TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Trance Department Nominert Til Årets Klubb Konsept 2004 i Oslo Av Nattguiden!
Trance Department Nominert Til Årets Klubb Konsept 2004 i Oslo Av Nattguiden!
Vil benytte sjansen til å takke de som var innom Trance Department i løpet av 2004. Har rett og slett vært helt knall! Uten tvil!
Det har faktisk gått så bra at vi er blitt nominert til årets klubb konsept, noe som overasker oss til det positive. Kanskje en liten greie om at trance lever after all
Noe for øvrig samtlige kvelder på både John Dee Kjelleren, Fonii og Aqua beviste.
Her er hva Nattguiden skrev:
TRANCE DEPARTMENT:
Det er modig å forsøke å holde liv i et trance-konsept i år 2004. Det krever en ærlig interesse og aldri så lite "kjærringa mot strømmen"-guts. Og det har vi sansen for.
Mange takk 
Gratulerer!
Grattis! 
Nå hadde det bare vært knall og vinne. Sette trance litt på kartet igjen 
Congrats 
grattis 
Skulle forsåvidt bare mangle!
Cheers to that.
Takk til alle dere som stilte opp.
Kult om dere dropper en vote også 
stem her http://www.nattguiden.no/promo/award
| quote: |
Det er modig å forsøke å holde liv i et trance-konsept i år 2004. Det krever en ærlig interesse og aldri så lite "kjærringa mot strømmen"-guts. Og det har vi sansen for. |
LOL!
Dude...Konseptet er blitt nominert til årets beste... Da er det klart at ting er i ferd med å skje. Det kan ikke starte på en ny bølge med Hyperstate eller partyer i den størrelsen.
Vi kommer i alle fall til å kjøre på for å gjøre Oslo/Norge til en bedre klubbstad å bo i..
Masse planer in the making. 
Koselig å høre
Jeg har avgitt min stemme i alle fall!
så bra da!
jeg stemmer jeg seff.
Lykke til!
need more votes!
give it all ya got
| Originally posted by Locazor Seriøst...blir så forbannet over folk i Norge. "Det er jo bare sånn dunk-dunk", "Det er ikke ordentlig musikk" osv... Hva er det med Norge som gjør at clubbing er et latterlig dårlig fenomen her til lands? Seriøst...vurderer å flagge ut til Benelux i nærmeste fremtid hvor trancen faktisk lever fremdeles i beste velgående. |
Dette hadde jeg ikke forventa, stilig! Stemte jeg. Helt greit at trance/clubbing er underground, man trenger ikke mye blest om det for at det skal være bra.
Er vel underground som er det beste, men det er klart å være nominert og i det hele tatt være der blandt de "beste" som øker muligheten for ting senere...Er ikke dumt å ha på CV'en...I de siste årene har det også vært så underground at til og med folk syter for at det ikke skjer noe...Hvorfor? Fordi det rett og slett ikke har skjedd noe...
2005 kan forsåvidt bare bli bedre... 
| Originally posted by Sand Leaper Rolig nå. Det at trance langt i fra er populært i klubbscenen i Norge nå om dagen betyr ikke at klubbscenen generelt er dårlig. Det har definitivt vært bedre tider, men ærlig talt, få opp øya og ta en titt på hva som skjer som ikke har med trance å gjøre. Det er faktisk en hel del. |
| Originally posted by alieu Det er jo faktisk litt i det han sier, da... Folk generelt har helt feil oppfatning av trance i norge. Hvis du sier til en ''normal'' person at du hører på trance, så tror den personen at du hører på scooter, dj alligator osv, og at du hører på fjortis dritt! Problemet i Norge er at folk ikke vet om all den bra kvalitets prog\trance'n som finnes! De opfatter ''trance'' som jall pga det kommerse eurodance\trance crap'et som blir spilt på tv og radio! |