TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 18-19 december
Pages (2): [1] 2 »

Posted by djcresto on Dec-13-2004 22:49:

weekend 18-19 december

goe tis mijnen toer om dit topic te lanceren. De werkweek is nog maar just bezig maar ik kijk toch al volop uit naar vrijdagavond.

Die vrijdagavond zal ik veel kans nieveel doen, zaterdag vroeg op om tornooi te spelen en veel kans maar vrij laat thuis. Zaterdagavond komt het vriendinneke langs en wat ik zondag ga doen zou een verrassing moeten zijn.

Posted by Jasperovitsj on Dec-13-2004 22:51:

Vrijdagavond: The usual vendelrepetitie, daarna op caf� en thuis wa surfen of filmke zien als den TV vrij is

Zaterdag: Studeren. 's Avonds normaal gezien ook zaalvoetballen, maar kvrees dat ik dit weekend aan de kant ga moeten blijven met die klote-enkel

Zondag: Oooooook studeren, happy happy joy joy

Posted by Xilver on Dec-13-2004 23:00:

Zaterdag : INNERCITY w00t

Posted by Freezel on Dec-13-2004 23:07:

17 December: Godskitchen Birmingham baby Armin, Pulser, Remy, Jon O'Bir, Insigma & Thrillseekers!

18 December: Innercity! Marco V, Ferry, Deep Dish, G&D, Max Graham, Redanka

19 December: Voetballen om 11:00

Posted by TatanaGirl on Dec-14-2004 05:43:

Ik heb een redelijk rustig weekend.

Vrijdag: leren voor mijn examens misschien effe naar cafe als ik mag
zaterdag: leren
zondag: leren

Groetjes

TatanaGirl

Posted by pooley on Dec-14-2004 07:34:

Vrijdag: Bob spelen, jeugdhuis, bij wat andere vrienden langsgaan, niet t elaat maken want zaterdag moek ik in men kamer werken.
Zaterdag: Kamer werken, wat brieven opstellen en 's avonds gaan draaien op een verjaardagsfeestje van een vriedin \o/
GROOVY BABY !

Posted by emma on Dec-14-2004 07:39:

vrijdag : leren
zaterdag : leren
zondag : leren en 's avonds op caf� naar de finale van Miss Belgi� gaan kijken op groot scherm

en de rest vd week weer gaan leren

leven van een student is best hard he ?

Posted by TOR on Dec-14-2004 14:00:

quote:
Originally posted by Freezel
19 December: Voetballen om 11:00

lol, veel succes

Posted by sbastien4678 on Dec-14-2004 14:24:

quote:
17 December: Godskitchen Birmingham baby Armin, Pulser, Remy, Jon O'Bir, Insigma & Thrillseekers!

Ja, dat weet ik

de Engelsen hebben veel geluk

Dat is onrechtvaardig

Posted by Gladius on Dec-14-2004 16:34:

quote:
Originally posted by emma
vrijdag : leren
zaterdag : leren
zondag : leren en 's avonds op caf� naar de finale van Miss Belgi� gaan kijken op groot scherm

en de rest vd week weer gaan leren

leven van een student is best hard he ?

idem, behalve die zondag natuurlijk , dan moetek shotten smorgens.
jah LIT, het is niet eerlijk gvd, ik wil Jon 'O Bir zien !

Posted by Nyah on Dec-14-2004 19:49:

vrijdag: les van -hou u vast- 09u00-20u00 en voor diegenen die hem kennen => van 14u00-20u00 Lefebvre
zaterdag: leren, 's avonds Studio Brussel fuif was het nu '70, '80 of '90? (me => liefhebber van '70 en '80 muziek, dus hopelijk wordt t wat)
zondag: slapen en om 17u werken

spannend weekend dus

Posted by FredNova on Dec-14-2004 19:55:

zaterdag draaien in Haacht en daarna naar een verjaardagsfeestje op de oude markt (Leuven)

zondag was de bedoeling de studio terug in te kruipen en wat verder aan een FredNova productie te werken (lol), maar ik vrees dat ik een rustdag moet inlassen (wat al laaang geleden is)

Posted by TOR on Dec-14-2004 19:59:

quote:
Originally posted by Nyah
's avonds Studio Brussel fuif was het nu '70, '80 of '90? (me => liefhebber van '70 en '80 muziek, dus hopelijk wordt t wat)

het wordt zeker wat! altijd leuke fuiven, die van StuBru

quote:
Originally posted by FredNova
zondag was de bedoeling de studio terug in te kruipen en wat verder aan een FredNova productie te werken

studio?

Posted by _Jedi on Dec-14-2004 20:05:

In theorie=

Vrijdag: werken van 6 tot 16u 's avonds => wat internetten en the usual magickal sounds beluisteren.

Zaterdag= werken van 7 tot 16u 's avonds => kga mij denk ik rustig houden, besparen voor de feestjes die gaan komen met kerst en eindejaar.
Tenzij de opening van Insomnia in Sint Lievens Esse me toch nog kan bekoren...

Zondag = proberen dat studioke hier eens een opfrisbeurt te geven..

Waarom 'in theorie'=
wel fysiek voel ik mij niet al te best en ik hoop dat de komende echoscopie (nee neen ben niet zwanger
meer duidelijkheid gaat brengen ivm met aanhoudende maag en darmpijnen.. want als dat niets zegt ist een gastroscopie .. en das met zo een camera door uw slokdarm tot in de maag.. *slik*

Posted by Freezel on Dec-14-2004 20:35:

quote:
Originally posted by Gladius
jah LIT, het is niet eerlijk gvd, ik wil Jon 'O Bir zien !

Volgend jaar maar weekendje Engeland boeken dan denk ik

Posted by Freezel on Dec-17-2004 13:06:

Fijn weekend allemaal, ik ga over een uurtje naar het vliegveld toe en feestje bouwen vanavond in Godskitchen Misschien zie ik een aantal van jullie morgen wel op Innercity

Posted by Xilver on Dec-17-2004 13:15:

quote:
Fijn weekend allemaal, ik ga over een uurtje naar het vliegveld toe en feestje bouwen vanavond in Godskitchen Misschien zie ik een aantal van jullie morgen wel op Innercity

Have fun, kwou da'k ook kon gaan
Nuja, morgen Innercity, zal ook wel goed worden

Posted by dj Zevan on Dec-17-2004 13:45:

quote:
vrijdag: les van -hou u vast- 09u00-20u00 en voor diegenen die hem kennen => van 14u00-20u00 Lefebvre

toen ik tot 20u zag staan, wist ik onmidd dat t over lefebvre ging zonder verder te lezen
die weet van geen ophouden
ben blij dat ik die maar max 2.5u achter elkaar had, da was al kapotmakerij
hij gaf wel les ih engels bij ons, alleen zijn niveau engels lag 3 tredes hoger dan dat van mij en mn klasgenoten, dus na 15min kon ik al niet meer te goei volgen
altijd maar van de hak op de tak, compleet geen structuur in zn lessen
gelukkig viel het examen heel goed mee

Posted by Nyah on Dec-17-2004 19:37:

Vanavond prob nr Christmas TD in Fitlink.
Nog bekenden die gaan?

Posted by Mystique on Dec-17-2004 19:40:

quote:
Originally posted by _Jedi
wel fysiek voel ik mij niet al te best en ik hoop dat de komende echoscopie (nee neen ben niet zwanger
meer duidelijkheid gaat brengen ivm met aanhoudende maag en darmpijnen.. want als dat niets zegt ist een gastroscopie .. en das met zo een camera door uw slokdarm tot in de maag.. *slik*

Kheb da moeten laten doen en diene darm is veel te groot
(tegen het valium gevoel had ik nu ni direct iets)

Posted by Zehra on Dec-17-2004 22:16:

rustig weekendje
niks speciaals gepland
veel slapen

vrijdag: nog op kot, daarnet dutje gedaan (voel me begaaid atm )
zaterdag: naar huis en wa boodschappen doen
zondag: uitslapen en laat in de namiddag weer op kot komen...

Posted by Meltoz on Dec-17-2004 23:14:

quote:
Originally posted by dj Zevan
toen ik tot 20u zag staan, wist ik onmidd dat t over lefebvre ging zonder verder te lezen
die weet van geen ophouden
ben blij dat ik die maar max 2.5u achter elkaar had, da was al kapotmakerij
hij gaf wel les ih engels bij ons, alleen zijn niveau engels lag 3 tredes hoger dan dat van mij en mn klasgenoten, dus na 15min kon ik al niet meer te goei volgen
altijd maar van de hak op de tak, compleet geen structuur in zn lessen
gelukkig viel het examen heel goed mee

Volledig me je eens, Sven

quote:
Vanavond prob nr Christmas TD in Fitlink.
Nog bekenden die gaan?

Miljaar was da vandaag, gemist en heb me vorig jaar nog zo goed geamuseerd enige minpuntje diene avond, spierscheur opgelopen

Posted by Jasperovitsj on Dec-18-2004 00:04:

Zaterdag niet zaalvoetballen dus, enkel is nog steeds ni terug in orde. Dat gaat pijn doen als ik op de tribune zit te supporteren ipv op het veld te sjotten...

Posted by Freezel on Dec-18-2004 07:39:

OMFGGGGG Wat een supernacht! Zit nu op het vliegveld, beetje wakker te blijven tot 10:45 Echt supersets meegemaakt van Jon O'Bir, Pulser, Insigma, Thrillseekers en bovenal Armin. Echt een van zijn beste optredens dit jaar voor mij

Posted by FUSyke on Dec-18-2004 09:15:

Zaterdag: Mijn opdrachten voor stage afwerken + naar Kerstmarakt gaan in Wetteren + s'avonds achter pitta gaan en een filmke kijken.

Zondag: beke leren voor examens.

=> reden van dit rustige weekend is omdat mijn geld op is van cadeautjes te kopen en ik wat moet sparen voor de komende feestjes.

Voor de rest van de week heb ik vrij omdat mijn stage is stop gezet; dus dat zal leren worden voor de examens.

Pages (2): [1] 2 »