TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- King of Clubs - Revelation (airwave remix)

Posted by Teal'k on Oct-23-2001 21:40:

King of Clubs - Revelation (airwave remix)

Hey jongens..

Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind die nieuwe plaat: king of clubs - revelation (airwave remix) verreeeeeeeeeeekte veel lijken op Airwave - Save me.. natuurlijk valt het op dat het een airwave remix is, maar deze gelijkenis is wel heel erg groot..
Wat vinden jullie?

Posted by Partyhardy! on Oct-24-2001 01:59:

Re: King of Clubs - Revelation (airwave remix)

quote:
Originally posted by Teal'k
Hey jongens..

Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind die nieuwe plaat: king of clubs - revelation (airwave remix) verreeeeeeeeeeekte veel lijken op Airwave - Save me.. natuurlijk valt het op dat het een airwave remix is, maar deze gelijkenis is wel heel erg groot..
Wat vinden jullie?

ja klopt dat zei Armin van Buuren zelf ook al in zijn show van 7 september maar ikzelf blijf het een heerlijk nummertje vinden! de sound van Airwave doet het bij mij altijd wel goed

Posted by Flippe on Oct-24-2001 05:56:

Ik ken heel dat liedje niet

Ik zal het maar es ff omlaag gaan laden

dan kan ik hier ook me mening posten!

Posted by TimeportE on Oct-24-2001 06:39:

quote:
Originally posted by Flippe

doe dat jongen.. ik zelf vind eigenlijk revelation beter als save me.. ik heb ze een keer naast elkaar gezet.. en ik vond revelation meer pit hebben , maar ze klinken wel bijna hetzelfde das op zich wel jammer ja..

Posted by Siesta on Oct-24-2001 07:23:

ik vind ze bijde lekkah lekkah, 2 lekkere producities, dat ze een beetje hetzelfde klinken zal me een worst wezen

Posted by Teal'k on Oct-24-2001 08:23:

Ik heb ze ook vergeleken, maar af en toe klopt er geen drol van de beats + melodies.. kan aan de mp3 liggen het kan ook komen omdat ik teveel save me heb geluisterd, either way.. mwah.. niet slecht

Posted by Blik on Oct-24-2001 14:08:

quote:
Originally posted by Flippe

hij staat tussen de update van de nieuwe tracks op deze site, ikzelf bvnd het wel een lekker nummertje, zoals alle Airwave producties eigenlijk wel

Posted by Ding Chavez on Oct-24-2001 14:22:

Al sje het origineel luisterd van Revelation heeft Airwave er toch iets moois van gemaakt, ondanks dat ie wel heeeeeeeel erg veel op Save Me lijkt.

GreetZ, DC