TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Tiesto Solo a.s. vrijdag?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie gaan er naar Tiesto Solo a.s. vrijdag?
Ik ben er in ieder geval (met 3 vrienden). Ik ben toch zeker niet de enige TA'er daar?
Hi
Hoi,
Nee hoor, i'll be there,..cu in the
Greetz,
Blighty
Ik ga niet, is veelste ver weg 
Ga wel als het een keer beetje in de Buurt is ( Eindhoven )
Laterzz
/me gaat niet, volgens mij gaat dj lex wel, die heefgt op msn zo'n naam van "ja ik heb de kaartjes voor tiesto"
Als ik niet naar Awakenings ging was ik ook gegaan hoor. Vrienden van me gaan er wel heen.. Iig superveel plezier, maar dat zal wel lukken in Arnhem 
is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt
Hoi,
vrijdag ga ik er ook heen. Heb er echt superzin in!!
Zit wel midden in tentamens maar ja...
greetz ChooChoo
Wij slaan deze over! Het is wel in onze hometown, maar niet onze favoriete tent...bovendien staat zaterdag Cream (Liverpool) op het programma

ik ga ook zeker niet.. ik ken trouwens wel lui die gaan.. die vroeg nog of ik mee zou gaan, maar ik moest sparen voor innercity!! DAt gaat aardig wat duiten kosten!! En ik heb nie meer zo veel dus eff rustig aan doen 

| quote: |
| Originally posted by Yarnie is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt |
Ik ben er vrijdag ook bij! Wel met een hele bende vrienden, maar khoop jullie wel ff te zien. Heb denk ik een wit black-hole shirt aan, dus ik ben nie moeilijk te vinden denk ik.
GreetZ, DC
Ik ben er vrijdag ook bij
Heb er in ieder geval al onwijs veel zin in!!
| Originally posted by DJ_Siesta /me gaat niet, volgens mij gaat dj lex wel, die heefgt op msn zo'n naam van "ja ik heb de kaartjes voor tiesto" |
| Originally posted by Dj Lex Hoorde dat er een leeftijdsgrens is van 21? Dat zullen ze je toch niet flikken op zo'n avond? |
(van buiten ook niet btw)
ja now&wow is ook mijn beste optie, hoop idd dat ze dat gezeik van 21 laten hangen...je hebt toch GVD kaarten dan?? Erg naad datsoort shit, ging ik met een gast naar 6 uur lang armin in de <
)
Ja wij gaan met zijn achten en me broertje, die is 15
maar de rest allemaal rond de 18, dus hoop dat het lukt. Want hoorde van zo'n gozer dat zijn neef van 19 zelfs legititmatie moest laten zien, dus hopen maar dan.
Weet je wat nou zooo KUT vind?
Ik heb egt zoo veel pech gewoon..
Toen ik 14 was en iki ging uit gingen ze streng controleren of je wel 16 was..
Wat denk je.. Ik ben bijna 16.. Bijna alle cafe's verhogen de leeftijdsgrens naar 18... Nu ben ik 18.. Moet je nog 21 zijn voor bepaalde discotheken... De opera in Arnhem (nu de <
ZO KOM IK ER NOOIT IN GVD! chagrijnig word ik ervan... 
Hoi,
Op de poster staat dat de minimum leeftijdsgrens 18 jaar is. Dus probleem opgelost!
greetz, ChooChoo
| Originally posted by ChooChoo Hoi, Op de poster staat dat de minimum leeftijdsgrens 18 jaar is. Dus probleem opgelost! greetz, ChooChoo |

Nee hopen dat we erin komen, bedankt iig
Het is dan wel in de buurt, maar ik ga toch niet..
Ik moet zaterdagochtend weer werken. waarschijnlijk ga ik wel naar de Bitte ein Beat party!!
Veel plezier!
| Originally posted by Dj Lex Nou dat ben ik dus nog net niet, laat gewoon een snor en baard staan lol ![]() ![]() ![]() Nee hopen dat we erin komen, bedankt iig |
Ennuh je komt er makkelijk in, kon ik nl ook toen ik 17 was. En zo oud voor mn leeftijd zie ik er ook weer niet uit
| Originally posted by ChooChoo Hoi, Op de poster staat dat de minimum leeftijdsgrens 18 jaar is. Dus probleem opgelost! greetz, ChooChoo |
,hmm kga et toch gewoon proberen , probeer wel aan n vals pasje te komrn ofzo
| Originally posted by ChooChoo graag gedaan Ennuh je komt er makkelijk in, kon ik nl ook toen ik 17 was. En zo oud voor mn leeftijd zie ik er ook weer niet uit![]() mzzl ChooChoo |
| Originally posted by Dj Lex Ok hartstikke badnkt, ga je ook naar now en wow? |

| Originally posted by ChooChoo nope.. heb alleen kaartjes voor de In ieder geval have phun! ![]() greetz ChooChoo |