TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Weekend 11/12
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by FUSyke on Dec-07-2004 08:43:

Weekend 11/12

Wat doe jij dit weekend?

Vrijdag 10/12 ga ik naar Luxury. Dit is een nieuw concept dat wordt gehouden in De Rector, Stalhof 5 (Overpoort), Gent. Op de party zal Trance & Techno gedraait worden. Kaarten zijn enkel in voorverkoop te verkrijgen bij Music Man (Gent) tegen 3�.

Op zaterdag ga ik met mijn vriendin eens lekker gaan eten. Waar weet ik wel nog niet, ben nog bezig aan het zoeken Maar het zal mij zeker en vast smaken mmm

Posted by Xilver on Dec-07-2004 10:24:

Vrijdag : waarschijnlijk nog wa volk uitnodigen voor een gezellig filmavondje met wa booze, gelijk vorige week zaterdag. Profiteren while it lasts, maandag komt de vriendin terug.

Zaterdag : Arise in Nijmegen (www.arise-events.nl voor de mensen die op de maan geleefd hebben de laatste weken)

Posted by djcresto on Dec-07-2004 10:47:

vrijdag: filmke met vriendin denk ik, erna misschien nog iets gaan drinken of ook weer niet

zaterdag: Arise!

zondag: thuiskomen van arise, gaan slapen tot een uur of 4-5. En erna belangrijke competitiewedstrijd gaan spelen.

Posted by FUSyke on Dec-09-2004 08:30:

Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by FUSyke
Wat doe jij dit weekend?

Vrijdag 10/12 ga ik naar Luxury. Dit is een nieuw concept dat wordt gehouden in De Rector, Stalhof 5 (Overpoort), Gent. Op de party zal Trance & Techno gedraait worden. Kaarten zijn enkel in voorverkoop te verkrijgen bij Music Man (Gent) tegen 3�.

Op zaterdag ga ik met mijn vriendin eens lekker gaan eten. Waar weet ik wel nog niet, ben nog bezig aan het zoeken Maar het zal mij zeker en vast smaken mmm

Omdat mijn vriendin ziek is kunnen we vrijdag jammer genoeg niet naar Luxury gaan. Iemand die ze wil overkopen?

Posted by djcresto on Dec-09-2004 08:34:

Re: Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by FUSyke
Omdat mijn vriendin ziek is kunnen we vrijdag jammer genoeg niet naar Luxury gaan. Iemand die ze wil overkopen?

als u vriendin ziek is laat ge haar toch in de zetel of haar bed slapen en gaat ge alleen. Ge kunt alleen maar haar ziektekiemen overnemen.

Posted by FUSyke on Dec-09-2004 08:40:

Re: Re: Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by djcresto
als u vriendin ziek is laat ge haar toch in de zetel of haar bed slapen en gaat ge alleen. Ge kunt alleen maar haar ziektekiemen overnemen.

Samen uit, samen thuis. Volgens sommigen klinkt dit mss idioot maar dat is ieder in zijn relatie �

Posted by Jasperovitsj on Dec-09-2004 12:07:

Vrijdag: Da filmavondje bij Tom zegt me wel iets

Zaterdag: Mijn kas thuis opvreten omdat ik ni mee naar Arise kan, en waarschijnlijk een avondje studeren, binnen een maand zijn het tenslotte al examens...

Zondag: The usual zondagnamiddag, zijnde opstaan om 14u ofzo, pistolekes smeren, sport opzetten en dan gezellig tot 18u onderuitzakken. En om 20u gaan zaalvoetballen, en gelukkig nog eens een match die we wel kunnen winnen...

Posted by pooley on Dec-09-2004 20:32:

No idea wak ga doen, weekendje jeugdhuis (kmoet sparen voor me nieuwe pc), arise zeker al niet :/
Te duur en te ver tbh.
Of anders nog is Illusion, The Level is te vetjes gewoon :x

Posted by Meltoz on Dec-09-2004 21:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag: Da filmavondje bij Tom zegt me wel iets

Zaterdag: Mijn kas thuis opvreten omdat ik ni mee naar Arise kan, en waarschijnlijk een avondje studeren, binnen een maand zijn het tenslotte al examens...

Zondag: The usual zondagnamiddag, zijnde opstaan om 14u ofzo, pistolekes smeren, sport opzetten en dan gezellig tot 18u onderuitzakken. En om 20u gaan zaalvoetballen, en gelukkig nog eens een match die we wel kunnen winnen...

Zijt ge U meisje toevallig ni vergete of zit da ergens verdoken bij't studeren

Zaterdag: met de afdeling waar ik werk, samen met de partners gaan uit eten en bowlen. Geen Arise, voor mij gans uit het oog verloren Ook geen zaalvoetbal deze week, ma volgende week wel, staan voorlopig 2de in de stand, dus moeten scherp blijven he

Zondag: met m'n vriendin oefenen voor haar rijexamen (maneuvers + de baan op), een goede relatietest zene

Posted by FUSyke on Dec-09-2004 22:32:

quote:
Originally posted by Meltoz
Zondag: met m'n vriendin oefenen voor haar rijexamen (maneuvers + de baan op), een goede relatietest zene

Idd, ik leef met u mee Ik heb mijn vriendin al gezegd dat ze met haar vader of met de rijschool mag leren rijden want dat zal anders niet zo goed aflopen denk ik

Posted by Hydra on Dec-09-2004 22:34:

Kokorico
(zaterdag natuurlijk *kuch*)

Posted by Nyah on Dec-10-2004 11:55:

* vrijdag: na lange dag les, chillen door wat stargates te kijken
gister een aflevering gezien en er stond 'to be continued' dus ik zit me eigenlijk al de ganse dag af te vragen wat er gaat gebeuren
* zaterdag: ofwel vroeg opstaan en nr de markt, maar mezelf kennende gaat dat er niet van komen (lekker warm in bed-koud buiten => keuze 's morgens vroeg snel gemaakt)
dan wat voor men thesis doen
's avonds filmpke kijken en waarschijnlijk zal ik wat koken voor johan
* zondag: uitslapen, wat 'rondhangen' en om 5u werken

weekend om...

Posted by FredNova on Dec-10-2004 12:56:

*vrijdag: proberen snel te genezen (want ben ziek)

*zaterdag: xmas shopping (ho-ho-ho)

*zondag: tussen 12h en 18h draaien in Rotterdam (Chill-Out op de Coolsingel ergens)

Posted by diddi on Dec-10-2004 13:06:

als werkloze ist elken dag weekend

vrijdag : gaan eten en filmke zien

Zaterdag : hopelijk naar illusion of anders gaan zuipen

gReetz

Posted by Xilver on Dec-10-2004 13:30:

quote:
Originally posted by diddi
als werkloze ist elken dag weekend

vrijdag : gaan eten en filmke zien

Zaterdag : hopelijk naar illusion of anders gaan zuipen

gReetz

Zo heelder dagen thuis zitten, terwijl vrienden aan 't werken zijn of op 't school zitten, nee dank u. Ik heb na m'n afstuderen een paar maanden thuisgezeten, en in't begin is da plezant, maar da gaat ferm tegensteken na nen tijd ze. Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni

Posted by Jasperovitsj on Dec-10-2004 13:57:

quote:
Originally posted by Meltoz
Zijt ge U meisje toevallig ni vergete of zit da ergens verdoken bij't studeren

Mijn meisje heeft vrijdagavond Henna-feest en zaterdagavond bruiloft van een vriendin, dus dit weekend is ze niet beschikbaar voor me

En zaterdagavond ga ik waarschijnlijk Bad Santa met Billy Bob Thornton zien, ben is benieuwd!

Posted by djcresto on Dec-10-2004 14:53:

quote:
Originally posted by Xilver
Zo heelder dagen thuis zitten, terwijl vrienden aan 't werken zijn of op 't school zitten, nee dank u. Ik heb na m'n afstuderen een paar maanden thuisgezeten, en in't begin is da plezant, maar da gaat ferm tegensteken na nen tijd ze. Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni

Ik vond dat toch ne zaligen tijd ze. Kzou nu niemeer terug kunnen want da kan ik nie betalen. Maar op die moment zelf viel da goe mee.

Posted by Nyah on Dec-10-2004 17:04:

quote:
Originally posted by Xilver
Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni

daar zeg je wat, idd
ik doe nu nog maar gewoon wat weekendwerk en aan dat extra geld iedere week ben ik nu zo gewend, zodat als ik eens een week ni moet/kan werken ik dat geld werkelijk al mis
maar ik zou toch wel na mijn studies een maandje of 2 vakantie willen hebben

Posted by Phortastic on Dec-10-2004 17:15:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En zaterdagavond ga ik waarschijnlijk Bad Santa met Billy Bob Thornton zien, ben is benieuwd!

Wtf gij kent den Billy persoonlijk ofwa?

Posted by pooley on Dec-10-2004 17:48:

Badder Santa is ZOOOOO een extreem vette film.
Zoveel strike gelegen, die taal is gewoon extreem

1 van de beste comedy's vant jaar

Posted by djcresto on Dec-10-2004 17:55:

binnen 5 min miss vertrekken nr film, anders wordt het ene gn drinken en erna een fuifje vanavond.

voor de thuisblijvers, tis moulin rouge op kanaal 2

Posted by Gladius on Dec-10-2004 17:55:

Bizar genoeg heb ik der een goede kritiek van gelezen in ��n van m'n betrouwbare bronnen (wast nu in de standaard?). Wil hem dus wel ooit eens zien. Toch zal ik op dat moment m'n hartje bang vasthouden =\.

Posted by CygnusX on Dec-10-2004 17:56:

Vanavond een pintje drinken met TatanaGirl, Giesber en Buoyant in een caf�ke hier in Neerpelt.

Posted by Kaidreas on Dec-10-2004 18:10:

niks

Posted by pooley on Dec-10-2004 18:33:

Werken tot 20u, dan auto naar het jeugdhuis effe, thuis passeren, eten , doushen, weggaan en tegen 12-1 naar huis gaan...
Morgen dus terug werken

Pages (3): [1] 2 3 »