TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- umania dicht??
umania dicht??
[email protected]
16-12-2004 16:23
Subject: Umania
Mededeling
Langs deze weg berichten wij jullie dat alle activiteiten van Umania per direct zijn afgelast.
Nadere informatie volgt via persberichtgeving.
Umania Crew
ALL EVENTS CANCELLED DUE TO SALE TICKETS CAN BE RETURNED AT TICKETBOX. THANKS FOR ALL YOUR SUPPORT!!!
bron: www.umania.nl

Dat was kort maar krachtig!
Teveel concurrentie van ASTA, 't Paard, Club Fly, etc.?
In ieder geval heeft Umania het niet kunnen bolwerken...
TE dure openingsfeestje 
Een club die naar mijn mening nou net niet lekker programmeerde. Te stevig naar mijn mening. Hadden ze meer avonden zoals met Lange, Matt Hardwick en Above and Beyond (Ik heb ze helass allemaal moeten missen)dan waren er denk ik wel liefhebbers opaf gekomen. Jammer maar helaas, het potentieel was er...
Hoorde van alle kanten dat het einde nabij was, denk dat het een moeilijk verhaal is daar nog een goed lopende tent te krijgen. Toen de Eau er nog zat was dat de enige plek in Den Haag waar je fatsoenlijk kon clubben. Nu teveel concurrentie met o.a. de tenten in het centrum van D.H., maar ook van tenten buiten Den Haag en vergeet vooral de feesten en festivals niet.
verbaast me niks... liep voor geen meter...
had het al veel eerder gehoord, het persbericht is volgens mij ook al officieel uit
Vorige week nog naar Bas en Ram geweest, waar het dus ook echt extreem rustig was, niet echt heel schokkend nieuws dus 
Above & beyond daar was wel heel vet 
Tent heet nu Fantasy Dance Theatre
http://www.fantasydancetheatre.nl/
| quote: |
| Originally posted by Opti Tent heet nu Fantasy Dance Theatre http://www.fantasydancetheatre.nl/ |
| Originally posted by DjRV zoveelste feest met de standaard erotic / doorhaal dj's |
Dj Roger hebben ze er toendertijd bij de Eau uitgeflikkerd, want hij kon niet van de snoepjes enzo afblijven 
| Originally posted by FunkySimon je hebt doorhaal dj's en wegbreng dj's dat weet toch iedereen! wat is een doorhaal dj? |