TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (3): [1] 2 3 »
Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Dat van Basten Dennis Bergkamp zover krijgt om terug tekeren in Oranje. En dat hij dan meedoet aan het WK.
Wat zou jij willen....????
dat we sowieso het WK halen en dat ik jou weer eens weet te ontlopen op innercity 
hahaha je kan niet wachten tot je op IC samen met me een biertje drinkt. Dit is dat bekende grootspraak.

dat Duitsland het WK niet haalt...
ownee: die organiseren het
Ik zou wel eens minder van deze zinloze threads willen...
Hoewel dat waarschijnlijk te hoog gegrepen is... 
deze is echt wel heel slecht!
Weet je wat ik zou wel zou willen... vrede op aarde! :P
Ik wil zin!
bolletje en een slotje 
Ik zou willen dat Snuggle naar Innercity gaat en achteraf zou toegeven dat ie het prachtig vond 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik wil zin! |
Ik wil weer dat het zomer is
Owja en dat Paultje weer net als vroegah gaat draaien

welke paul?
| quote: |
| Originally posted by Muppy welke paul? |
Elstak?
Oakenfold?
Tall Paul?
Paul van Dyk... Zegt dat je wat???
Of zit jouw favoriete Paul hiertussen?
Paul Brooksby
Paul Brtschitsch
Paul Clarinda
Paul Daley
Paul Damage
Paul Deal
Paul Divine
Paul Eveready
Paul Everready
Paul Freestone
Paul Glazby
Paul Hazendonk
Paul Janes
Paul Jay
Paul Johnson
Paul Kalkbrenner
Paul Langley
Paul Mendez
Paul Niezen
Paul Oosterlaak
Paul Parker
Paul Spakes
Paul Sparkes
Paul Taylor
Paul Thomas
Paul van Vooren
Paul Vince
Paul-De
nee, die kwam nergens in mijn lijstjes voor!
Hoe draait die man dan (vroeger en nu)?!
Luister maar eens een set van hem, bijv. eerst uit 2001/2002 en dan van 2004
Kortom, een tijd geleden nog mooie trance, en laatste tijd ook nog wel trance, maar veel minder en wat harder en hij draait veel eigen 'edits' van tracks...
Paul Van Dyk Live @ Reflections tour @ Panama (16-10-03).mp3
MysteryLand Afterparty - Paul van Dyk Live @ Powerzone - 22 Aug.mp3
Ik moet zeggen dat deze 2 sets nog regelmatig uit de speakers rollen... Niet verkeerd dacht ik zo!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Of zit jouw favoriete Paul hiertussen? Paul Glazby |
Ik wil dat we Duitsland voorblijven...
Ik zou graag willen dat al die kut kinderen hier eens hun smoel zouden houden!

Weet je wat ik wil? Een opblaaskrokodil.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.