TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin in Nederland
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by sanderheijnen2 on Dec-06-2004 19:48:

Armin in Nederland

Wanneer is Armin weer in Nederland? (Liefst een solodatumpje)


Posted by Freezel on Dec-06-2004 19:55:

Hij heeft een website btw ........


Posted by MaGiK54 on Dec-06-2004 20:09:

Dit is de tweede keer dattie het flikt: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=156512

www.armin.nl kan je alles zien.


Posted by jp on Dec-06-2004 20:09:

Daar staan alleen de data van december. Hij komt in ieder geval op TE.


Posted by BaRTeZ on Dec-06-2004 20:45:

Wanneer is Sinterklaas weer in Nederland? (Liefst aan het einde van het jaar aub)


Posted by DJ Gerrit on Dec-06-2004 21:31:

quote:
Originally posted by jp
Daar staan alleen de data van december. Hij komt in ieder geval op TE.



Op trance energy??? woei! is de rest van die line up al bekend
??


Posted by jp on Dec-06-2004 21:41:

Rank1 zal wel weer langskomen...

Ik hoop op Cosmic Gate en Nu-Nrg


Posted by DJ Gerrit on Dec-06-2004 21:49:

quote:
Originally posted by jp
Rank1 zal wel weer langskomen...

Ik hoop op Cosmic Gate en Nu-Nrg


ik hoop eigenlijk op ATB , die draaide destijds erg lekker toen ik nog 8er me radiotje zat te luisteren snachts....


Posted by ambs on Dec-06-2004 22:24:

mja armin heeft een site, als ze z'n gigs iets vaker zouden updaten zou dat wel handig zijn denk ik...

en dat armin op TE staat, triest gewoon.... Maar ja, gotta do what you gotta do.....


Posted by Tom Lont on Dec-06-2004 22:39:

Wordt weer tijd voor een Armada feestje


Posted by nwopper on Dec-07-2004 00:02:

Armin op TE? Dat is best een blijde verrassing zo!
Nou nog Cosmic Gate (komen standaard altijd en dat is goed, net zoals Gielen ongetwijfeld, dat is iets minder), DuMonde, Kai Tracid EN Talla 2XLC, Nu-NRG EN Ferry....en dan...waar het ook moge staan op wie zijn coolboard dan ook....ga ik echt ff uncool wezen en daarheen!

Met een koekje erbij...


Posted by MaGiK54 on Dec-07-2004 06:33:

Sander waarom begin jij altijd van die schijtthreads ? Of ze worden gesloten of over dat bepaalde onderwerp is er al een thread of het gaat over hoe laat armin ergens draait en/of hij ergens draait.


Just asking.....


Posted by basd on Dec-07-2004 08:06:

Re: Armin in Nederland

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
Wanneer is Armin weer in Nederland? (Liefst een solodatumpje)

Hij draait niet meer in Nederland heb ik gehoord. TE wordt zijn laatste gig in NL, daarna gaat ie verhuizen naar Amerika, waar men die **** muziek nog wel vreet.


Posted by MaGiK54 on Dec-07-2004 08:37:

Re: Re: Armin in Nederland

quote:
Originally posted by basd
Hij draait niet meer in Nederland heb ik gehoord. TE wordt zijn laatste gig in NL, daarna gaat ie verhuizen naar Amerika, waar men die **** muziek nog wel vreet.


Tiesto was toch degenen die oprotte naar de States.


Posted by basd on Dec-07-2004 08:52:

Re: Re: Re: Armin in Nederland

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tiesto was toch degenen die oprotte naar de States.

Zou kunnen. Misschien is een duoticket wel lekker goedkoop


Posted by MaGiK54 on Dec-07-2004 08:53:

Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland

quote:
Originally posted by basd
Zou kunnen. Misschien is een duoticket wel lekker goedkoop


Zeg maar nee dan krijg je er twee


Posted by Remy D on Dec-07-2004 14:28:

Re: Re: Re: Armin in Nederland

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tiesto was toch degenen die oprotte naar de States.

Daar gingen geruchten over, maar in zijn laatste interview op i-net zei hij juist dat hij volgend jaar weer meer bij zijn familie wil zijn en weer in veel Nederlandse clubs wil gaan draaien.


Posted by jp on Dec-07-2004 16:18:

Je zal maar in de VS moeten wonen


Posted by eieregooie on Dec-07-2004 16:46:

Ik dacht dat Armin helemaal zou stoppen na TE?


Posted by djxtension on Dec-07-2004 16:56:

Lang leve de geruchten...

Op Armin's site is nog niks te vinden over Armin die verhuist naar de USA. Nog ff afwachten dus...


Posted by Matthijs on Dec-07-2004 16:57:

ja je moet altijd stoppen op je hoogtepunt zeggen ze, en wat kan hij nog meer bereiken na op TE gedraaid te hebben??


Posted by jp on Dec-07-2004 17:31:

quote:
Originally posted by Matthijs
ja je moet altijd stoppen op je hoogtepunt zeggen ze, en wat kan hij nog meer bereiken na op TE gedraaid te hebben??


Armin in Concert op de Brandenburger Tor in Berlijn en dan draaien op de finale van het wereldkampioenschap voetbal die daar in 2006 plaatsvindt


Posted by emma on Dec-07-2004 19:35:

ik denk niet dat Armin van plan is te stoppen;

hij (en zijn managers) wil(len) graag nog een heleboel bereiken...


Posted by franzelare on Dec-07-2004 20:08:

denk dat er nog wel wat leuks aan zit te komen


Posted by eieregooie on Dec-08-2004 04:27:

lol


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.