TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pas Op Voor Sms.ac

Posted by Belgian Bonzai on Dec-08-2004 00:05:

Pas Op Voor Sms.ac

E�n grote rip-off; niet laten vangen! Gaat u stukken van mensen kosten met als enige oplossing een telefoontje naar Proximus/Mobistar/BASE.
Als je er een account aanmaakt heb je prijs. Berichtje zenden = 0�, berichtje krijgen = betalen. Niet ge�nteresseerd in smsdating? Toch berichtje krijgen... = betalen.
Wees gewaarschuwd!
Graag reacties.

Posted by Zehra on Dec-08-2004 00:09:

sms.ac?

Posted by Phortastic on Dec-08-2004 00:14:

ja das zo ne crap die rondgaat via email. Da daar uberhaupt mensen zijn die daar intrappen gaat er ni in bij mij. Wie klikt nu op ne mail met hier free sms blabla.
Boodschap voor die mensen: ER IS NIX GRATIS IN DEZE WERELD.
Zo das duidelijk denk ik.

Posted by FUSyke on Dec-08-2004 07:40:

Voor niets gaat de zon op

Posted by Xilver on Dec-08-2004 09:54:

Heb ook van een tiental mensen zo een mail gekregen, maar ik registreer me sowieso niet op die dingen, I don't trust it. En nu weet ik dus waarom ik het ni vertrouw

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-08-2004 10:57:

lol , kheb mss al van 50 mensen zo nen mail gehad enzu ... ma kdoe da toch nie ze ... gratis of nie ... die 10-15 cent per sms die ik moe betale ... da is dan ma zo

Posted by pooley on Dec-08-2004 11:51:

Wilt iemand mij dat fileke doorsturen, dan hoor ik erbij.
Ik heb geen vrienden, kheb het nog niet gekregen !

Posted by Giesber on Dec-08-2004 13:11:

Ik ben geregistreerd.
Ge moet natuurlijk wel de blind date, flirt service en "sms updates" afzetten, die kosten idd geld als ge een bericht krijgt. De rest is gratis

Posted by Tiger777 on Dec-08-2004 13:12:

Jep, ik heb gelijkaardige ervaringen met die afzetters gehad...

Posted by TOR on Dec-08-2004 15:51:

ik heb van mijn beste maat zo'n bericht had. "moet je zeker es proberen" *zucht*

tijdens het registreren heb ik gelukkig ingezien dat het om scam ging

Posted by Kaidreas on Dec-08-2004 17:59:

kheb er ook al een paar gekregen, kwas te lui om me te registreren anders had ik het ws wel gedaan