TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Nicknames
Pages (3): [1] 2 3 »
Nicknames
ik dacht waarom eens niet een nickname topic beginnen.
nicknames op andere forums misschien, of in het echte leven. Hoe noemen ze jouw meestal en wat heb je het liefst.
tranceaddict:Kaidreas
Trance.nu:Push
Mike.be: Mr. Zebrano
Dance4mation: Killnov
prodigy forum:Kaidreas
jajaja allemaal dezelfde persoon
namen die ik meestal krijg
van men broer: Ej janet, player
een dichte vriend: ej Bink, Dj gasto, Pimp
andere vrienden: euh... tuna, Dries
opt werk: bwoa meestal lieve scheldwoordjes zoals.. pijpslet, poephaan, droge sosis.. en andere.
en hoe wilt ge int vervolg genoemd worden. puma heeft precies liever jack... en de rest???
bij mij maakt het eigenlijk nie veel uit. alle is welkom 
TA/E-Love/D4M/Coolcast: TOR
Trance.nu: myrtillo
Mike/Bonzai: tor8024
Propellerheads: The Bilberry
Reasonstation: cosmic tracer
in het echte leven noemt iedereen me bij mijn echte naam, voor zover ik weet. vroeger werd ik wel es Pongo genoemd.. ik weiger te vertellen waarom dat was 
tijdens de les ben ik gewoon 'monsieur' of 'se�or' 
PONGO... hahaha leuke naam... kom vertel het ons tor.
"drek"
Da komt van ne stotterende vriend die altijd 30 seconden nodig had om de volledige naam ze zeggen (H...www...aaaaa...a..c....hhhhh...t.wacht....wacht...En wacht....dr...GODVERDOMME...DREK). En da's gebleven 
Op internet: Buoyant of Tommaaay
onder vrienden: van K�ske (met een knipoog),Motjeuuuuh,Bubble Buddy
tot Motherf*cker en zeldzaam Milfhunter.
vrouwelijke koosnaampjes hou ik voor mezelf dankuwel 
vrienden: mikey, mike
school: achternaam of misjel
online: eagle, eigeel, egel, micha mara
vroeger op de voetbal: moesj of moesjke (vraag mij ni waarom
)
en ons ma noem ek: wimme
en onze pa: josse
^bwhahahaha micha mara 
Tranceaddict : CygnusX
Alle andere fora : Cygnus
Oh ja, en Tom/Buoyant noemt me 'Bono'.
Forum: Nyah (komt van nniiiaaaa)
Vriend: Pruts, votje
Pa: Mushke
Broer: Kattekop
Goeie kameraad: schat, lieveke
Op t werk: dingske 
nick buiten TA =): cyrax
school: 1ste middelbaar 'rakketje' (nee ni omdat ik snel was, ik zat ne keer te spelen met m'n bikken in de klas...), laatste 2 jaar 'join(ke)'.
En elke antwerpenaar zegt natuurlijk gewoon 'Jowan' (echt zo vies plat uitgesproken
)
owjah en m'n oma zegt meestal 'Joke', en m'n opa 'Jowannes'
ben es benieuwd hoe dat met den andere Johan hier zit =)
SOY-clan : desperatos
games.telenet forum: desperatos-x
dj2dj: desperatozz
TA: Desperatos-x
vrienden: jeroen, geronimo, despe, swinky, ...
vriendinnen: schat, sjatje
(vinnek persoonlijk wel leuk
)
hoe ge mij wilt noeme: da kiest ge zelf ma, als et mij nie aanstaat, dan zulde et snel genoeg wete 
op fora en internet ofwel djcresto, cresto of onderlegger. Onderlegger voor de niet muziek stuff.
Int echt wordt ik vooral genoemd met men familienaam of men voornaam. Vroeger hoorde je ook wel pikuur, sticker (beiden afgeleid van men familienaam)
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X SOY-clan : desperatos games.telenet forum: desperatos-x dj2dj: desperatozz TA: Desperatos-x vrienden: jeroen, geronimo, despe, swinky, ... vriendinnen: schat, sjatje (vinnek persoonlijk wel leuk )hoe ge mij wilt noeme: da kiest ge zelf ma, als et mij nie aanstaat, dan zulde et snel genoeg wete |
overal op fora & internet: Zehra
broer & zus: abla (= zus int turks)
vrienden/vriendinnen: Zehra, Ze (zegt kaatje aka Monika altijd)
that's it.
zoals despe het zegt; noem me hoe ge wilt, maar als het me nie aanstaat, zult ge het voelen
maar ik verkies toch Zehra 
| Originally posted by Eagle` klassieker:aan u gaank kik wimme noeme pat |
gemakkelijkheids- en luiheidshalve overal dezelfde nick
Op internet: Jasper of Jasperovitsj, en op enkele ongure forums ook gekend als Gore Wesley
Int echt: Jasper, Jappe (which I hate
), Jesper Jansson (waar ze dat vandaan gehaald hebbe, don't ask me
), Kleintje 
Op internet: FUSyke
Door vrienden:
Fusy
Jaco, Jackie > komt door mijn achternaam
Lenn
Fusy & lenn mag je zeggen maar owee als ge mij aanspreekt mee Jaco of Jackie
dan barst de hel los

op fora: bertn, bert, djberten, djbertn, pollepel
int echt noemen ze mij: bertn, bert, burnie (ooit zat hier een verhaal achter, maar ben het vergeten) en ook wel eens Kojac
Micha Mara, all mine ! :x
Ik word vanalles genoemd
Pumaz, Puma, Jack, Sticky en door een iemand zoeteke 
Tranceaddict/gothweb/allweb/mike.be/bonzai/blacklibrary: Dark Apostle
Trance.nu/noxa.net: darkapostle
Gamebattles: Fluofish
Morphcore/European-affairs.co.uk/Nationstates: Eliga Nipal
PS2 Online: [DOG] Den Fluo
| Originally posted by Jasperovitsj Op internet: Jasper of Jasperovitsj, en op enkele ongure forums ook gekend als Gore Wesley Int echt: Jasper, Jappe (which I hate ), Jesper Jansson (waar ze dat vandaan gehaald hebbe, don't ask me ), Kleintje |
Telenet : Pignouf
Bij de rest ist Thy, Dj Thy of Mr Thy
In't echt : den Thy, Mr Thy (uitgesproken als Mr Thy, ik zie er nogal imposant uit), le Magicien.
De meeste mensen die mijne achternaam voor het eerst horen : Bouquet/Bucket (Mijne achternaam trekt erg op diene van die madam in Keeping up Appearances... eerlijk gezegd, die joke begint stillekes aan oud te worden. Wel altijd lachen hoe iedereen denkt dat ie eindelijk eens een "originele" mop heeft kunnen plaatsen).
De meeste Vlamingen : Cherie, Tcherri, Jerry. Komt er van als ge gene Franse naam (Thierry) kunt uitspreken (allee moet toegeven, meestal Vlamingen met scheve tanden of ne scheve smoel).
| Originally posted by Dj Thy De meeste Vlamingen : Cherie, Tcherri, Jerry. Komt er van als ge gene Franse naam (Thierry) kunt uitspreken (allee moet toegeven, meestal Vlamingen met scheve tanden of ne scheve smoel). |