TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by Cosmic on Dec-12-2004 13:24:

De TA-relatie-issues draad

Oke, het hoort misschien niet op een trance-forum, maar er zijn wel meer off-topic draden geweest. Daarbij heeft iedereen wel met (seriueze) relaties te maken, nu of anders in de toekomst.
Ik dacht het is misschien een idee om hier je gal te spugen over je (mislukte) relatie(s), of om adviezen vraagt of gewoon om te zeggen hoe het wel moet

Anyways, nu mijn 'story'.

De laatste maanden of eigenlijk weken vind ik een bepaald meisje steeds leuker. Ik ken dr eigenlijk al mn hele leven (ze is het zusje van mn beste vriend), maar de laatste tijd hebben we meer contact met elkaar en praten we meer. Het klikt goed tussen ons, praten makkelijk en er zit zeg maar een 'gezonde spanning' in de lucht. Dat merk ik en dat zie ik (lichaamstaal e.d.). We zijn alleen allebei niet zo ervaren op het liefdes-gebied, en ik ben bang dat als ik niets doe zij ook niets doet. Qua karakter zitten we aardig op 1 lijn, alleen in dit geval is dat niet altijd even handig...
Zoals ik er nu over denk wil ik met Valentijn een kaart/brief sturen, dat is een uitgelegen mogelijkheid voor personen zoals ik. Face-2-face ben ik geen ster op dat gebied zeg maar Maar goed, dat duurt nog 2 maanden....

Dit wou ik eff kwijt, ik vraag geen tips ofzo (al kan je ze natuurlijk altijd posten als je soortgelijke ervaringen hebt).

Fijne zondag


Posted by Phat B on Dec-12-2004 13:28:

hoezo wachten tot valentijn? je kan toch ook n heel persoonlijk kerstkaartje sturen!


Posted by AversusZ on Dec-12-2004 14:00:

Ben ook geen held in Face-2-Face. Nogal Verlegen dus ik zou het ook die manier doen via een kaartje maar om nou helemaal tot te wachten tot Valentijn. Nu doen! Straks is iemand je voor.


Posted by basvh on Dec-12-2004 14:16:

Tsjah vrouwen,

Kijk de ene knapt af op een kaartje sturen, de ander niet. Das lastig inschatten. Wat ik zou doen als ik jouw was is haar gewoon keertje mee uit eten vragen. Het hoeft geen 3 sterren michelin restaurant te zijn, voor rond de 20-25 euro p/p kan je een goed 3 gangen maaltijd nuttigen. Het laat zien dat je toch wat orgineler bent dan bioscoopje.
OK, het kan best spannend zijn om zoiets te vragen maar ik denk datje er best bonuspunten meescoord. Wordt het niks dan weet je meteen waar je aantoebent en kan je je hengel uitgooien naar het volgende visje


Posted by Cosmic on Dec-12-2004 14:38:

Zij kan een kaartje wel waarderen schat ik.
Een kerstkaart, had ik niet aan gedacht, zou ook kunnen idd. Maar dan heb je weer t risico op een rot kerst + O&N of juist niet...

En uit eten gaan is een paar stappen te ver. Tis ook geen geld-kwestie hoor

Maar laat dit geen adviezen-draad worden, tis bedoelt voor iedereen hiero.


Posted by basvh on Dec-12-2004 14:43:

quote:
Originally posted by Cosmic

Maar laat dit geen adviezen-draad worden, tis bedoelt voor iedereen hiero.


Me ex spreekt me net 5 min geleden weer eens aan via msn. Over haar kan ik ook een hele thread vullen


Posted by Phat B on Dec-12-2004 15:48:

begin maar vast dan


Posted by Creamfields23 on Dec-12-2004 16:07:

Hehehe ik kan het niet laten, maar DE echte TA zou zeggen:
take her to the Mac Donalds (P.S. voor de gene die zijn
zie classic post forum met Sebby thread)

2 Cosmic:

Ik denk ook dat je niet te lang moet wachten. Je voelt ook behoorlijk wat voor het meissie anders had je deze thread niet aangemaakt.


Posted by MennoB on Dec-12-2004 16:45:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hehehe ik kan het niet laten, maar DE echte TA zou zeggen:
take her to the Mac Donalds (P.S. voor de gene die zijn
zie classic post forum met Sebby thread)

2 Cosmic:

Ik denk ook dat je niet te lang moet wachten. Je voelt ook behoorlijk wat voor het meissie anders had je deze thread niet aangemaakt.


Ik heb ook ooit iemand mee uiteten genomen bij de Mac Donalds


Posted by Tom Lont on Dec-12-2004 17:00:

2 Cosmic:

Lang wachten moet je niet doen. Gewoon dat kerstkaartje aan haar sturen, nee heb je, ja kan je krijgen. Als zij niet zo goed durft, dan moet jij toch de eerste stap zetten. Je zal zien dat ze het heel leuk vindt


Posted by Matthijs on Dec-12-2004 17:09:

Sturen dat kaartje, volgens mij vindt iedereen het leuk om een kaartje te krijgen, en vrouwen helemaal! Denk eerst goed na over wat je erop wilt zetten en probeer zo mooi mogelijk te schrijven, kan ook bonuspunten opleveren.


Posted by djxtension on Dec-12-2004 17:17:

quote:
Originally posted by Matthijs
Sturen dat kaartje, volgens mij vindt iedereen het leuk om een kaartje te krijgen, en vrouwen helemaal! Denk eerst goed na over wat je erop wilt zetten en probeer zo mooi mogelijk te schrijven, kan ook bonuspunten opleveren.


Jup, een originele tekst in je best handschrift kan wonderen verrichten. Probeer de tekst een beetje cryptisch te houden, als ze de hint begrijpt zal ze er jou misschien op aanspreken.

Sturen dus!


Posted by Jappio on Dec-12-2004 18:34:

wat vind die vriend van je er eigenlijk van?


Posted by Remy D on Dec-12-2004 19:17:

quote:
Originally posted by Jappio
wat vind die vriend van je er eigenlijk van?

Heel goed jasper, ik zou er ook eerst maar ff met je maat over praten. Als die het namelijks niks vind dat jij ze zus straks ligt te meeuwen dan zou ik het maar afblazen. Vriendschap gaat boven relaties in mijn ogen.


Posted by Cosmic on Dec-12-2004 19:36:

quote:
Originally posted by Jappio
wat vind die vriend van je er eigenlijk van?


Die weet niets....Hij heeft namelijk afgelopen half jaar in t buitenland gestudeerd en komt volgende week terug. Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.


Posted by Phat B on Dec-12-2004 19:39:

quote:
Originally posted by Cosmic
Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.


justem, als je vriend n echte vriend is zal hij het je wel gunnen.

grappig trouwens dat Cosmic nog steeds de enige is over wie we t hebben


Posted by Remy D on Dec-12-2004 19:39:

quote:
Originally posted by Cosmic
Die weet niets....Hij heeft namelijk afgelopen half jaar in t buitenland gestudeerd en komt volgende week terug. Maar daar moet mn keuze ook niet vanaf hangen vinnik, ze kunnen er ook niets aan doen dat ze broer en zus zijn.

Nou wat ik al zei, ik zou wel zijn goedkeuring vragen anders kost het je straks een vriendschap en is dat het waard.


Posted by Jappio on Dec-12-2004 19:42:

quote:
Originally posted by Remy D
Nou wat ik al zei, ik zou wel zijn goedkeuring vragen anders kost het je straks een vriendschap en is dat het waard.


er zijn meer vrouwen dan vrienden zeg ik altijd maar


Posted by Cosmic on Dec-12-2004 19:53:

quote:
Originally posted by Remy D
Nou wat ik al zei, ik zou wel zijn goedkeuring vragen anders kost het je straks een vriendschap en is dat het waard.


Deze redenatie volg ik niet helemaal. Hij staat er toch buiten op zich? Of moet ik aan hem ook de hand van zn zus vragen lol


Posted by M_Peror on Dec-12-2004 19:53:

Mee eens... goede vriendschap gaat vaak langer meer dan relatie dus daar moet je zuinig op zijn. Aan de andere kant, als die vriend het jou niet gunt, wat voor vriend is ie dan voor je?


Posted by djxtension on Dec-12-2004 20:09:

quote:
Originally posted by M_Peror
Mee eens... goede vriendschap gaat vaak langer meer dan relatie dus daar moet je zuinig op zijn. Aan de andere kant, als die vriend het jou niet gunt, wat voor vriend is ie dan voor je?


Helemaal waar. Het leek me toch wel verstandig om er eerst ff met hem over te praten, het voorkomt in ieder geval een boel gezeik achteraf...


Posted by basvh on Dec-12-2004 20:18:

ik zou iig wachten met iets aan die vriend vertellen totdat je meer duidelijkheid hebt vanuit haar kant. Je kan wel zeggen tegen die gozer van ik vind je zusje erg leuk maar als uiteindelijk blijkt dat zij niks wil beginnen ofzo dan had je niet ddat gesprek hoeven voeren.


Posted by Esrem on Dec-12-2004 21:47:

Ik wilde ff kwijt dat je van elke relatie iets leert, hoe kut/leuk dan ook.
Ik heb geleerd dat ik alleen nog maar iets met iemand wil beginnen als ik heel erg verliefd ben, anders heeft t gewoon geen nut.
Andere mensen nog wijze lessen?

En Cosmic, doe wat je gevoel ingeeft wat goed is.
Mijn tip: wees gewoon eerlijk, zeg wat je voelt, ga je niet inhouden ofzo en via een kaartje is ook prima...


Posted by jp on Dec-12-2004 22:05:

Het is bijna kerst, stuur haar een kerstkaart (niet een standaard maar een beetje romantische) en schrijf haar gewoon dat je haar leuk vindt. Meiden zijn ook wel eens onzeker en de (duidelijke) eerste stap zetten wordt erg gewaardeerd. Vraag of ze zin heeft een keer de stad in te gaan of iets anders 'actiefs'

ps: NOOIT de eerste keer mee uit eten vragen


Posted by New Wave on Dec-12-2004 22:06:

Face2face is eigenlijk best risicovol.
Ik was een aantal jaren zwaar verliefd op een bloed mooi meisje.
Zij steeds vragen wanneer ik nou een keer in stad Amersfoort uit ging...blablabla...Dus ik naar amersfoort..kom ik der tegen, zeg dat ik onwijs verliefd op der bent....reactie: "Tim je bent dronken, doe normaal man! blablabla" Is niet leuk kan ik je vertellen.
Maar als je het echt zeker weet dan zou ik het gewoon doen.

Owjha, ga niet wachten tot februari. heb ook eens maanden gewacht en toen ik eenmaal het lef had om haar mijn gevoelens te uiten vertelde ze dat ze al 2 maanden een vriendje had.....rampzalig.

Of ben ik de enige die dit meemaakt ?


Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.