TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Picotto op de MAIN!!!!!!!!! IC
Pages (2): [1] 2 »
Picotto op de MAIN!!!!!!!!! IC
Picotto is al bevestigt dat hij op de Mainstage draait en ook Sven Vath. In de techno draait oa Dave Clark. 

En nu ga ik naar me nest.
Doeii
IC2001 wordt mega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja josta, nu MOET je ook komen, want picotto is er
oja, CHRIS LIEBING komt ook!!!
anyways ik ben blij dat ik mn kaartjes al heb 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus IC2001 wordt mega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja josta, nu MOET je ook komen, want picotto is er oja, CHRIS LIEBING komt ook!!! anyways ik ben blij dat ik mn kaartjes al heb |
/me grinz shake dat booty come on y'all
wooooohoooooooo
Nou het klinkt wel veel belovend hoor...
Picotto, SVEN VATH, DAVE CLARKE, CHRIS LIEBING und TERENCE FIXMER!!!
Ik ben bang dat ik (ondanks al mijn goede voornemens om niet te gaan) toch maar weer de barre tocht richting Amsterdam Rai zal moeten gaan maken 29 december. 


Nou nu nog een mainstage zonder namen als Gielen, AVB, en PVD en het feestje kan beginnen!
| quote: |
| Originally posted by Jukx Nou nu nog een mainstage zonder namen als Gielen, AVB, en PVD en het feestje kan beginnen! |

Daarom heb ik maar ff flink voor ons 4en gestampt
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus t is toch wel IC, niet Awakenings @ the Rai ofzo |
Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes.| quote: |
heb trouwens gister een feestje meegemaakt waar Damien Keane draaide (van die poll op de Awakenings site).......OMG!!!!! Ik dacht: waaaaaar is Jukx....waar is Bellie..waar is New Wave!!!!!!! Daarom heb ik maar ff flink voor ons 4en gestampt |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Jaha, dat begrijp ik ook wel hoor! Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes. |
)
vet man ben zker van de partij op de 29e
Die line-up ziet er zeker uit, en idd als PVD komt wordt het alleen maar beter ( voor mij dan he )
maar we zien wel weer 
jukxiootje wat heb je tegen armin??hijs goedd
zaterdag in o den haaaagggggg
hoeijjjjjj
als dit w�l de juiste line-up is, kan ik er ook ni meer omheen
later
michiel
well duh ik was al van de partij nu helemaal......
en gaan er nog menschen naar ILT ik ga nl wel wheehe want dan heb een week vrij en kom ik trug aar NL
whheheh....
Dat beloofd wat 
Ik zou toch al wel naar IC willen gaan, en nu helemaal !!!!
Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii DAT WORDT STAMPEN OP IC!!!! 



| quote: |
| Originally posted by Boss (Wat wel mooi is.... op de site van innercity is nergens een tmf/538 logo te vinden.. ) |
| quote: |
| Originally posted by SpeakerfreaK wel een MTV logo |
Ik ben ook van de party heb net ff een kaartje gahaald
tot nu toe nog een mega relaxe line-up hopelijk wordt het nog bijgevuld met namen als tiesto, pvd, armin
Yooo
ik lees net dat elke dj, op de openingsacts na, minstens 2 uur de tijd heeft om een set door de lucht te knallen!
Das het betere werk, dan maar een dj minder in een zaal en een lekkere lange set.
ik hoop stiekum op wat duitse gasten zoals warmduscher, scot project, dumonde, cosmic gate....dat werk
fingerz x-ssed
Gary D mag van mij ook wel in de mainhall staan 
Wel leuk allemaal maar ik ga toch niet
ik heb me kaartje al HAHA
in ieder geval is Marco V ook weer van de party!
29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM
Ok, dit is gepost door een of andere gast op het ID&T-forum. Misschien wel interessant om te weten..
| quote: |
Dag beste mede Innercity gangers. Ik heb hier en daar wat in deze topic gelezen.. Maar echt boeiende zaken kwam ik niet tegen. Zo zijn er een paar statements te vinden over wie wel en wie niet zal komen op Innercity. Prima.. maar check de informatie van jullie "betrouwbare bronnen" dan een kleein beetje. Zo kan je met een beetje surfen een heleboel informatie inwinnen. Als die informatie nou in deze topic wordt gezet.. DAN WORDT IEDEREEN ZWAAR BLIJ. Kheb de moeite maar genomen... en ff het volgende nagekeken.. Tiesto komt naar aller waarschijnlijkheid niet.. Hij is dan nl op 29-12-2001 in Scotland - Aberdeen te bewonderen (inf. van op de Black-hole site) Sven Vaeth komt wel!! (BETERZ!) Op zijn site http://www.sven-vaeth.de vind je zijn agenda.. Jean.. komt ook niet zo te zien.. 29-12-2001 00:00 - 05:00 << O >> DANCE THEATRE SOLO THE HAGUE Jurgen niet (OK had ik ook nieh verwacht) 29-12-2001 01:00 - 03:00 MATRIXX CLUBNIGHT NIJMEGEN Gielen eventueel.. 29-12-2001 03:00 - 05:00 NIGHT LIVE MUSIC CLUBNIGHT MAASTRICHT Dus wel vroeger in de nacht. Ik ga er zekers heen! Vorig jaar was het ook super met Dave Seaman, Marco V. Sander Kleinenberg, Sven Veath etc. Van mij mag er best een behoorlijk verrassende line up komen. Ik zie iedereen gaarne in gepaste styl op Innercity! |
| quote: |
| Originally posted by SpeakerfreaK ik hoop stiekum op wat duitse gasten zoals warmduscher, scot project, dumonde, cosmic gate....dat werk fingerz x-ssed |
| quote: |
| Originally posted by Mysteric in ieder geval is Marco V ook weer van de party! 29-12-2001 00:00-00:00 Marco.V RAI INNERCITY AMSTERDAM |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.