TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin in Nederland
Pages (3): [1] 2 3 »
Armin in Nederland
Wanneer is Armin weer in Nederland? (Liefst een solodatumpje
)
Hij heeft een website btw ........
Dit is de tweede keer dattie het flikt: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=156512
www.armin.nl kan je alles zien.
Daar staan alleen de data van december. Hij komt in ieder geval op TE.
Wanneer is Sinterklaas weer in Nederland? (Liefst aan het einde van het jaar aub)
| quote: |
| Originally posted by jp Daar staan alleen de data van december. Hij komt in ieder geval op TE. |
Rank1 zal wel weer langskomen...
Ik hoop op Cosmic Gate en Nu-Nrg 
| quote: |
| Originally posted by jp Rank1 zal wel weer langskomen... Ik hoop op Cosmic Gate en Nu-Nrg |
, die draaide destijds erg lekker toen ik nog 8er me radiotje zat te luisteren snachts....
mja armin heeft een site, als ze z'n gigs iets vaker zouden updaten zou dat wel handig zijn denk ik...
en dat armin op TE staat, triest gewoon....
Maar ja, gotta do what you gotta do.....
Wordt weer tijd voor een Armada feestje 
Armin op TE? Dat is best een blijde verrassing zo!
Nou nog Cosmic Gate (komen standaard altijd en dat is goed, net zoals Gielen ongetwijfeld, dat is iets minder), DuMonde, Kai Tracid EN Talla 2XLC, Nu-NRG EN Ferry....en dan...waar het ook moge staan op wie zijn coolboard dan ook....ga ik echt ff uncool wezen en daarheen!
Met een koekje erbij...
Sander waarom begin jij altijd van die schijtthreads ? Of ze worden gesloten of over dat bepaalde onderwerp is er al een thread of het gaat over hoe laat armin ergens draait en/of hij ergens draait.
Just asking..... 
Re: Armin in Nederland
| quote: |
| Originally posted by sanderheijnen2 Wanneer is Armin weer in Nederland? (Liefst een solodatumpje ) |
Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
| Originally posted by basd Hij draait niet meer in Nederland heb ik gehoord. TE wordt zijn laatste gig in NL, daarna gaat ie verhuizen naar Amerika, waar men die **** muziek nog wel vreet. |
Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Tiesto was toch degenen die oprotte naar de States. |
Re: Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
| Originally posted by basd Zou kunnen. Misschien is een duoticket wel lekker goedkoop |
Re: Re: Re: Armin in Nederland
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Tiesto was toch degenen die oprotte naar de States. |
Je zal maar in de VS moeten wonen 
Ik dacht dat Armin helemaal zou stoppen na TE?
Lang leve de geruchten...
Op Armin's site is nog niks te vinden over Armin die verhuist naar de USA. Nog ff afwachten dus...
ja je moet altijd stoppen op je hoogtepunt zeggen ze, en wat kan hij nog meer bereiken na op TE gedraaid te hebben?? 
| quote: |
| Originally posted by Matthijs ja je moet altijd stoppen op je hoogtepunt zeggen ze, en wat kan hij nog meer bereiken na op TE gedraaid te hebben?? |
ik denk niet dat Armin van plan is te stoppen;
hij (en zijn managers) wil(len) graag nog een heleboel bereiken...
denk dat er nog wel wat leuks aan zit te komen 
lol 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.