TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Flistpalen...*flits* *flits*
Pages (2): [1] 2 »
Flistpalen...*flits* *flits*
Wat hoor ik nou jongens??
Die flitspalen die vaak bij kruispunten staan die je horen te flitsen als je door rood rijdt..
die flitsen ook op te hard rijden!
Dus als je denkt k pak em nog ff lekker door oranje.. en ff t gas in trapt.. krijg je de bekeuring misschien niet voor door rood rijden.. maar wel voor te hard rijden haha..
oops
GreetZz
*ook zijn 1 op de 5 flitspalen maar actief*
ah altijd handig om te weten! maar goed ik zelf denk dat die flitspalen alleen maar meer ongelukken veroorzaken als voorkomen omdat je vaak snel plotseling op de rem stampt wanneer je zo'n paal ziet op doemen aan de horizon

1 op de 5 maar?
Moet ik er toch maar es meer kapot maken, als iedereen nou 1 op de 5 palen die hij tegenkomt ff zwaar hard kapot knalt 
Zijn we ook weer van die palen af 
En hou der ook rekening mee als je over een tweebaanse weg rijdt.
Er zijn flitspalen die ook beide weghelften in de gaten houdent. denk je van die flitst toch links, dus scheuren er langs en heb je de week erna een bon. fuck he
sandman
Die apparaatjes waarmee je ze kunt detecteren schijnen ook verboden te worden. Lijkt me wel handig om zo'n dingetje te hebben, alleen een beetje stressen als je met dat ding in de bebouwde kom rijdt.......begint dat ding de hele tijd te piepen omdat ie dan reageert op electrische deuren/alarm van winkels enzo.....
Greetz RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Die apparaatjes waarmee je ze kunt detecteren schijnen ook verboden te worden. Lijkt me wel handig om zo'n dingetje te hebben, alleen een beetje stressen als je met dat ding in de bebouwde kom rijdt.......begint dat ding de hele tijd te piepen omdat ie dan reageert op electrische deuren/alarm van winkels enzo..... Greetz RubDub |

Boeiuh ik rij nie eens auto 
| Originally posted by Partyhardy! ah altijd handig om te weten! maar goed ik zelf denk dat die flitspalen alleen maar meer ongelukken veroorzaken als voorkomen omdat je vaak snel plotseling op de rem stampt wanneer je zo'n paal ziet op doemen aan de horizon |
Tsja..... T moet altijd een keer fout gaan voordat men inziet...
ach laat ook maar..
ach ja, ik hou ook wel van een beetje snelheid, anders lijkt autorijden me ook zo saai, en van Trance ga je harder rijden zeggen ze toch 
maja, eerst mijn rijbewijs halen
| Originally posted by Ruben_Dubbink Die apparaatjes waarmee je ze kunt detecteren schijnen ook verboden te worden. Lijkt me wel handig om zo'n dingetje te hebben, alleen een beetje stressen als je met dat ding in de bebouwde kom rijdt.......begint dat ding de hele tijd te piepen omdat ie dan reageert op electrische deuren/alarm van winkels enzo..... Greetz RubDub |
). En dit wordt niet verboden omdat het niet met lasers of radar werkt maar gewoon met een GPS-sateliet. Als die wout in je auto kijkt zeg je gewoon dat het je navigatie-systeem is 
| Originally posted by Ding Chavez Er schijnt een nieuw apparaatje te komen. Soort navigatie systeem, maar die heeft dan alle VASTE controles in zijn geheugen. Dus hij gaat piepen als je te hard rijdt en in de buurt van zo'n paal komt. Ook voor rood licht controle en van die dingen die achter een brug hangen of achter zo'n wegwijs-bord (ofzoiets ). En dit wordt niet verboden omdat het niet met lasers of radar werkt maar gewoon met een GPS-sateliet. Als die wout in je auto kijkt zeg je gewoon dat het je navigatie-systeem is ![]() GreetZ, DC |
Dus het verbieden heeft eigenlijk hgeen zin. Wordt tpoch altijd weer vervangen door wat anders
http://www.tuftufclub.com
Zow das m'n bijdrage...
| Originally posted by -=WVG=- http://www.tuftufclub.com Zow das m'n bijdrage... |
Ja ik wist dat dat je nie te hard kon rijden bij die dingen. Me pa heeft ook zo'n radardingetje gekocht tijdje geleden, geloof 350 piekies ofzo en na 3 dagen heeft ie hem in ze dashboardkastje gegooid. Hij piept namelijk ook bij takstations en dergelijke en aangezien in de Randstad best wel veel an die dingen zijn piepte die om het minuutje.
Enne prachtig die acties van die palen eruit rijden toch moeten ze veel vaker doen
| Originally posted by Dj Lex Enne prachtig die acties van die palen eruit rijden toch moeten ze veel vaker doen |
Het was zo te verw8e.. dat jij zo zou reageren op lex zn opmerking..
Niet elke post hoef je op in te gaan.. helemaal niet als het weer een negatieve toon geeft aan de thread...
dank u
| Originally posted by Henkie_henk Het was zo te verw8e.. dat jij zo zou reageren op lex zn opmerking.. Niet elke post hoef je op in te gaan.. helemaal niet als het weer een negatieve toon geeft aan de thread... dank u |

| Originally posted by Dj Alpha Henkie, nie zo zeuren.. wat is een forum nou zonder discussies en kritiek? ![]() Als we t allemaal met elkaar eens zouden zijn zou t een saaie boel wezen.. Unnuhh, ach laat ik er ook es tegenin gaan.. Ze heb gelijk |
| Originally posted by Henkie_henk Nee vind ik niet.. zoals het nu gaat is het meer mierenneukerij.. je kan op alles wel wat gaan zeggen.. |
| Originally posted by Dj Alpha zoals nu |
| Originally posted by Henkie_henk Ja zoals net.. af en toe okay.. maar het is niet af en toe |

| Originally posted by Dj Alpha [stang mode] ja daas best iiritant van die mensen die overal wat op zeggen he? ![]() [/stang mode] |
| Originally posted by Henkie_henk Ja vrijdag kan diegene splinters tellen.. vanuit ze voorhoofd |
Ja ach wat zal ik hier is op zeggen, ze had het niet tegen mij, maar het is wel vaak tegen mij gericht. Zit er verder niet meer zo mee, maar ja. Om terug te komen op wat proximus zei. Die belastingen gaan toch wel omhoog of er nou 1 paal of 100 palen uitgereden worden. it heeft te maken met een heleboel andere economische factoren en niet veel met flitspalen.