TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי
חזרתי
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי
מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך
היה קצת שוק וקצת עניינים אבל בקטנה
שמחים שחזרת חן 
ברוך אתה בבואך 
זהו שמתי לב שפתאום נהיה לי מלא כמה גיגה כרדיטס 
welcome back!
חח שחר מת עליך, דבר איתי באייסיקייו
ולכל השאר, סוף שבוע טוב
ושבת שלום
אהלן אח שלי אביר!!
שבת שלום גבר גבר 
שבת שלום וטוב שחזרת
Re: חזרתי
| quote: |
| Originally posted by DjChook מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב אז עכשיו חזרתי מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך |
זה בסדר
נכון ג'יימס בונד קיבל
LICENCE TO KILL ?
אז אילן קיבל
LICENCE TO SPAM

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.