TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote 2004 Party Quiz


Posted by jp on Dec-25-2004 15:33:

De Grote 2004 Party Quiz

Welk feest hoort bij welke foto?


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


Posted by MaGiK54 on Dec-25-2004 15:43:

1e loveparade die eigenlijk geen loveparade was maar een demonstratie
2e Q-shitzooi in Gelredome
3e E�n of andere geitebek die er nooit normaal uitziet op een foto
4e Prodigy in HMH (Revolution)
5e Dance Valley bij Armadatent
6e VanditNight in Berlijn 01.10.04
7e Tosti in Concert (1e)
8e Mysteryland
9e 2e T.nu feessie
10e I.C.
11e Sucksation wit
12e Arise
13e Q-base
14e 1e keer paard zonder pvd ?!?!?
15e Fast Forward R'dam
16e Pvd in Paard


Posted by jp on Dec-25-2004 15:48:

1 goed
2 fout
3 fout
4 goed
5 goed
6 goed
7 goed
8 goed
9 goed
10 goed
11 goed
12 goed
13 goed
14 fout
15 goed
16 goed


Posted by New Wave on Dec-25-2004 15:52:

quote:
Originally posted by jp
1 goed
2 fout
3 fout
4 goed
5 goed
6 goed
7 goed
8 goed
9 goed
10 goed
11 goed
12 goed
13 goed
14 fout
15 goed
16 goed


Is 2 niet mayday ?


Posted by jp on Dec-25-2004 15:53:

Magik zat in de buurt maar kon het beestje niet bij de naam noemen

foto 3 is in Den Haag
foto 14 is in Amsterdam


Posted by Original on Dec-25-2004 15:55:

is 14 die scot project album release party?


Posted by jp on Dec-25-2004 15:57:

Klopt


Posted by New Wave on Dec-25-2004 16:21:

Die met kolkie die is wel moeilijk heur.


Posted by HiGH_NrG on Dec-25-2004 16:25:

2. Qlimax Gelredome Arnhem
3. Trance.nu Winter dance event Asta Den Haag


Posted by jp on Dec-25-2004 23:44:

HiGH_NrG wint de magnetron


Posted by kolkiewolkie on Dec-26-2004 01:15:

quote:
Originally posted by MaGiK54

3e E�n of andere geitebek die er nooit normaal uitziet op een foto


Ik vind deze eigenlijk wel ok , Jan (lynxx) staat er beroerder op !


Posted by New Wave on Dec-26-2004 02:05:

Hij was wel errug makkelijkheur Juan Pablo. Maak eens een moeilijke!


Posted by eieregooie on Dec-26-2004 02:09:

Dit was duidelijk te makkelijk Ik had er 10


Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 02:33:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik vind deze eigenlijk wel ok , Jan (lynxx) staat er beroerder op !


Er zijn ergere foto's ja


Posted by Lynxx on Dec-26-2004 14:58:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik vind deze eigenlijk wel ok , Jan (lynxx) staat er beroerder op !


Ga weg man! Een heel speciaal iemand heeft ooit eens gezegd dat ik heel fotogeniek ben En daar geloof ik dan ook heilig in...


Posted by kolkiewolkie on Dec-26-2004 15:02:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ga weg man! Een heel speciaal iemand heeft ooit eens gezegd dat ik heel fotogeniek ben En daar geloof ik dan ook heilig in...


Wie, je moeder?


Posted by Lynxx on Dec-26-2004 15:06:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wie, je moeder?



Neeeee, mn moeder zou dat nooit zeggen, die loopt alleen maar te zeiken.

Twas een heel fotogeniek meisje... Haha


Posted by kolkiewolkie on Dec-26-2004 15:07:

Ik zal JP en magik even voor zijn

pics or stfu!


Posted by Lynxx on Dec-26-2004 15:29:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik zal JP en magik even voor zijn

pics or stfu!


Hehe, zou je wel willen he... Ik heb in enschede nog wel een paar fotos van dr aan demuur hangen, kom maar kijken...


Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 18:53:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik zal JP en magik even voor zijn

pics or stfu!


Dank u tijdens mijn afwezigheid de honeurs over te nemen


Posted by SnuggLe on Dec-26-2004 23:24:

Zelfs ik had er 15 van de 16 goed gehad...
Maar verder: wat een eigengeilerij zeg...! Ja JP, we weten dat je foto's maakt! Even een weekend geen feest ofzo, maar omdat je niet kan afkicken maar even 'uit de oude doos'?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.