TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Right Now: Food
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Right Now: Food
In het Right Now topic kunnen we de muzikale voorkeuren van de Beta's zien, maar wat met hun eetgedrag? Daarom deze thread, dan kunnen we zien wat de Beta's zoal in hun kas slagen.
Kzal zelf gelijk beginnen:
De Sint is vandaag geweest (het voordeel van een jongere zus
), en voor de grote broer heeft hij ook een hoop chocolade en snoep achtergelaten. Momenteel ben ik dan ook aan het genieten van een marsepeinen varkentje, en er ligt hier ook nog een grote speculaas naar mij te lonken...
pralines van de sint staan hier voor men neus 
zo van die lekkere witte 
heh leuk idee jasper.
Hier is de sint niet geweest
Heb daarjuist nog een stukje marsepein gegeten (van zone goeie dikken blok, jummie!)
Sinterklaas komt bij mij ni meer langs
Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om 
Enneuh, marsepein... bah, moet ik niets van hebben. Speculaas met een tasje koffie daarentegen... 
| quote: |
| Originally posted by Nyah Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj OMG, kindertijd-flashbacks |
| Originally posted by Jasperovitsj OMG, kindertijd-flashbacks |
yep yep, idd, ik weet nog dat ik vroeger met mijn broer moest vechten over wie nu dat vensterke mocht openen
| Originally posted by kirstolas Ja da wel, maar ik speelde altijd vals. Na dag 1, gene chocolade meer! |
Avondeten : twee diepvries-pizza's uit den Aldi.
| Originally posted by _Jedi LOL .. geen idee wat dat was, .. Maar euhm .. ik koop soms nog kinder-chocolade .. die eitjes .. ben nog altijd curieus wat er nu weer in dat eitje zit .. |

| Originally posted by _Jedi Maar euhm .. ik koop soms nog kinder-chocolade .. die eitjes .. ben nog altijd curieus wat er nu weer in dat eitje zit .. |
| Originally posted by Xilver Avondeten : twee diepvries-pizza's uit den Aldi. |
| Originally posted by Gladius Heb daarjuist nog een stukje marsepein gegeten (van zone goeie dikken blok, jummie!) |

damn.. nu heb ik dus wel honger gekregen.. ik ga maar slapen voor ik dalek de snoepkast plunder

Kinder-dinges zijn heerlijk, 100% mee eens.
Now eating: Bicky-rib (da's een bicky met een mexicano ipv een hamburger). Aanrader!
now I'm hungry 
whoppa pralines zijn op 
Doos vrijdag gekregen, en nu al op 
| Originally posted by Zehra now I'm hungry |
| Originally posted by Phortastic whoppa pralines zijn op ![]() Doos vrijdag gekregen, en nu al op |
| Originally posted by Zehra en niks delen met je mede-beta's |
| Originally posted by Zehra en niks delen met je mede-beta's |
| Originally posted by Phortastic hihi |
you bastard. je vergeet wss da ik ook van limburg ben eh? pas op of ik pak u tss!
was jij nie van lanaken? das nie zo ver van MM hoor! 
| Originally posted by Nyah Speculaas met een tasje koffie daarentegen... |
Originally posted by Zehra you bastard. je vergeet wss da ik ook van limburg ben eh? pas op of ik pak u tss! was jij nie van lanaken? das nie zo ver van MM hoor! ![]() @ Jasper: truffels mmmmmm |

(ze zijn toch op
)
Ik verneem zojuist uit betrouwbare bron dat Z aan de omelet gaat