TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Remy D on Dec-16-2004 21:48:

Idea Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....

Dat van Basten Dennis Bergkamp zover krijgt om terug tekeren in Oranje. En dat hij dan meedoet aan het WK.


Wat zou jij willen....????


Posted by Jappio on Dec-16-2004 21:52:

dat we sowieso het WK halen en dat ik jou weer eens weet te ontlopen op innercity


Posted by Remy D on Dec-16-2004 21:53:

hahaha je kan niet wachten tot je op IC samen met me een biertje drinkt. Dit is dat bekende grootspraak.


Posted by Muppy on Dec-16-2004 21:54:

dat Duitsland het WK niet haalt...







ownee: die organiseren het


Posted by djxtension on Dec-16-2004 22:06:

Ik zou wel eens minder van deze zinloze threads willen...

Hoewel dat waarschijnlijk te hoog gegrepen is...


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 22:19:

deze is echt wel heel slecht!

Weet je wat ik zou wel zou willen... vrede op aarde! :P


Posted by Esrem on Dec-16-2004 22:21:

Ik wil zin!


Posted by Chicane on Dec-16-2004 22:28:

bolletje en een slotje


Posted by jp on Dec-16-2004 22:43:

Ik zou willen dat Snuggle naar Innercity gaat en achteraf zou toegeven dat ie het prachtig vond


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 22:53:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik wil zin!


Zin moet je maken!


Posted by AirPole on Dec-16-2004 23:04:

Ik wil weer dat het zomer is










Owja en dat Paultje weer net als vroegah gaat draaien


Posted by Muppy on Dec-16-2004 23:07:

welke paul?


Posted by AirPole on Dec-16-2004 23:08:

quote:
Originally posted by Muppy
welke paul?



Welke Paul denk je?


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:10:

Elstak?


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:11:

Oakenfold?


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:12:

Tall Paul?


Posted by AirPole on Dec-16-2004 23:13:

Paul van Dyk... Zegt dat je wat???


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:13:

Of zit jouw favoriete Paul hiertussen?

Paul Brooksby

Paul Brtschitsch

Paul Clarinda

Paul Daley

Paul Damage

Paul Deal

Paul Divine

Paul Eveready

Paul Everready

Paul Freestone

Paul Glazby

Paul Hazendonk

Paul Janes

Paul Jay

Paul Johnson

Paul Kalkbrenner

Paul Langley

Paul Mendez

Paul Niezen

Paul Oosterlaak

Paul Parker

Paul Spakes

Paul Sparkes

Paul Taylor

Paul Thomas

Paul van Vooren

Paul Vince

Paul-De


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:14:

nee, die kwam nergens in mijn lijstjes voor!
Hoe draait die man dan (vroeger en nu)?!


Posted by AirPole on Dec-16-2004 23:17:

Luister maar eens een set van hem, bijv. eerst uit 2001/2002 en dan van 2004



Kortom, een tijd geleden nog mooie trance, en laatste tijd ook nog wel trance, maar veel minder en wat harder en hij draait veel eigen 'edits' van tracks...


Posted by Tim81 on Dec-16-2004 23:20:

Paul Van Dyk Live @ Reflections tour @ Panama (16-10-03).mp3
MysteryLand Afterparty - Paul van Dyk Live @ Powerzone - 22 Aug.mp3

Ik moet zeggen dat deze 2 sets nog regelmatig uit de speakers rollen... Niet verkeerd dacht ik zo!


Posted by basvh on Dec-17-2004 03:50:

quote:
Originally posted by Tim81
Of zit jouw favoriete Paul hiertussen?

Paul Glazby



wap wap uk baby!!



maar goed ik zou willen dat het idd weer zomer was. ZOmer rules!


Posted by MaGiK54 on Dec-17-2004 07:27:

Ik wil dat we Duitsland voorblijven...


Posted by eXos on Dec-17-2004 09:34:

Ik zou graag willen dat al die kut kinderen hier eens hun smoel zouden houden!


Posted by Cosmic on Dec-17-2004 09:58:

Weet je wat ik wil? Een opblaaskrokodil.


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.