TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund
Pages (2): [1] 2 »
[30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund
Naam: Mayday "Electro Acid"
Lokatie: Westfalenhalle, Dortmund
Datum: 30-04-2005
Tijd: 18:00-10:00hr
Prijs: 48,50 Euro
Line-up: Westbam, Paul van Dyk, Chris Liebing, Moguai, Lexy & K.Paul, Members of Mayday en vele anderen
Kaarten: www.eventim.de of bij de locale platenboer (vanaf februari)
Genoeg antwoord neem ik aan
omg...daar moet ik toch ooit eens naartoe....
http://www.low-spirit.de/low-spirit...day2003_dsl.ram
(realmedia video)
Been there, done that.... Twee keer is voor mij nu even genoeg, het zijn toch steeds dezelfde namen.
Wel een aanrader voor mensen die er nog niet geweest zijn hoor, het is echt wel een topfeest, moet je zeker een keer meegemaakt hebben!
Ich bin dabei!
Vorig jaar was het nog onder de 40 euro toch?
Het was de laatste 2 jaar 46,50 Euro bij Boudisque en daar zal dit jaar geen verandering in komen. Online (print-out) betaal je 50 Euro incl kosten
Zal dit een NLTA-tour to Mayday gaan worden.... 
Tja een gemiddeld ID&T feest kost meer en de locatie is ubergeil
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Zal dit een NLTA-tour to Mayday gaan worden.... |
Ik verwacht weinig Hollaendische Trance DJ's 
| Originally posted by HiGH_NrG Eerst even de volledige line-up afwachten... |
Mayday recordhouders:
01. Westbam 16x
02. Marusha 12x
03. Dick 12x
04. Members Of Mayday* 11x
05. Hardy Hard 9x
06. Tanith 8x
07. Carl Cox 7x
08. Mark Spoon 8x
09. Paul van Dyk 6x
10. Miss Djax 5x
Andere 'veelplegers': Blank & Jones, Chris Liebing, Sven Vath, Taucher, Jeff Mills, Marco Bailey, Mauro Picotto, Takkyo Ishino etc etc
Opmerkelijke DJ's uit verleden: Paul Elstak, Moby, The Prodigy, Dano, Tiesto, Joey Beltram, Eddy de Clerq, RMB, Speedy J
sjah... dit moet ik dus eigenlijk ook nog es een keertje doen 
| Originally posted by jp Andere 'veelplegers': ..... Takkyo Ishino ........ |
) en vroeg een of andere vage gast die toch best dronken was van: "Kannst du mir ein bier bekommen?" Ik van " ga zelf halen ofzo, ben je te lam ofzo?". Bleek later Takkyo Ishino te zijn, rare halve Jap.
Dat was een funny story inderdaad 
aangezien ik vanaf februari 5 maanden lang Dortmund heel onveilig ga maken zal ik hier ook wel te vinden zijn...
En hopelijk op nog heel veel andere feestjes daar!
Veel NLTA's hebben hier zin in, toppie. Wellicht ook nog een paar BETA's ook altijd leuk.
Zin in en daadwerkelijk gaan is nogal een verschil, alhoewel het de laatste 2 jaar erg positief was
| Originally posted by jp Zin in en daadwerkelijk gaan is nogal een verschil, alhoewel het de laatste 2 jaar erg positief was |
En dat zijn er nogal wat
Maar goed, of je nu honderd of 270km moet rijden dat maakt voor zo'n feest niet veel uit 
Nog een keertje Mayday zou niet verkeerd zijn. Ben pas 1x op een Mayday geweest en das weer een poos terug.
JP! Hoe ver isset rijden dan? 
Holly FUCK WESTBAM IS GOING TO GO TO TOWN!!!!!!!!!!!!!!!!