TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי


Posted by DjChook on Dec-15-2004 22:12:

חזרתי

מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי

מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך


Posted by DJ Alex E. on Dec-16-2004 06:04:

היה קצת שוק וקצת עניינים אבל בקטנה
שמחים שחזרת חן


Posted by Huge-A on Dec-16-2004 12:24:

ברוך אתה בבואך


Posted by Shahar on Dec-16-2004 14:36:

זהו שמתי לב שפתאום נהיה לי מלא כמה גיגה כרדיטס
welcome back!


Posted by DjChook on Dec-16-2004 17:10:

חח שחר מת עליך, דבר איתי באייסיקייו

ולכל השאר, סוף שבוע טוב

ושבת שלום


Posted by Rising on Dec-16-2004 17:58:

אהלן אח שלי אביר!!


Posted by Elior on Dec-16-2004 18:22:

שבת שלום גבר גבר


Posted by yaman on Dec-16-2004 22:02:

שבת שלום וטוב שחזרת


Posted by princess cc on Dec-17-2004 07:06:

Re: חזרתי

quote:
Originally posted by DjChook
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי

מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך


הייייייייייייייייייי
אל תדאג שמרתי על הסדר פה!
הייתה לי בעיה רק עם אילן... לא הצלחתי להשתלט עליו...
צ'טערת!


Posted by DjChook on Dec-17-2004 12:56:

זה בסדר
נכון ג'יימס בונד קיבל
LICENCE TO KILL ?
אז אילן קיבל
LICENCE TO SPAM



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.