TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Flushing-topic
Pages (2): [1] 2 »
Flushing-topic
Ben ik de enige die een probleem heeft met het wc bezoek???
das weird bij mij.. echt elke keer dat ik naar het toilet ga moet ik aan asterix en obelix die aan het zwemmen zijn in de zee.
het helpt wel eigenlijk ze (ik peins dat het van die tegels is van in de wc's van highstreet
)
anyways. heeft hier iemand nog problemen mee, of moet ik men koppeke is laten na zien.
Ps: deze topic is aangemaakt wegens bordedom op het BETA forum 
Jongske, gij zijt ziek. Gewoon een portie All Bran (of hoe ge het ook schrijft) en u darmflora komt terug tot leven. Je kan ook altijd aan een rottend kadaver peuzelen, maar dan denk ik dat er op een dag u maag er mee uitkomt tijdens de stoelgang
Gaat het nu over effectieve darmproblemen, of hebt ge gewoon een probleem met de omgeving "WC"?
ik heb geen darm problemen denk ik ze... gewoon kweet nie ik denk precies altijd aan asterix en obelix voor dat er iets gebeurd.. hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen??? 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen??? |
wat is het probleem nu eigenlijk?
Ik ook ni eigenlijk....
Ik probeer wel mijn tijd te pakken voor elk WC-bezoek, boekje lezen enzo, lekker relax. Maar daar blijft het dan ook bij, ik krijg geen beelden van stripfiguren die zwemmen in de stront enzo...
| Originally posted by Zehra wat is het probleem nu eigenlijk? |
Holy shit dude, volgende keer stop ik met schenken na uw eerste bacardi'ke zene! En wtf hebt gij met onze WC uitgestoken 
En on-topic: ik pak der ook altijd uitgebreid mijn tijd voor 
nen topic over stront, geniaal 
| Originally posted by Zehra wat is het probleem nu eigenlijk? |
driesie ge moet is naar de film "dreamcatcher kijken" of dienen boek lezen van stephen king. Dat zijn pas mensen die wc problemen hebben, die schijten daar vree gevaarlijke monsters, whiaaaaaaaaaaa

^idd komen hilarische sc�nes in .. als ze die ene vinden in dat bos dat er zo goed als dood bij zit en tenige wat die nog doet is 'windjes' laten .. 
geef mij dit maar voor in de living!

Zolang Mr hankey
uuw badkamer maar niet herdecoreert is alles in orde. Trekt u dat toch niet zo aan... Ik bedoel, er lopen hier vele zieke geesten rond hoor... Denken we maar aan "de courgette" van apostle... Kop op man...
^zieke geest??? nie te ver gaan e tiger 
hooo rustig maar rustig maar. Hier: denk nog een beetje aan Asterix & obelix
Dat zal beter zijn dan mij hier een beetje te komen bedreigen! Ik heb al vo minder gevochte e pat!
en o ja:

a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics.
gij zijt veranderd gast.
I thought you cared.. bitch
ik gooi hier gewoon mijn gevoelens open en bloot, en ik krijg dan zo'n dingen te lezen, en dan van u nog wel.. ik zag u graag
damn. kga morgen terug een afspraak maken met de shrink denk ik
^^

| Originally posted by Kaidreas a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics. |
| Originally posted by Xilver En wtf hebt gij met onze WC uitgestoken |
| Originally posted by Kaidreas tssss en dan vraagt ge u eigenlijk af waarom het zo saai is.. als ik zo'n replies lees... durf ik al bijna niet meer te posten. kwas gewoon aan het zeveren... grapjes maken, weet gewel... grapjes hahaha /humor. |
| Originally posted by Kaidreas damn. kga morgen terug een afspraak maken met de shrink denk ik |