TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- The Gathering 2005
The Gathering 2005
Noen som skal dit?
Tror det fortsatt er mulig � f� billetter men vet ikke...
Er ikke det uti Mars eller noe?
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, v�kne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!
Er ikke noe for meg, i alle fall!!!
h�rte TG vant vm i piss i fjor med nettverksproblemer etc. 
oofff... jeg var der en gang. Var vel for to �r siden, da jeg drev med lan og s�nn. F�r gr�ssninger bare ved tanken 
Uansett, etter min mening var det kjedelig. Alt for mye data
Jeg m�tte kj�re en og en halv time for � komme dit ogs� da, og s� mye � drasse p�. Alt for mye slit for s� lite etter min mening..
| quote: |
| Originally posted by atlearmeen Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, v�kne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt! |
Skal kanskje opp en liten tur.. Men gidder ikke � sove foran pc'en eller noe annet sted inni hallen der.. Sover i bilen eller p� hotell om det er plass 
Har billett, s� for se om jeg stikker ned en tur n�r det begynner � n�rme seg p�sketider 
Svette nerder som drikker cola, spiser grandiosa og ostepop... Nei takk!
Var der i '03. Er mye bedre � la kameraten min sette opp en server med VPN der, s� jeg kan sitte og styre hjemmefra.
Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! 
Var der i '03. Er mye bedre � la kameraten min sette opp en server med VPN mens han er der, s� jeg kan sitte og styre hjemmefra.
Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! 
Hah! Jeg var der i �r
Nettverksproblemer f�rste dagen (innkj�ringsfasen). S� fra Torsdag - S�ndag gikk det smertefritt.