TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Kaidreas on Dec-10-2004 18:07:

Angry?

mmmm dacht maar eens iets nieuws te proberen..
wilt ge u ff afreageren, of iets uit laten ofzow.. ga u gang. hopelijk werkt het

godverdomme. voze, vuile viezen boer

thanks

Posted by Xilver on Dec-10-2004 18:13:

Yeah, I'm pretty fucking pissed off right now... Zit nog op 't werk, maar kga toch nog efkes blijven zitten, want 't is niet safe van in deze mood de baan op te gaan.

Posted by pooley on Dec-10-2004 18:27:

schijtkut !
Zoekt nen boom buite en roept er is tege, tree hugging hippies

Posted by pooley on Dec-10-2004 18:28:

kzit ook nog opt werk, in zaventem, nog 30 minutjes en kmag naar huis

Posted by Xilver on Dec-10-2004 18:34:

ah kzit vlakbij ze, in Evere

geen goesting om een pint te gaan pakken?

Posted by Zehra on Dec-10-2004 19:07:

nice thread!

ow en: grrr

Posted by Gladius on Dec-10-2004 19:08:

GODVERDOMME, waarom wilt die fucking opdracht nu ni opschieten!? het exaam nadert en nu krijgde nog van die superopdrachten voorgeschoteld.
Anselmus van Canterbury, ik vervloek u tot het einde der tijden!

Posted by Zehra on Dec-10-2004 19:39:

aaarghhhhhhhhhh nog steeds

Posted by Xilver on Dec-10-2004 19:44:

quote:
Originally posted by Zehra
aaarghhhhhhhhhh nog steeds

Yup same here... nog steeds @ work ook... en chance da hier geen volk meer is buiten mij

Posted by Buoyant on Dec-11-2004 11:06:

ik ben eigelijk helemaal niet kwaad op dit moment, ik voel me rustig en kalm, heel aangenaam relaxed, VET COOL en bovendien �bertoll klasse jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dus misschien komt het later nog, je weet het ooit nooit niet he

Posted by TOR on Dec-11-2004 11:50:

het is al ettelijke jaren geleden dat ik nog es kwaad ben geweest de laatste tijd ben ik gewoon moe.. steekt gewoon tegen iedere dag te moeten pendelen.

Posted by Nyah on Dec-11-2004 12:06:

Ik kan, als ik onder een grote druk sta, wel al eens voor t minste lastig worden (cfr examens) dan kan ik echt ni veel verdragen.
Als ik iets zoek en ik weet dat ik het 'daar' gelegd heb en ik vind het niet, kan ik ook al eens serieus uitflippen-tegen deur, muur, kussen, ... Ma meestal is het dan een kwestie van fkes rustig tot 10 tellen en eventjes wat hulp vragen aan een rustigere geest "Ma???"

Posted by Buoyant on Dec-11-2004 12:27:

quote:
Originally posted by Nyah
Als ik iets zoek en ik weet dat ik het 'daar' gelegd heb en ik vind het niet, kan ik ook al eens serieus uitflippen-tegen deur, muur, kussen, ... Ma meestal is het dan een kwestie van fkes rustig tot 10 tellen en eventjes wat hulp vragen aan een rustigere geest "Ma???"

Dat komt me heel bekend voor, Mijn ma die legt ook altijd alles waar dat zij vindt dat het moet liggen. Als ik dan heeeeeel er snel iets moet hebben omdat ik weg moet, oeeeeeeeeeh dan ist feest ....

"En gij ruimt altijd alles op, gij hebt daar vanaf te blijven, das nu de laaste keer, das mijn kamer GVD ... "

ooooh heerlijk, kben blij dak nog altijd mega relaxed bent op dit moment

Posted by Jasperovitsj on Dec-13-2004 22:28:

Net gaan trainen voor de zaalvoetbal, en om af te sluiten speelden we een oefenmatch met enkele andere spelers die normaal niet meespelen. E�n van die kerels is een beetje te hevig en maait mijn been onderuit wanneer ik hem uitkap.
Gevolg: rechterenkel die dubbel zo dik staat als de linkse, ik kan er niet meer op steunen, laat staan fatsoenlijk stappen of trappenlopen. En net nu ik morgen nog op school MOEST zijn...

Posted by djcresto on Dec-13-2004 22:46:

gewoon efkes zeggen dat ik werken haaaaat

pfff

elke dag opstaan om kwart na 6, thuis om 17u
En dit nog zoveel jaar lang, zoveel dagen op een jaar

Ge zou van minder denken "Moeder, waarom leven wij?"

en in de winter hedde dan nog veel minder goesting om uit uwe nest te kruipen he. Kzit nu al uit te kijken naar het volgende weekend.

Posted by pooley on Dec-14-2004 07:47:

Idem gert

6.30 - lekke rkoud buiten - bus nemen vol met kutjungelen, uitstappen, in de koude op 2de bus wachten, aankomen op het werk en tot 5.30 werken.
S avonds ben ik dan tegen 7.15 thuis.

Een late dag ziet er zo uit: 10.40 bus - 12u beginnen -> 8uur, 8.30 bus - 21.45 thuis.
Oh zo leuk
Als ik de auto had ist 15 minuutjes rijden :/

En kzent beu op het werk, elke dag goesting om niet op te staan en thuis te blijven maja, no can do h� :/

fucking sleur ist ja

Posted by Bertn on Dec-14-2004 09:46:

ook ik ben het beu: deze morgen liep mijn wekker al om half 12 af ipv 12uur!

Posted by Xilver on Dec-14-2004 09:52:

Hmm the joy van uw eigen uren te kunnen kiezen...

08.45 : Opstaan, wassen, gelke in haar doen, ontbijten (muesli met yoghurt)
09.20 : In den auto stappen, en volle gas richting Evere
10.00 / 10.30 : Aankomen op 't werk, mailkes checken, MSN openen, en ook effectief iets beginnen doen
13.00 / 13.30 : Lunchpauze
En dan tot een uur of zes nog werken, kan vroeger zijn, kan later zijn ook, afhankelijk van het werk dat er is. Vorige week deadline moeten halen, dus vrijdag zat ik tot 21u op 't werk.

Tzal nu ook weer stressen worden, want midden januari is de deadline voor het nieuwe project. Nuja, 't is purely Flash en hardcore actionscripting, love doing that, dus kzal waarschijnlijk wel wa doorwerken 's avonds.

Posted by Xilver on Dec-14-2004 10:10:

Mooi, ze hebben just extra RAM komen bijsteken. A whopping gigabyte zit der in mijne bak. Eindelijk Flash, Photoshop �n Fireworks tegelijkertijd open zonder problemen

Posted by pooley on Dec-14-2004 12:04:

up the shut fuck !

Posted by djcresto on Dec-14-2004 12:08:

quote:
Originally posted by Xilver
Hmm the joy van uw eigen uren te kunnen kiezen...

08.45 : Opstaan, wassen, gelke in haar doen, ontbijten (muesli met yoghurt)
09.20 : In den auto stappen, en volle gas richting Evere
10.00 / 10.30 : Aankomen op 't werk, mailkes checken, MSN openen, en ook effectief iets beginnen doen
13.00 / 13.30 : Lunchpauze
En dan tot een uur of zes nog werken, kan vroeger zijn, kan later zijn ook, afhankelijk van het werk dat er is. Vorige week deadline moeten halen, dus vrijdag zat ik tot 21u op 't werk.

Tzal nu ook weer stressen worden, want midden januari is de deadline voor het nieuwe project. Nuja, 't is purely Flash en hardcore actionscripting, love doing that, dus kzal waarschijnlijk wel wa doorwerken 's avonds.

Als ik 2 uur later zou opstaan zou ik gewoon 2 uur langer slapen (logisch he) en bijgevolg ook 2 uur meer van men dag kwijt zijn. Dit vind ik toch al een beke veel gezien het weinige vrije tijd da ne mens heeft.

Posted by Xilver on Dec-14-2004 12:36:

quote:
Originally posted by djcresto
Als ik 2 uur later zou opstaan zou ik gewoon 2 uur langer slapen (logisch he) en bijgevolg ook 2 uur meer van men dag kwijt zijn. Dit vind ik toch al een beke veel gezien het weinige vrije tijd da ne mens heeft.

Kga ook 2 uur later slapen dan gij waarschijnlijk, dus niks verloren

Posted by djcresto on Dec-14-2004 12:46:

quote:
Kga ook 2 uur later slapen dan gij waarschijnlijk, dus niks verloren

elke dag tussen 2 en 3?

Posted by Xilver on Dec-14-2004 12:48:

Meestal kruip ik tegen 2u, half 3 erin ja.

Posted by Gladius on Dec-14-2004 16:39:

quote:
Mooi, ze hebben just extra RAM komen bijsteken. A whopping gigabyte zit der in mijne bak. Eindelijk Flash, Photoshop �n Fireworks tegelijkertijd open zonder problemen

*rrrrrrrrr*, a web-designer's wet dream
'ZE' hebbe kome steke? kunde gij da zelf dan ni? =p

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »