TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-01-2005] "Intiem Event" - Catacomben Den Haag


Posted by SnuggLe on Dec-27-2004 17:40:

[29-01-2005] "Intiem Event" - Catacomben Den Haag

In Den Haag gebeurt nog veel meer dan alleen in het Paard, de Asta of de Exposure. Naast de OneFour waar de laatste Everybody was, is er ook al tijden de catacomben. De lineups verbeteren er echter de laatste tijd........na Iris die er laatst draaide is er de 29ste januari een nieuw concept: Intiem Events.

http://www.intiem-event.nl/

Lineup voor deze keer zal een aantal mensen hier wel aanspreken dacht ik:

Mathew Dekay
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's
Taco

Prijs etc nog geen idee van, ik kon op phono.nl niets vinden (partner van intiem events). Meer info op de site.....
Maybe ga ik ook wel even kijken, het is echt een gave locatie, echte 'catacomben'. Eerst Awakenings de dag ervoor overleven.

SnuggLe


Posted by MaGiK54 on Dec-27-2004 18:05:

De Catacomben blijft toch wel ��n van de leukere locaties in Den Haag, tis er alleen erg warm als het druk is.


Posted by justin q on Jan-02-2005 13:52:

29e wordt gaaf, gegarandeerd!
Matthew Dekay in Catacomben is niet nix natuurlijk...
e.10,- entree.


Posted by justin q on Jan-26-2005 22:15:

Nog mensen die hier heen gaan..? Snuggle ? Word zoiezo gezellig!


Posted by Esrem on Jan-27-2005 09:02:

Zo er is veel te doen zeg dit weekend, dit lijkt me ook leuk, maar ga denk ik toch maar gewoon naar Markus in Asmterdam, lekker dichtbij...


Posted by MaGiK54 on Jan-27-2005 09:09:

Klink erg leuk dit, maar kruip wijs me bed in dit weekend, ben zo ziek als een hond....


Posted by SnuggLe on Jan-27-2005 09:36:

quote:
Originally posted by justin q
29e wordt gaaf, gegarandeerd!
Matthew Dekay in Catacomben is niet nix natuurlijk...
e.10,- entree.


Maybe, ik zie zaterdagavond wel of ik zin heb en wie er meekomt.
Eerst vrijdagnacht Awakenings overleven.

Maar catacomben is altijd wel zeer veel gezelligheid en vrouwelijk schoon.


Posted by Partyhardy! on Jan-27-2005 11:23:

Dit lijkt me ook erg vet maar ik ben de enige van de posse volgens mij...


Posted by SnuggLe on Jan-27-2005 11:25:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dit lijkt me ook erg vet maar ik ben de enige van de posse volgens mij...


Joh, jij vermaakt je toch altijd en overal? Gewoon gaan man


Posted by Partyhardy! on Jan-27-2005 12:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Joh, jij vermaakt je toch altijd en overal? Gewoon gaan man


Wat dacht je van overhalen? ze kunnen toch niet om een kleine intieme locatie met ook nog eens super muziek heen?


Posted by SnuggLe on Jan-28-2005 08:55:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Wat dacht je van overhalen? ze kunnen toch niet om een kleine intieme locatie met ook nog eens super muziek heen?


De Rotterdam "Intiem" posse? Klinkt gay


Posted by Partyhardy! on Jan-30-2005 14:35:

Lekker avondje weer
De catacomben is een erg leuke kleine tent, onder de grond Minpunt was het geluid dat had wel harder en zuiverder gemogen op de dansvloer terwijl het bij de bar redelijk hard stond, erg jammer.
Maar aan de muziek lag het zeker niet;
De eerste dj, Taco, draaide al erg lekker met o.a. Into Nothing (Bill Hamel Remix) en Philth

Daarna Stef en 16 bit Lolitas wel okay, beetje te suffe tracks tussendoor maar ze draaide ook een nieuwe remix van hun "Between U" die erg vet was. Heb ze meteen gevraagd wanneer die nu eens uit gaat komen want we kennen hem al toen Dekay hem vorig jaar april in Dance Department draaide. Hij komt eindelijk in mei uit op Plastic Fantastic <= Choochoo, dat wilde jij ook nog weten toch?

En toen Matthew Dekay; en zoals verwacht weer helemaal top! => CTM, The Deep Show, zijn nieuwe productie "Close My Eyes", Bad en Monkz - Goggles o.a. gehoord

Conclusie; top feestje!


Posted by ChooChoo on Jan-30-2005 15:32:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Daarna Stef en 16 bit Lolitas wel okay, beetje te suffe tracks tussendoor maar ze draaide ook een nieuwe remix van hun "Between U" die erg vet was. Heb ze meteen gevraagd wanneer die nu eens uit gaat komen want we kennen hem al toen Dekay hem vorig jaar april in Dance Department draaide. Hij komt eindelijk in mei uit op Plastic Fantastic <= Choochoo, dat wilde jij ook nog weten toch?


Jaaaa! Eindelijk! Mocht onderhand wel een keer gebeuren
Bedankt voor de info!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.