TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gielen eller Cosmic gate?
Gielen eller Cosmic gate?
Mondaybar har ju omsr�stning om vem de ska ta hit f�r att spela p� trettondagstrancen. Vem v�ljer du?
Ja, jag vet att f�r vissa �r detta som att v�lja mellan pest eller kolera, skit d� i att r�sta och posta hur mycket dessa tv� alternativ suger.
Sj�lv vill jag g�rna ha en repris p� f�rra g�ngens trettondag s� det blir Gielen f�r min del!
Cosmic Gate blev det f�r min del d� jag tycker deras set som helhet �r n�rmre det jag gillar sj�lv. Gielen kan spela precis vad som helst ibland, vilket i sig inte �r d�ligt men ibland blir det f�r mycket av s�dant jag inte f�rtjust i (vocals och annat knepigt
)
H�rde n�got CG set fr�n oktober och det var bra �s. Speciellt nu n�r de lagt om till ite mer tech-k�nsla �ver sina l�tar.
f�r mig �r det v�nster eller h�ger sida av himlen s� jag r�star inte.
cosmic gate eftersom jag inte sett dem
en fr�ga bara. valde man mellan dessa f�r att de var billigast eller f�r att de lockar flest folk? i s�na fall kunde man ju tagit hit Scooter, de drar v�l mer folk �n n�gon annan.
cosmic gate.. jag tycker faktiskt att Gielen �r en clown och CG ligger n�rmare till min smak
Cosmic Gate
[min motivering]
Gaylen har vart h�r n�gra g�nger i Sverige (4) samt att jag tycker Cosmic spelar b�ttre... Gielen k�r f�r m�nga topp-hits i ett och samma set samt leker f�r mycket och det �r inte s� cleant heller.... just my opinion...
Cosmic har ju heller aldrig f�tt k�nna p� Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16�rs gr�ns i J�nk�ping)
[/min motivering]
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 en fr�ga bara. valde man mellan dessa f�r att de var billigast eller f�r att de lockar flest folk? i s�na fall kunde man ju tagit hit Scooter, de drar v�l mer folk �n n�gon annan. |
Re: Cosmic Gate
| Originally posted by SteveTranz4ever [min motivering] Gaylen har vart h�r n�gra g�nger i Sverige (3) samt att jag tycker Cosmic spelar b�ttre... Gielen k�r f�r m�nga topp-hits i ett och samma set samt leker f�r mycket och det �r inte s� cleant heller.... just my opinion... Cosmic har ju heller aldrig f�tt k�nna p� Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16�rs gr�ns i J�nk�ping) [/min motivering] (...) |
Men f�rst�r din po�ng
Re: Gielen eller Cosmic gate?
| Originally posted by Aendy Ja, jag vet att f�r vissa �r detta som att v�lja mellan pest eller kolera, skit d� i att r�sta och posta hur mycket dessa tv� alternativ suger. |
var inte s� kr�sna folk, det kunde som sagt v�gt mellan Scooter & G�nther... eller n�t
ser man p� saken fr�n det h�llet �r ju b�de Gielen och CG grymma. jag har sett b�da men gielen va najsigast s� honom vill jag se igen
Re: Re: Gielen eller Cosmic gate?
| Originally posted by CJ InterCity pish pash! b�d rular ju var inte s� kr�sna folk, det kunde som sagt v�gt mellan Scooter & G�nther... eller n�t ser man p� saken fr�n det h�llet �r ju b�de Gielen och CG grymma. |
| Originally posted by CJ InterCity jag har sett b�da men gielen va najsigast s� honom vill jag se igen |
cosmic gate är det som gäller, som steve säger -> de bör få känna på stockholmspubliken...
CG fick min r�st nu f�r som steev sa.. + h�rd musik �r satans nice att dansa till.
Gielen var v�l ingen "hit" senast direkt s�... Cosmic!
Har h�rt r�tt lite av Gielen och det jag h�rt �r jag r�tt skeptisk till.. Inte sett honom dock.
Jag tycker dock att CGs set �r tyngre och lite sk�nare. Deras set fr�n Trance Energys 10 �rs jubileum �r mums
..
Hoppas p� Gielen. h�rt dock att han lattjar lite f�r mycket under setet. Cocmic gate �r ryssar va?
fast ingen kan ju s�ga att gielens "johan gielen" l�t �r kass eller n�tt.. hahahaha.. kommer inte ih�g vart han k�rde den nu.. men va ju s� kass va.. k�rde den i typ 1 timme i slutet p� hans s�tt.. haha
| Originally posted by MacNac Hoppas p� Gielen. h�rt dock att han lattjar lite f�r mycket under setet. Cocmic gate �r ryssar va? |

Fast det �r iof. bara Bossi som kommer 
| Originally posted by MacNac Cocmic gate �r ryssar va? |

Har sett Gielen 3ggr och Cosmic Gate 1ggr i den "omtalade skolmatsalen" i Jkpg 
Vill hellre se/h�ra CG igen om jag f�r v�lja.
Men jag �ker inte upp till sthlm enbart f�r att f� se dom igen.
ok, dem e Kanske tyskar d�.. hade iof varit coolt om de var ryssar..
Deras l�t "Exploration of Daze" �r grym!
ROFL!
Exploration of Space heter den
DDDDDDDDDDDDD
Lugna sig nu va.. skulle bara skoja till det lite.
Fan, nu kom jag p� det, blandade ihop cosmic gate med PPK -dom �r ryssar iaf.. eller!? jo, det �r dom.