan leuk worden, nu die Italiaanse halfgode nog live on stage, een paar leuke nieuwe Nederlandse, Scandinavische en Engelse namen erbij!
Maar dat zal er toch wel weer niet van komen...
Zolang ze Jean nou maar op de club stage laten staan, net als vorig jaar ! Gielen mag daar ook wel heen verkassen met zn popu-trance

Hello, Can anyone here help me out with English? I live in the US and we have a group of people who are going to Trance Energy this year, but none of us have ever been to Europe before.
We could use help with things like a hotel, tickets to the event (can you buy them at the door, or do you have to buy in advance?), and anything else you can think of.
Thanks in advance !
-Erik
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=169354
Good luck
| Originally posted by Original Vervang Gielen door tiesto en je had mijn droom-dutch-trance-masters-line-up van een paar jaar geleden. |
Tiesto? Op TE? Kon misschien in 2000 maar zeker nu niet meer!
Te duur, en hij treedt nooit meer in NL op...
Ga hier denk ik wel heen... heb me vorig jaar zeker goed vermaakt!
Originally posted by nwopper Tiesto? Op TE? Kon misschien in 2000 maar zeker nu niet meer! Te duur, en hij treedt nooit meer in NL op... |