TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote 2004 Party Quiz
De Grote 2004 Party Quiz
Welk feest hoort bij welke foto?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16
1e loveparade die eigenlijk geen loveparade was maar een demonstratie
2e Q-shitzooi in Gelredome
3e E�n of andere geitebek die er nooit normaal uitziet op een foto
4e Prodigy in HMH (Revolution)
5e Dance Valley bij Armadatent
6e VanditNight in Berlijn 01.10.04
7e Tosti in Concert (1e)
8e Mysteryland
9e 2e T.nu feessie
10e I.C.
11e Sucksation wit
12e Arise
13e Q-base
14e 1e keer paard zonder pvd ?!?!?
15e Fast Forward R'dam
16e Pvd in Paard
1 goed
2 fout
3 fout
4 goed
5 goed
6 goed
7 goed
8 goed
9 goed
10 goed
11 goed
12 goed
13 goed
14 fout
15 goed
16 goed
| quote: |
| Originally posted by jp 1 goed 2 fout 3 fout 4 goed 5 goed 6 goed 7 goed 8 goed 9 goed 10 goed 11 goed 12 goed 13 goed 14 fout 15 goed 16 goed |
?
Magik zat in de buurt maar kon het beestje niet bij de naam noemen 
foto 3 is in Den Haag
foto 14 is in Amsterdam
is 14 die scot project album release party?
Klopt
Die met kolkie die is wel moeilijk heur.
2. Qlimax Gelredome Arnhem
3. Trance.nu Winter dance event Asta Den Haag
HiGH_NrG wint de magnetron 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 3e E�n of andere geitebek die er nooit normaal uitziet op een foto |
, Jan (lynxx) staat er beroerder op
!
Hij was wel errug makkelijkheur Juan Pablo. Maak eens een moeilijke!
Dit was duidelijk te makkelijk
Ik had er 10 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik vind deze eigenlijk wel ok , Jan (lynxx) staat er beroerder op ! |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik vind deze eigenlijk wel ok , Jan (lynxx) staat er beroerder op ! |
En daar geloof ik dan ook heilig in...
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Ga weg man! Een heel speciaal iemand heeft ooit eens gezegd dat ik heel fotogeniek ben En daar geloof ik dan ook heilig in... |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Wie, je moeder? |
Ik zal JP en magik even voor zijn
pics or stfu! 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik zal JP en magik even voor zijn pics or stfu! |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik zal JP en magik even voor zijn pics or stfu! |
Zelfs ik had er 15 van de 16 goed gehad...
Maar verder: wat een eigengeilerij zeg...! Ja JP, we weten dat je foto's maakt! Even een weekend geen feest ofzo, maar omdat je niet kan afkicken maar even 'uit de oude doos'?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.