TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט


Posted by Dj-2TaLL on Oct-21-2001 20:03:

Cool ?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט

שלום שלום...

שאלה קטנה לי אלייךם...

לעתיד של החצי שנה הקרוב צפוי לי לקנות פטיפון?

השאלה שלי היא האם כדאי לי להתחיל לקנות תקליטים עכשיו?
או שאין טעם בגלל שאין לי ממש איך לנגן אותם...



Posted by Vman on Oct-21-2001 22:42:

כל תקליט שתקנה עכשיו יראה לך בעוד חודשיים מיושן וחרוש אני מציע שתחכה קודם כל תקנה פטיפון ורק אז תקנה.
יש לי המון תקליטים שאני רוצה למכור אני יפרסם ביום שישי כשאני אחזור מאילת את הרשימה


Posted by DJ_BoN on Oct-21-2001 22:48:

גם אני רוצה לראות את הרשימה הזאת


Posted by YuVaL on Oct-22-2001 12:36:

גם אני חושב שכדאי שקודם תקנה את הפטיפונים ואז את התקליטים..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.