TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- The Gathering 2005

Posted by netroM on Dec-15-2004 18:44:

The Gathering 2005

Noen som skal dit?
Tror det fortsatt er mulig � f� billetter men vet ikke...

Posted by Mindbreezer on Dec-15-2004 19:01:

Er ikke det uti Mars eller noe?

Posted by atlearmeen on Dec-15-2004 21:02:

Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, v�kne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!

Er ikke noe for meg, i alle fall!!!

Posted by Ariah on Dec-15-2004 21:03:

h�rte TG vant vm i piss i fjor med nettverksproblemer etc.

Posted by ziddy on Dec-16-2004 10:31:

oofff... jeg var der en gang. Var vel for to �r siden, da jeg drev med lan og s�nn. F�r gr�ssninger bare ved tanken

Uansett, etter min mening var det kjedelig. Alt for mye data Jeg m�tte kj�re en og en halv time for � komme dit ogs� da, og s� mye � drasse p�. Alt for mye slit for s� lite etter min mening..

Posted by ziddy on Dec-16-2004 10:32:

quote:
Originally posted by atlearmeen
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, v�kne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!

Stemmer det

Posted by moore on Dec-16-2004 15:53:

Skal kanskje opp en liten tur.. Men gidder ikke � sove foran pc'en eller noe annet sted inni hallen der.. Sover i bilen eller p� hotell om det er plass

Posted by Sjodalf on Dec-17-2004 23:21:

Har billett, s� for se om jeg stikker ned en tur n�r det begynner � n�rme seg p�sketider

Posted by alieu on Dec-18-2004 00:52:

Svette nerder som drikker cola, spiser grandiosa og ostepop... Nei takk!

Posted by noonboy on Dec-19-2004 22:24:

Var der i '03. Er mye bedre � la kameraten min sette opp en server med VPN der, s� jeg kan sitte og styre hjemmefra.

Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre!

Posted by noonboy on Dec-19-2004 22:24:

Var der i '03. Er mye bedre � la kameraten min sette opp en server med VPN mens han er der, s� jeg kan sitte og styre hjemmefra.

Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre!

Posted by lavizh on Apr-01-2005 12:51:

Behold, my arse.

Hah! Jeg var der i �r
Nettverksproblemer f�rste dagen (innkj�ringsfasen). S� fra Torsdag - S�ndag gikk det smertefritt.