TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Live Video Tag Team!! Ciacomix, Irish, Mike Hunter From Sweden 18-december-04!!!
Live Video Tag Team!! Ciacomix, Irish, Mike Hunter From Sweden 18-december-04!!!
Anyone listening (or listened) to this on DI.FM?
Pretty damn good so far!
cool.. didn't knew about this.. watching it now 
edit: lol @ them 
haha.. dem dricker �l samtidigt.. kan dem inte bli r�packade.. sn�lla.. hade varit s� kul med streamen ig�ng.. hehe 
He looks sorta bored...
hahahaha.. nu drar dem fram n�n j�vla t�rta ocks� 
haha.. kul grej!
Jag kom in precis n�r de skakade rumpan mot varandra 
s�������.. d� va det slut d� 
hel bra spelning 
men du f�r ju s�ga till n�sta g�ng irish 
| quote: |
| Originally posted by dbl s�������.. d� va det slut d� ![]() hel bra spelning ![]() men du f�r ju s�ga till n�sta g�ng irish |
Satt � kollade streamen fr�n Ciacomix f�delsedagsfest p� Amnezia i fredags, nice 
F�rsta g�ngen jag h�rde Amnezias "theme" l�t faktiskt, nice high-nrg trance. Vad heter den?
I l�rdags kunde jag inte kolla d� jag va p� Karma3.
Har Amensia en theme-l�t?
Jo det var riktigt fett 
Hoppas p� att Hamburgarna f�r lira i v�r ocks� 
Irish: DJ-n�rdig keps du hade f�rresten 
Klart som fan jag har en Dj-n�rdig keps!
Image �r allt i den h�r branschen.
Hamburgarna kommer mycket troligtvis tillbaka i v�r. Arrang�rerna var skitn�jda med faktumet att det kom ca 80 pers mer �n vanligt. S� mycket folk har det tyldigen inte varit p� �ver ett �r om jag f�rstod det r�tt.
hrm, ass�...
I forumtr�den p� DI s� snackades det n�t om att den absolut sista l�ten som spelades var "Amnezia" bla bla n�gonting 
Jag kanske fattade helt galet 
| Originally posted by SWE_TRANCE hrm, ass�... I forumtr�den p� DI s� snackades det n�t om att den absolut sista l�ten som spelades var "Amnezia" bla bla n�gonting ![]() Jag kanske fattade helt galet |
I �vrigt kan n�mnas att sista l�ten som spelades var Dj Kim - Jetlag (Alphazone remix)
| Originally posted by Dj_Irish I �vrigt kan n�mnas att sista l�ten som spelades var Dj Kim - Jetlag (Alphazone remix) |