TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט
?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט
שלום שלום...
שאלה קטנה לי אלייךם...

לעתיד של החצי שנה הקרוב צפוי לי לקנות פטיפון?
השאלה שלי היא האם כדאי לי להתחיל לקנות תקליטים עכשיו?
או שאין טעם בגלל שאין לי ממש איך לנגן אותם...

כל תקליט שתקנה עכשיו יראה לך בעוד חודשיים מיושן וחרוש אני מציע שתחכה קודם כל תקנה פטיפון ורק אז תקנה.
יש לי המון תקליטים שאני רוצה למכור אני יפרסם ביום שישי כשאני אחזור מאילת את הרשימה
גם אני רוצה לראות את הרשימה הזאת
גם אני חושב שכדאי שקודם תקנה את הפטיפונים ואז את התקליטים..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.