TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Uit de oude doos......
Pages (2): [1] 2 »
Uit de oude doos......
Ik was mijn harddisk aan het opruimen omdat ik vele bestanden / foto's verzameld heb in de loop der jaren die her en der verspreid stonden over allemaal directories. Kwam nog wat leuke oude dingen tegen die ik jullie niet wil onthouden 

Een Nexus van oktober 2002..

.....van dezelfde Nexus

Wie alle namen goed heeft gaat door voor de wasmachien! 

New_Wave..tjsa......

Ja ja, echte TA-shirts! 

En nog een hele foute (maybe kan deze thread beter 'foute foto's' heten..)

Volgensmij een ruzietje met de Duitse TA's, niet? 
En wat ik het mooiste vond: de TA-quotes! Vroegah, een jaar of 3-4 geleden, zat het grootste deel van wat nu 'de oude garde' is (voor zover je daarover kan spreken) op mIRC in het kanaal #TAFORUM. Een deel zit er overigns nog steeds. Maar we hielden daar een quotelist bij van echt STOMME uitspraken. Lees en huiver:
http://home.student.utwente.nl/b.ka...s/ta-kwoots.txt
Zou verder nog veel kunnen vullen met lachen oude foto's van TA's, mar doe ik maar niet 
Maar.........als iemand nog oude meuk heeft van vroegah (hoeft niet House/TA-gerelateerd te zijn natuurlijk), in welke vorm dan ook (oude signatures ...hint voor JP
, oude televisieprogramma's, foto's, dingen van feesten, hypes van vroegah etc......post die meuk hier!!
Greetz,
SnuggLe
hahaaha die quotes. Te grappig gewooon
wist niet da tik je zo had gekwetst 
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit hahaaha die quotes. Te grappig gewooon wist niet da tik je zo had gekwetst |
Siesta, jij hebt ook nog wel wat uit de oude doos, doe die 'perehoofd'-pictures eens
geweldig die kwoots
Brengen weer wat lange termijn geheugen naar boven 
Quote from nexT-81: [20:03:44]

KRRRrrrrrAAAaaaaaa!

| Originally posted by Ding Chavez geweldig die kwoots Brengen weer wat lange termijn geheugen naar boven ![]() Quote from nexT-81: [20:03:44] |
| Originally posted by M5 KRRRrrrrrAAAaaaaaa! |
lol die goeie ouwe tijd
HB was toen ook al geliefd:
Quote from [TaNGo]:
Qontact - Maandag 29 april 2002

Zwolle, ooit!

HAHA!!!!
ik heb nog wel ouwe foto's van Qlimax 2001 met Verdine en Driekus maar ja, geen zin om die shit allemaal te gaan scannen ofzo 
Jaja mensen ik leef ook nog hoor 
Post echt nooit meer, maar lees sinds ik weer eens meer ben gaan varieren qua muziek zo af en tie nog mee 
Op Dance Valley 4 decemeber basvh voor het eerst sinds 2,5 jaar weer gemeet en op Innercity zaterdag voor het eerst sinds 1,5 jaar Flipper en Odyne weer en op de terugweg kwam ik op station Utrecht Partyhardy weer eens tegen 
Maar ik heb ook nog wel wat uit de "oude doos"
Qlubtempo HMH 1 juni 2002

die foto van de allereerste TA meeting met Snugglew, New Wave, Ding Chavez, Magrec, Nastra, nog 1 of 2 & ik moet er dan eigenlijk ook bij 
He kuipers die foto wilde ik net gaan posten!!!
was wel tof feestje toen. Jammer dat die ene foto toen is mislukt. 
Ojaaaaaaaaa "die ene foto"
Weet gelijk weer welke je bedoeld! 
Damn die chick was zo gruwelijk lekker! Loopt daar fucking onwijs geil met mij te flirten en dan blijkt ze gewoon daar met haar vriend te zijn...
Vrouwen!

Verder staan op Partyflock ook nog wel wat foto's uit de oude doos die Snuggle heeft gemaakt op Impulz Outdoor 29-06-2002 en Addiction 
memories, memories...
Ik herinner me dat Justin toen zelfs nog een thread op flock heeft geopend of iemand d'r ook kende
! Overigens volkomen terecht
! Je komt heel wat tegen op parties maar dat was echt one of a kind
.
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ICID/14261.html

Waren ook mooie tijden vroeger Kolk 
Weet je nog naar Mystery Land 2002!
In die lompe witte bus van jou die maar 110 kon samen met Frans en nog wat andere gasten

| Originally posted by Miss Proximus die foto van de allereerste TA meeting met Snugglew, New Wave, Ding Chavez, Magrec, Nastra, nog 1 of 2 & ik moet er dan eigenlijk ook bij |

Echt te slecht
| Originally posted by Dr. Kuipers Op Dance Valley 4 decemeber basvh voor het eerst sinds 2,5 jaar weer gemeet en op Innercity zaterdag voor het eerst sinds 1,5 jaar Flipper en Odyne weer en op de terugweg kwam ik op station Utrecht Partyhardy weer eens tegen ![]() |
en wat was het koud zeg! ik was pas om 11 uur thuis!
fuck ns, eerst met de auto via Utrecht naar Rotterdam en toen door een ongeval tussen Rotterdam en Dordrecht weer terug naar Utrecht, overstappen naar Den Bosch en weer overstappen naar Breda!
tering!
hoe laat was jij thuis?
en ineens sta ik naast Thesaus!
en via hem Optimus gemeet!
verder Jappio sinds een jaar ofzo nog tegen gekomen en Remy D
Ja was lachuh man!
Zo kom je die ouwe garde weer eens tegen he 
Had echt zoiets van WTF kom ik jou ineens tegen!

Ik was om 10.45 thuis ofzo... moest dus nog 20 minuten met de auto... Die was natuurlijk dichtgevroren, dus dat betekende krabben met mn brakke hoofd...
Ik lag om 11.15 in mn nest en was om 19 uur weer wakker! 
Leuke thread wordt dit zo man 
Exos, volgensmij heb ik beide foto's van je gemaakt, als ik het goed heb
Die 2e is in de Q bij Sander K, niet?
| Originally posted by Jappio lol die goeie ouwe tijd HB was toen ook al geliefd: Quote from [TaNGo]: |

Toen keek jij New_Wave nog dik pissed off omdat ik van RMF kwam
| Originally posted by SnuggLe Toen keek jij New_Wave nog dik pissed off omdat ik van RMF kwam |
Niet omdat je van RMF was
Ik keep in die periode altijd kwaad. Daar kreeg ik die dag ook nog wat opmerkingen over "ejh lach eens, je bent op een feest, be happy" enzo.
Ik zal het je uitleggen.
Zoals de meeste mensen weten heb ik in een discotheek gewerkt als glazenhaler. En als je dan kwaad keek dan liet iedereen je der langs. Dat werkt ook altijd op grote feesten
Ook bijv op Innercity. Op een gegeven liep ik bijna op elk feestje zo en werdt het een gelaadsuitdrukking
. Dat heb ik trouwens nu niet meer. Ik lach nu alleen maar
Maar het hielp wel, vooral omdat ik best wel groot en een heeeeeeel klein beetje breed ben 
| Originally posted by New Wave Glanis staat hier ook nog op maar die ging weer slim acher me staan ![]() En die schoenen van Glanis Echt te slecht |

| Originally posted by Glaniskanis Haha rilex... die schoenen van jou waren anders ook niet te pruimen ![]() Zo blijf ik toch wel een beetje underground he ![]() Mooi zeg die oude shit... merk je toch weer een beetje hoe lang je hier al bent |

?
Mwhehe zat net in mijn Persoonlijke berichtjes te lezen en kwam daar het volgende bericht tegen:
Author Message mpost Registered: Nov 2000 Posts: 52 stadhuisplein? �� 8-5 STADHUISPLEIN, ROTTERDAM!�� ??? wat is er dan daar?? tell me, een vette party?? heb je URL? thanks! |
Ik heb nog niet de helft terug weten te vinden