TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody Celebrates Christmas
Everybody Celebrates Christmas
| quote: |
| Everybody Celebrates Christmas Het jaar zit er bijna op en wat voor een jaar was het voor Everybody! Succesvolle acts zoals Deep Dish, Stanton Warriors, Lee Burridge en Justin Robertson waren te gast op edities van Everybody in Nederland. Daarnaast hoste Everybody een aantal avonden in Pacha in Ibiza en kwam in september de tweede Everybody cd � This is everybody too� uit, waar Sander Kleinenberg dit najaar een wereldwijde promotie tour voor heeft gedaan. Om het jaar goed af te sluiten, trakteert Everybody iedereen die weer muzikaal verrast wil worden op een speciale kersteditie. Op 25 december vindt �Everybody Celebrates Christmas� plaats in de nieuwste uitgaansgelegenheid van Den Haag, Onefour! Sander Kleinenberg en Stef Vrolijk, de mannen achter het succesvolle concept, houden de line-up tot het laatste moment spannend� De enige hint die Everybody je geeft omtrent de line-up is: Everybody you expect there to be. Een ding is zeker: het beste wordt bewaard tot het laatst en een kado is pas echt een kado als er een papiertje omheen zit. Dus kom je kado uitpakken de 25e, het beloofd een verrassende avond te worden! Name: Everybody Celebrates Christmas Line-Up: Everybody you expect there to be Venue: OneFour (Prinsegracht 14, Den Haag) Price: 10,- Euro (Tickets only at the door) Date: 25-12-04 Time: 23:00 � 05:00 www.everybodyworldwide.com www.onefour.nl Name: Everybody Celebrates Christmas Line-Up: Stef Vrolijk & 16 bit lolita�s, Highhess Venue: OneFour (prinsegracht 14, Den Haag) Price: 10,- Euro (tickets only at the door) Date: 25-12-04 Time: 23:00 -05:00 |
Party 
Maar helaas, met kerst zijn er al verplichtingen...die ik niet wil missen 
Veel plezier aan diegene die erheen gaan! Ben benieuwd of de kerstgedachte ook gedanst kan worden

Venue: One Four ?!?!?!?! Wat heb ik gemist, hoe wat en waar. Ik niks van een nieuwe tent gehoord hebben.
| Originally posted by MaGiK54 Venue: One Four ?!?!?!?! Wat heb ik gemist, hoe wat en waar. Ik niks van een nieuwe tent gehoord hebben. |
DEN HAAG IS MET ONEFOUR EEN NIEUWE UITGAANSGELEGENHEID RIJKER
Een monumentaal pand omgetoverd tot unieke relaxspot waar verschillende
muziekstromen, culturele events en culinaire verrassingen samensmelten�
Eten Dansen Cultuur: dat is de nieuwe club annex restaurant OneFour in
Den Haag pal naast poptempel 't Paard. OneFour levert met dit brede
concept een essenti�le bijdrage aan het huidige aanbod in de Hofstad.
Line-up volgens de site van One Four is Sander Kleinenberg + Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's
22.00-03.00
Het zal nog maar de vraag zijn of Sander komt want simone schijnt rond die tijd te kunnen bevallen van hun 1e kind 
maarre 25-12 neh dan ga ik niet ff naar den haag.
| Originally posted by MaGiK54 Eten Dansen Cultuur: dat is de nieuwe club annex restaurant OneFour in Den Haag pal naast poptempel 't Paard. OneFour levert met dit brede concept een essenti�le bijdrage aan het huidige aanbod in de Hofstad. |
Ben benieuwd naar deze nieuwe locatie, maar ben hier niet te vinden met kerst 
"Optimus Trance" wordt "Optimus" wordt "Opti", what's next; "Op"? 
| Originally posted by SnuggLe Ah, nou weet ik het! Ik wist dat die Jazztent (met de rode gevel) dicht zou gaan (wat erg jammer is, gave muziek, gave tent!) maar niet dat dat zo snel zou gaan. Ziet er wel leuk uit dat pand! Hoop dat ze er niet al teveel aan verandert hebben. |
Klopt inderdaad van Kleinenberg. Ook dat Simone rond die tijd bevalt (18de uitgerekend volgens mij).
Alleen duurt het volgens mij tot 5 uur.
Onefour is een leuke tent. Zeer smaakvol ingericht alleen soms een beetje te kaal.
Ga hier zeker wel heen! Een intiem feestje heb ik veel liever dan een gedwongen gezellig kerstdiner 
Voorverkoop?
| Originally posted by Edwin B Voorverkoop? |
| Originally posted by Yarnie Uit post van opti: Price: 10,- Euro (tickets only at the door) Lijkt me wel leuk feestje....ook niet zo heel duur en dichtbij |
1e Kerstdag ook al feesten...dat was volgens mij een paar jaar geleden echt not done! Ik zal hier wegens allerlei (overigens leuke!) verplichtingen niet bij zijn, maar dat terzijde 
iemand hier nog naar toe geweest?
| Originally posted by Frankisback iemand hier nog naar toe geweest? |
| Nou ik ben gister even wezen kijken. Ik heb toch een behoorlijk hoge pet op van Everybody dus was benieuwd wat ze er dit keer weer van zouden maken. En ik kan jullie verklappen: Het was schandalig slecht. Ik kwam om 2 uur binnen. We kregen meteen te horen dat Sander niet zou komen. Maar goed, Stef Vrolijk en 16 Bit Lolita's leek me ook geen straf. Eenmaal op de dansvloer blijkt de Onefour ook niet zo'n denderende tent en het geluid (Funktion One!) was ook niet van hoog niveau. Te veel mid en te weinig laag. En als de bovengenoemde heren dan alleen maar oude (Azzido da Bass) en slechte platen (Benny Banassi)slecht staan in te mixen (grove fouten), de opbouw in hun set ver te zoeken is , dan is voor mij het kerstfeest ver te zoeken. Na een uur stond ik weer buiten, verlangend naar de plaatselijke boerentent waar dj Ruud ook slecht draait, maar waar iedereen tenminste nog lazerus is. Nee, Everybody heeft hier echt steken laten vallen. Het wordt weer tijd voor een �chte Everybody. Ik wacht nog steeds op John Digweed en Hernan Cattaneo (Sasha mag ook wel terugkomen). |
OK, hier even een verslagje van mij.
Tijdens mijn kerstdiner bij mijn ouders stuurde ik Erik van Full Circle even een smsje om te vragen of alles nog was gelukt met de gastenlijst.
Direct daarop kreeg ik een sms van Stef terug met de volgende text: Jordi, je staat op de lijst en neem gelijk even wat platen mee.
OKE DAN!!
Nog even blijven plakken bij paps en mams en toen direct mijn tas halen, ff opfrissen en naar de One Four.
Ik moest beginnen en na mij kwamen Stef met zijn 16bit snollen die zoals gewoonlijk hun eigen sound de zaal in slingerde.
Niet echt progressief maar meer richting tribal (iets waar ze steeds meer naartoe neigen de laatste tijd).
Na Stef was het de beurt aan "HighHess" oftewel Hess. Hess schijnt bedrijfsleider te zijn van de Silly's en zou eigenlijk boven draaien.
Maar omdat Sander niet kwam vanwege de bevalling van zijn vrouw stond hij dus beneden.
Veel mensen reageerde een beetje teleurgesteld maar het is nooit naar buiten gebracht dat Sander daadwerkelijk zou komen.
Het was wel de bedoeling maar er is altijd gezegd dat het eventueel kon vervallen vanwege zijn toekomstige vaderrol.
Ik kon me voorstellen dat het een beetje een tegenvaller is maar de organisatie kan je er niet echt de schuld van geven.
Waar ik echter wel mijn vraagtekens bij zet is de dj set van HighHess.
Met grove fouten en een soms wel hele foute platenkeuze was dit niet echt d� keuze voor een Everybody.
Daar staat echter tegenover dat het overgrote gedeelte van het publiek het helemaal niet erg bleek te vinden en vele malen klonk een behoorlijk gejoel uit de OneFour.
Ook ik had het op zich wel naar mijn zin. Ik hoor liever "for an angel" van de meest foute dj dan van Paul van Dijk zelf (kan dit niet echt uitleggen) 
Na Hess kwam Stef met snollen nog even afsluiten en toen ben ik naar huis vertrokken.
Conclusie: Zeker geen slecht kerstfeestje maar meer een OneFour avond dan een Everybody.