TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Musik

Posted by Aendy on Oct-23-2001 20:02:

Musik

Jag �r j�ligt nyfiken p� vilken musik utanf�r trance/techno/house genren som TA-folket egentligen lyssnar p�, om man nu lyssnar p� annat. N�mn g�rna n�gra artister/grupper som �r signifativa f�r er musiksmak.

Posted by reveal on Oct-23-2001 20:27:

jag har alla skivor med Queen
Metallica �r ocks� grymma
men just nu �r det mest trance som g�ller

sj�lv d� anden?

Posted by Aendy on Oct-23-2001 20:40:

Betytt mest:

Pink Floyd
AC/DC
Everything But The Girl
Enigma
Dire Straits
The Prodigy

Posted by Gaby on Oct-24-2001 10:04:

Hmmm...v�gar jag?

Eric Clapton
Lenny Kravitz
Sade
brasiliansk musik
Mano chao

Listan kan bli hur l�ng...det �r inte s� att jag bara lyssna p� trance/techno/house men jag g�r n�sta bara ut p� st�llen d�r det spelas s�nt...

Posted by Ravesquad on Oct-24-2001 10:27:

Arne Lambert.. ne men Depeche Mode har jag nog alltid gillat. Va p� deras f�rsta konsert -88 n�r jag va 10, sen dess har jag sett dom alla g�nger dom vart h�r. s� d� e man v�ll ett fan.

annars gillar jag nog mest trance

Posted by Aendy on Oct-24-2001 13:13:

quote:
Originally posted by Gaby
Mano chao

�hhh, Manu Chao, jag �lskar den killen. S� fort det blir lite v�rv�rme spelar jag s�nder Clandestino-skivan av honom. Vet inte vad han sjunger om, men hade hit ett par portugisiska v�nner och de var inte helt f�rtjusta i texterna. Men det spelar mindre cykel f�r musiken �r totalt underbar.

Posted by OscarP on Oct-24-2001 14:53:

Smoking ..umm..something

Backstreet Boys, Craig David, DMX, Jay Z, Daft punk, Modjo, Metallica & Lighthouse Family mfl. Min musiksmak �r of�rsk�mt bred!

Posted by x-dream on Oct-24-2001 14:55:

Ja du lyssnar inte p� s� mycket annat �n trance....Men lite annat g�r ju allt ner..

Savage garden
Metallica
Prodigy

Fast inte allt f�r ofta....

Kan inte leva utan min trance/techno.....