TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-01-2005] "Intiem Event" - Catacomben Den Haag
[29-01-2005] "Intiem Event" - Catacomben Den Haag
In Den Haag gebeurt nog veel meer dan alleen in het Paard, de Asta of de Exposure. Naast de OneFour waar de laatste Everybody was, is er ook al tijden de catacomben. De lineups verbeteren er echter de laatste tijd........na Iris die er laatst draaide is er de 29ste januari een nieuw concept: Intiem Events.
http://www.intiem-event.nl/
Lineup voor deze keer zal een aantal mensen hier wel aanspreken dacht ik:
Mathew Dekay
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's
Taco
Prijs etc nog geen idee van, ik kon op phono.nl niets vinden (partner van intiem events). Meer info op de site.....
Maybe ga ik ook wel even kijken, het is echt een gave locatie, echte 'catacomben'. Eerst Awakenings de dag ervoor overleven.
SnuggLe
De Catacomben blijft toch wel ��n van de leukere locaties in Den Haag, tis er alleen erg warm als het druk is.
29e wordt gaaf, gegarandeerd!
Matthew Dekay in Catacomben is niet nix natuurlijk...
e.10,- entree.
Nog mensen die hier heen gaan..? Snuggle ? Word zoiezo gezellig!
Zo er is veel te doen zeg dit weekend, dit lijkt me ook leuk, maar ga denk ik toch maar gewoon naar Markus in Asmterdam, lekker dichtbij...
Klink erg leuk dit, maar kruip wijs me bed in dit weekend, ben zo ziek als een hond....
| quote: |
| Originally posted by justin q 29e wordt gaaf, gegarandeerd! Matthew Dekay in Catacomben is niet nix natuurlijk... e.10,- entree. |
Dit lijkt me ook erg vet maar ik ben de enige van de posse volgens mij... 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Dit lijkt me ook erg vet maar ik ben de enige van de posse volgens mij... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Joh, jij vermaakt je toch altijd en overal? Gewoon gaan man |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Wat dacht je van overhalen? ze kunnen toch niet om een kleine intieme locatie met ook nog eens super muziek heen? |
Lekker avondje weer 
De catacomben is een erg leuke kleine tent, onder de grond
Minpunt was het geluid dat had wel harder en zuiverder gemogen op de dansvloer terwijl het bij de bar redelijk hard stond, erg jammer.
Maar aan de muziek lag het zeker niet;
De eerste dj, Taco, draaide al erg lekker met o.a. Into Nothing (Bill Hamel Remix) en Philth
Daarna Stef en 16 bit Lolitas wel okay, beetje te suffe tracks tussendoor maar ze draaide ook een nieuwe remix van hun "Between U" die erg vet was. Heb ze meteen gevraagd wanneer die nu eens uit gaat komen want we kennen hem al toen Dekay hem vorig jaar april in Dance Department draaide. Hij komt eindelijk in mei uit op Plastic Fantastic
<= Choochoo, dat wilde jij ook nog weten toch? 
En toen Matthew Dekay; en zoals verwacht weer helemaal top! => CTM, The Deep Show, zijn nieuwe productie "Close My Eyes", Bad en Monkz - Goggles o.a. gehoord
Conclusie; top feestje! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Daarna Stef en 16 bit Lolitas wel okay, beetje te suffe tracks tussendoor maar ze draaide ook een nieuwe remix van hun "Between U" die erg vet was. Heb ze meteen gevraagd wanneer die nu eens uit gaat komen want we kennen hem al toen Dekay hem vorig jaar april in Dance Department draaide. Hij komt eindelijk in mei uit op Plastic Fantastic <= Choochoo, dat wilde jij ook nog weten toch? ![]() |
Jaaaa! Eindelijk!
Mocht onderhand wel een keer gebeuren
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.