TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Tiesto Solo a.s. vrijdag?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by M_Peror on Oct-23-2001 22:18:

Question Wie gaan er naar Tiesto Solo a.s. vrijdag?

Ik ben er in ieder geval (met 3 vrienden). Ik ben toch zeker niet de enige TA'er daar?

Posted by blighty on Oct-23-2001 22:34:

Talking Hi

Hoi,

Nee hoor, i'll be there,..cu in the ?

Greetz,
Blighty

Posted by Flippe on Oct-24-2001 06:01:

Ik ga niet, is veelste ver weg

Ga wel als het een keer beetje in de Buurt is ( Eindhoven )

Laterzz

Posted by Siesta on Oct-24-2001 07:34:

/me gaat niet, volgens mij gaat dj lex wel, die heefgt op msn zo'n naam van "ja ik heb de kaartjes voor tiesto"

Posted by Dj Alpha on Oct-24-2001 08:41:

Als ik niet naar Awakenings ging was ik ook gegaan hoor. Vrienden van me gaan er wel heen.. Iig superveel plezier, maar dat zal wel lukken in Arnhem

Posted by Yarnie on Oct-24-2001 08:59:

is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt

Posted by ChooChoo on Oct-24-2001 11:34:

Hoi,

vrijdag ga ik er ook heen. Heb er echt superzin in!!
Zit wel midden in tentamens maar ja...

greetz ChooChoo

Posted by Bouma-Bros on Oct-24-2001 12:39:

Wij slaan deze over! Het is wel in onze hometown, maar niet onze favoriete tent...bovendien staat zaterdag Cream (Liverpool) op het programma

Posted by TimeportE on Oct-24-2001 13:43:

ik ga ook zeker niet.. ik ken trouwens wel lui die gaan.. die vroeg nog of ik mee zou gaan, maar ik moest sparen voor innercity!! DAt gaat aardig wat duiten kosten!! En ik heb nie meer zo veel dus eff rustig aan doen

Posted by Subsonik on Oct-24-2001 13:58:

quote:
Originally posted by Yarnie
is idd te ver weg, ben wel van plan om tegaan als ie in de now&wow komt

ik wil daar dus ook heen ,maar now&wow is natuulk 18+ , is dat ook zo voor de solo?

Posted by Ding Chavez on Oct-24-2001 14:13:

Ik ben er vrijdag ook bij! Wel met een hele bende vrienden, maar khoop jullie wel ff te zien. Heb denk ik een wit black-hole shirt aan, dus ik ben nie moeilijk te vinden denk ik.

GreetZ, DC

Posted by -TAIS- on Oct-24-2001 14:15:

Ik ben er vrijdag ook bij Heb er in ieder geval al onwijs veel zin in!!

Posted by Dj Lex on Oct-24-2001 17:29:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
/me gaat niet, volgens mij gaat dj lex wel, die heefgt op msn zo'n naam van "ja ik heb de kaartjes voor tiesto"

nee ik heb die kaartjes voor Now en wow gekocht voor een paar vrienden. Hoorde dat er een leeftijdsgrens is van 21? Dat zullen ze je toch niet flikken op zo'n avond?

Posted by M_Peror on Oct-24-2001 21:51:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Hoorde dat er een leeftijdsgrens is van 21? Dat zullen ze je toch niet flikken op zo'n avond?

Hoop het toch niet zeg want dan gaat het voor een van ons niet door... zo flauw zullen ze toch niet zijn?

Eigenlijk zou ik wel naar Tiesto zijn gegaan in de Danssalon (vorig jaar ook gedaan) maar dat weekend kan ik niet en Arnhem is van hieruit ook best te doen... en de <> had ik toch nog niet van binnen gezien. (van buiten ook niet btw)

Cya!

Posted by SpeakerfreaK on Oct-24-2001 22:09:

ja now&wow is ook mijn beste optie, hoop idd dat ze dat gezeik van 21 laten hangen...je hebt toch GVD kaarten dan?? Erg naad datsoort shit, ging ik met een gast naar 6 uur lang armin in de <> in den haag, nou mooi niet dus...die vriend heeft sowieso al niet echt een 'volwassen' gezicht dus forget it, hopelijk gebeurt dat soort zooi niet bij tiesto solo ! (maarja die gast gaat natuurlijk nie mee)

Posted by Dj Lex on Oct-25-2001 08:22:

Ja wij gaan met zijn achten en me broertje, die is 15 maar de rest allemaal rond de 18, dus hoop dat het lukt. Want hoorde van zo'n gozer dat zijn neef van 19 zelfs legititmatie moest laten zien, dus hopen maar dan.

Posted by Dj Alpha on Oct-25-2001 11:36:

Weet je wat nou zooo KUT vind?
Ik heb egt zoo veel pech gewoon..
Toen ik 14 was en iki ging uit gingen ze streng controleren of je wel 16 was..
Wat denk je.. Ik ben bijna 16.. Bijna alle cafe's verhogen de leeftijdsgrens naar 18... Nu ben ik 18.. Moet je nog 21 zijn voor bepaalde discotheken... De opera in Arnhem (nu de <>) moest je vorig jaar nog 18 voor zijn)
ZO KOM IK ER NOOIT IN GVD! chagrijnig word ik ervan...

Posted by ChooChoo on Oct-25-2001 13:29:

Hoi,
Op de poster staat dat de minimum leeftijdsgrens 18 jaar is. Dus probleem opgelost!

greetz, ChooChoo

Posted by Dj Lex on Oct-25-2001 14:13:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Hoi,
Op de poster staat dat de minimum leeftijdsgrens 18 jaar is. Dus probleem opgelost!

greetz, ChooChoo

Nou dat ben ik dus nog net niet, laat gewoon een snor en baard staan lol Nee hopen dat we erin komen, bedankt iig

Posted by Flipper01 on Oct-25-2001 16:49:

Confused

Het is dan wel in de buurt, maar ik ga toch niet..
Ik moet zaterdagochtend weer werken. waarschijnlijk ga ik wel naar de Bitte ein Beat party!!
Veel plezier!

Posted by ChooChoo on Oct-25-2001 17:12:

quote:

Nou dat ben ik dus nog net niet, laat gewoon een snor en baard staan lol Nee hopen dat we erin komen, bedankt iig

graag gedaan Ennuh je komt er makkelijk in, kon ik nl ook toen ik 17 was. En zo oud voor mn leeftijd zie ik er ook weer niet uit

mzzl ChooChoo

Posted by Subsonik on Oct-25-2001 18:53:

quote:
Hoi,

greetz, ChooChoo

KUTKUTKUT!!!!

Ben 16 en zie er zelfs jonger uit...hebbik weer ,hmm kga et toch gewoon proberen , probeer wel aan n vals pasje te komrn ofzo

Posted by Dj Lex on Oct-25-2001 19:29:

quote:

graag gedaan Ennuh je komt er makkelijk in, kon ik nl ook toen ik 17 was. En zo oud voor mn leeftijd zie ik er ook weer niet uit

mzzl ChooChoo

Ok hartstikke badnkt, ga je ook naar now en wow?

Posted by ChooChoo on Oct-25-2001 21:30:

quote:

Ok hartstikke badnkt, ga je ook naar now en wow?

nope.. heb alleen kaartjes voor de in Arnhem. Zou ook wel naar de now & wow willen, ligt eraan of m'n vrienden ook gaan. Maar zijn er nog kaartjes voor dan? Lijkt me eerlijk gezegd niet meer...
In ieder geval have phun!

greetz ChooChoo

Posted by Dj Lex on Oct-26-2001 12:24:

quote:

nope.. heb alleen kaartjes voor de in Arnhem. Zou ook wel naar de now & wow willen, ligt eraan of m'n vrienden ook gaan. Maar zijn er nog kaartjes voor dan? Lijkt me eerlijk gezegd niet meer...
In ieder geval have phun!

greetz ChooChoo

ja joh zijn er nog zat volgens mij, die vrouw bij het postkantoor had er zelfs nog nooit van gehoord en er waren er nog genoeg zei ze. Dat zag ze aan de kleurthjes op het scherm ofzo

Pages (3): [1] 2 3 »