TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [19-03-2005] In Qontrol 2012 - Rai - Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »
[19-03-2005] In Qontrol 2012 - Rai - Amsterdam

Op zaterdag 19 maart 2005 organiseert Q-dance de tweede editie van �In Qontrol� in de Rai in Amsterdam.
Met 30.000 bezoekers was de eerste editie ruim 3 weken van te voren uitverkocht en het evenement een daverend succes.
Reden genoeg voor een tweede editie. Ditmaal reist Q-dance vooruit in de tijd naar het jaar 2012. Vragen als; �hoe ziet de wereld er dan uit� en �Wat is het niveau van de technologische ontwikkeling?� zijn de basis geweest voor de creatie van het thema voor dit evenement.
De tweede editie van In Qontrol zal een van de meest futuristische evenementen van Q-dance tot nog toe worden. Doormiddel van de nieuwste technieken op licht en show gebied en het gebruik van nog nooit eerder vertoonde effecten, zal Q-dance met In Qontrol een baanbrekend evenement neerzetten dat zijn tijd ver vooruit is.
De Amsterdam Rai bied plaats aan ruim 30.000 bezoekers die op zaterdag 19 maart kunnen genieten van de meer dan 40 namen tellende line up. Deze Line up vertegenwoordigd een breed scala aan artiesten in de stevige dance. Naast de populaire top namen van internationaal kaliber is er ook veel ruimte voor vernieuwing.
De line up zal woensdag 15 december worden gereleased tijdens het radio programma van Q-dance op ID&T Radio en op Q-dance.nl.
Evenement: In Qontrol -2012
Datum: 19-03-2005
Time: 21:00 � 07:00
Tickets: � 42,25 (normal), � 57,25 (VIP)

Hier ga ik zeker heen!!
100% zeker niet van partij!
Maar ik vind 2012 (oftewel 'future') wel een aardig thema, beter dan Las Vegas!
Hmmm ik denk niet dat ik er naartoe ga. Thema vind ik ook wel beter gekozen dan Las Vegas...zou niet weten wat ik daarmee moet!

Biomehanika
Scot Project
Isaac
DJ Mind X
Darkraver
Pila
Marco Remus
Marco Bailey
Jones vs Stephenson
Prophet vs Masochist
Nou nou 
Hey Scot Project!! Misschien komt G&D dus ook nog wel 
als deze kaartjes ook door de helft gaan dan wil ik best Scot P, Redhead en Promo een bezoekje gaan brengen 
| quote: |
| Originally posted by jp Marco Remus Marco Bailey |

Al gooien ze de fader in een keer om, het moet gewoon beuken en daar kom je voor. Als ik intelligente overgangen wil horen dan zijn er genoeg andere DJ's 
| Originally posted by New Wave Jij hebt echt geen smaak he ![]() Bij jouw is het: hoe slechter de skills hoe beter. |
| Originally posted by SnuggLe JP heeft geen verstand van Techno denk ik, hij is geindoctrineerd door de Duitse school enzo |
We hadden jouw wel wat intelligenter ingeschat
Nou nou fan van Chris Liebing ben ik sinds Mayday 2002, maar je hebt gelijk als je stelt dat ik geen reet van techno weet
Dat hele minimal, funky, click clack en cleck of hoe het ook heet. Het moet gewoon raggen, dan ben ik tevreden 
| Originally posted by jp Nou nou fan van Chris Liebing ben ik sinds Mayday 2002, maar je hebt gelijk als je stelt dat ik geen reet van techno weet Dat hele minimal, funky, click clack en cleck of hoe het ook heet. Het moet gewoon raggen, dan ben ik tevreden |
Schijt er verder aan, als je het zelf maar vet vindt
Does anyone know the name of the song in the trailer of In Qontrol ???
ik ga 10 feb naar Snoop Dogg 
Wat is dat thema nummer (Tommy Pulse - The Answer) trouwens een belachelijke rip-off van dat Ton-TB nummertje met die computer vocals. Ben de naam ff kwijt. 
Electronic Malfunction 
something tells me ... GO TO THIS EVENT ... dunno ...
is the Free Record Shop in Amsterdam near the station ??? And how long is this shop open on weekends ??? Cause if I want to buy a card, I guess the only chance would be at 12th March, Armin only !!! 
Thx in advance
Keldana
Saturday open until 6, sundays closed
| Originally posted by nwopper Saturday open until 6, sundays closed |
Ben ik zeker aanwezig!Kaartjes zijn binnen!
(Hopen dat ik nou niet ziek ben
)
| Originally posted by nwopper Saturday open until 6, sundays closed |
got my ticket today ...

ik heb hier ook best wel zin in