TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Picotto op de MAIN!!!!!!!!! IC
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Remy D on Oct-21-2001 08:20:

Picotto op de MAIN!!!!!!!!! IC

Picotto is al bevestigt dat hij op de Mainstage draait en ook Sven Vath. In de techno draait oa Dave Clark.

En nu ga ik naar me nest.

Doeii


Posted by Little Theseus on Oct-21-2001 08:42:

IC2001 wordt mega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja josta, nu MOET je ook komen, want picotto is er
oja, CHRIS LIEBING komt ook!!!
anyways ik ben blij dat ik mn kaartjes al heb


Posted by Miss Proximus on Oct-21-2001 10:35:

quote:
Originally posted by Little Theseus
IC2001 wordt mega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja josta, nu MOET je ook komen, want picotto is er
oja, CHRIS LIEBING komt ook!!!
anyways ik ben blij dat ik mn kaartjes al heb


waaaaat.....Sven V�th? Chris Liebing? Mauro Picotto????????? OMG!!!!! /me grinz shake dat booty come on y'all wooooohoooooooo


Posted by Jukx on Oct-21-2001 10:55:

Nou het klinkt wel veel belovend hoor...
Picotto, SVEN VATH, DAVE CLARKE, CHRIS LIEBING und TERENCE FIXMER!!!
Ik ben bang dat ik (ondanks al mijn goede voornemens om niet te gaan) toch maar weer de barre tocht richting Amsterdam Rai zal moeten gaan maken 29 december.
Nou nu nog een mainstage zonder namen als Gielen, AVB, en PVD en het feestje kan beginnen!


Posted by Miss Proximus on Oct-21-2001 11:00:

quote:
Originally posted by Jukx
Nou nu nog een mainstage zonder namen als Gielen, AVB, en PVD en het feestje kan beginnen!


t is toch wel IC, niet Awakenings @ the Rai ofzo

heb trouwens gister een feestje meegemaakt waar Damien Keane draaide (van die poll op de Awakenings site).......OMG!!!!! Ik dacht: waaaaaar is Jukx....waar is Bellie..waar is New Wave!!!!!!! Daarom heb ik maar ff flink voor ons 4en gestampt


Posted by Jukx on Oct-21-2001 11:05:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


t is toch wel IC, niet Awakenings @ the Rai ofzo


Jaha, dat begrijp ik ook wel hoor! Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes.

quote:

heb trouwens gister een feestje meegemaakt waar Damien Keane draaide (van die poll op de Awakenings site).......OMG!!!!! Ik dacht: waaaaaar is Jukx....waar is Bellie..waar is New Wave!!!!!!! Daarom heb ik maar ff flink voor ons 4en gestampt


He bedankt he! Stellen we zeker op prijs!


Posted by Boss on Oct-21-2001 13:27:

Jester

quote:
Originally posted by Jukx


Jaha, dat begrijp ik ook wel hoor! Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes.




Hela,
namen als picotto, sven vath en chris liebing maken innercity zeker een must, maar een mainstage met daarop PvD maakt het voor mij eigenlijk alleen nog maar beter (en is d8 ik toch zeker geen inkoppertje).....

(Wat wel mooi is.... op de site van innercity is nergens een tmf/538 logo te vinden.. )


Posted by basvh on Oct-21-2001 17:01:

vet man ben zker van de partij op de 29e


Posted by Flippe on Oct-21-2001 20:01:

Die line-up ziet er zeker uit, en idd als PVD komt wordt het alleen maar beter ( voor mij dan he )

maar we zien wel weer


Posted by michiel on Oct-22-2001 08:26:

jukxiootje wat heb je tegen armin??hijs goedd
zaterdag in o den haaaagggggg
hoeijjjjjj
als dit w�l de juiste line-up is, kan ik er ook ni meer omheen

later

michiel


Posted by Nastra Azzurro on Oct-22-2001 10:29:

well duh ik was al van de partij nu helemaal......

en gaan er nog menschen naar ILT ik ga nl wel wheehe want dan heb een week vrij en kom ik trug aar NL

whheheh....


Posted by raoel on Oct-22-2001 13:46:

Dat beloofd wat
Ik zou toch al wel naar IC willen gaan, en nu helemaal !!!!

Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up


Posted by Dj Alpha on Oct-23-2001 10:03:

Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii DAT WORDT STAMPEN OP IC!!!!


Posted by SpeakerfreaK on Oct-23-2001 11:11:

quote:
Originally posted by Boss
(Wat wel mooi is.... op de site van innercity is nergens een tmf/538 logo te vinden.. )

wel een MTV logo


Posted by Punt on Oct-23-2001 11:48:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

wel een MTV logo


Ook een 3FM logo. Gewoon weer hetzelfde als vorig jaar.


Posted by Yarnie on Oct-23-2001 12:36:

Ik ben ook van de party heb net ff een kaartje gahaald
tot nu toe nog een mega relaxe line-up hopelijk wordt het nog bijgevuld met namen als tiesto, pvd, armin


Posted by Mysteric on Oct-24-2001 06:28:

Yooo
ik lees net dat elke dj, op de openingsacts na, minstens 2 uur de tijd heeft om een set door de lucht te knallen!
Das het betere werk, dan maar een dj minder in een zaal en een lekkere lange set.


Posted by SpeakerfreaK on Oct-24-2001 10:04:

Smiley DJ

ik hoop stiekum op wat duitse gasten zoals warmduscher, scot project, dumonde, cosmic gate....dat werk
fingerz x-ssed


Posted by Dj Alpha on Oct-24-2001 10:14:

Gary D mag van mij ook wel in de mainhall staan


Posted by Dj Lex on Oct-24-2001 18:21:

Wel leuk allemaal maar ik ga toch niet


Posted by Nastra Azzurro on Oct-25-2001 10:35:

ik heb me kaartje al HAHA


Posted by Mysteric on Oct-25-2001 20:08:

in ieder geval is Marco V ook weer van de party!

29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM


Posted by Jukx on Oct-26-2001 13:46:

Ok, dit is gepost door een of andere gast op het ID&T-forum. Misschien wel interessant om te weten..

quote:

Dag beste mede Innercity gangers.

Ik heb hier en daar wat in deze topic gelezen..
Maar echt boeiende zaken kwam ik niet tegen.
Zo zijn er een paar statements te vinden over wie wel en wie niet zal komen op Innercity.
Prima.. maar check de informatie van jullie "betrouwbare bronnen" dan een kleein beetje.
Zo kan je met een beetje surfen een heleboel informatie inwinnen.
Als die informatie nou in deze topic wordt gezet.. DAN WORDT IEDEREEN ZWAAR BLIJ.
Kheb de moeite maar genomen... en ff het volgende nagekeken..

Tiesto komt naar aller waarschijnlijkheid niet..
Hij is dan nl op 29-12-2001 in Scotland - Aberdeen te bewonderen
(inf. van op de Black-hole site)

Sven Vaeth komt wel!! (BETERZ!)
Op zijn site http://www.sven-vaeth.de vind je zijn agenda..

Jean.. komt ook niet zo te zien..
29-12-2001 00:00 - 05:00 << O >> DANCE THEATRE SOLO THE HAGUE

Jurgen niet (OK had ik ook nieh verwacht)
29-12-2001 01:00 - 03:00 MATRIXX CLUBNIGHT NIJMEGEN

Gielen eventueel..
29-12-2001 03:00 - 05:00 NIGHT LIVE MUSIC CLUBNIGHT MAASTRICHT
Dus wel vroeger in de nacht.

Ik ga er zekers heen!
Vorig jaar was het ook super met Dave Seaman, Marco V. Sander Kleinenberg, Sven Veath etc.
Van mij mag er best een behoorlijk verrassende line up komen.

Ik zie iedereen gaarne in gepaste styl op Innercity!


In ieder geval dus GEEN Jean, Tiesto en hopelijk ook GEEN Johan Gielen!


Posted by rellivisit on Oct-29-2001 09:55:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
ik hoop stiekum op wat duitse gasten zoals warmduscher, scot project, dumonde, cosmic gate....dat werk
fingerz x-ssed


En kai tracid mag ook, dj snowman, of ons aller vriend charly lownoise


Posted by Boss on Oct-29-2001 10:03:

Jester

quote:
Originally posted by Mysteric
in ieder geval is Marco V ook weer van de party!

29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM


ah, beter ! marco is ook weer van de partij
heb m'n kaartje ook al binnen iig


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.