TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Nye

Posted by Jakhira on Dec-28-2004 14:22:

Nye

Ik dacht even te polsen wat jullie allemaal met nieuwjaar doen

Ik heb vandaag vernomen dat Miss Ann in Aalst draait en aangezien ik haar al zo lang wil zien denk ik dat ik er even naartoe ga.

Posted by Xilver on Dec-28-2004 14:42:

Rustig avondje bij vrienden. Eten, zuipen, meer zuipen, en dan strontzat in bed kruipen en de volgende dag met een serieuze kater zitten... in a nutshell

Posted by SilentEagle on Dec-28-2004 14:53:

Galabal van de studentenraad... Veel schransen en zuip inbegrepen.

Posted by Nyah on Dec-28-2004 14:57:

Bij vrienden thuis, in Hasselt.
Samen wat eten en drinken, ma ni te gek voor mij, zal wel moeten werken de 1e

Posted by dj Zevan on Dec-28-2004 15:05:

bij vrienden thuis wat eten en n kleinigheid drinken, moet rijden
kalmpjes aan dus
ergens op stap gaan vind ik zo opgeblazen boel, praktisch al het spontane wordt ontnomen, niks voor mij

Posted by Jasperovitsj on Dec-28-2004 15:08:

No clue yet, maar in ieder geval iets kalm en rustig, kheb dit jaar niet echt zin om zwaar te gaan feesten.

Posted by FUSyke on Dec-28-2004 15:52:

Vrijdag: In de namiddag een lekkere taart(gateau) bakken omdat ik voor het dessert zorg waar ik ga gaan eten. s'Avonds bij mijn vriendin thuis Oudejaarsavond vieren. Menu: aperitieven, als voorgerecht geflambeerde kreeft, als hoofdgerecht een stuk wild en als dessert mijn zelfgemaakte taart En dan nog goe leute maken, goe bezatten, pollenaise en van die toestanden ...

Zaterdag: Om 12u30 moet ik al terug op zijn omdat ik dan bij mij thuis moet gaan eten. Menu: salade+tomaat+garnaal & vis; kalkoen en dan ijstaart. Om 15u bij meme's & pepe's gaan. En daarna ga ik rusten

Een druk weekend dus

Posted by Kaidreas on Dec-28-2004 16:00:

vrijdag: ws goe op tijd vertrekken naar een vriend van me die in berchem woont. daar hopelijk eens goed eten. en met die bende een feesje bouwen in big apple anvers, we weten nog wel niet echt juist wat we gaan doen, maar een stevig feesje bouwen zal niet ontbreken

zaterdag 1 januari, naar cafe het anker , een vat van een vriend van me. die vertrekt voor een half jaar met een groot schip eerste stopplaats... yokohama
tziet er dus weeral een stevig weekendje uit
als ge een week van mij niets meer hoort komt me dan maar zoeken in yokohama e

Posted by djcresto on Dec-28-2004 17:30:

met een 10tal vrienden een feestje bouwen in het lokale meisjeschiroheem. Eerst aperitief, gourmetten, drinken, feesten en derna nog naar Aalst of naar Dendermonde uit.

Jack, waar draait miss Ann?

Posted by Icone on Dec-28-2004 17:32:

Rustig bij vrienden zal't worden denk ik. De dag erna zal ik al weer genoeg moeten eten e.d.

Posted by _Jedi on Dec-28-2004 17:54:

quote:
Originally posted by djcresto

Jack, waar draait miss Ann?

Ik dacht dat ze die avond in Aalst draait en in Tropicana, kheb van haar vriend vernomen dat ze na haar set in Tropicana ook daar blijven.

Tropicana=

Room1: club/groove/trance

Dj Hetrix (club industria, sweet coffee, red carpet)
Dj Miss Ann (banshee, utopia, outline)
Dj Koen (resident, the club, the pole)
Dj Free-Fall (resident)
SPECIAL RETRO SET BY KEVIN JEE! (balmoral, axiome)

Room2: hardtrance/jump/harddance

Trancescape aka Dj Gio
Dj Massiv (hit: 7 ways, jumper records)
Dj Stone (jumper records)
Dj Free-Fall (resident)
Dj Koen (resident, the club, the pole)

Inkomprijs is 8�

Posted by TOR on Dec-28-2004 18:17:

i'm going to get hammered

Posted by FredNova on Dec-28-2004 18:39:

Ik ben terug te vinden in Hasselt en dan vooral in Versuz

Posted by pooley on Dec-30-2004 09:39:

Eerst dus appero (6u), dan koud buffet in een zaal met ne nest vrienden (we zijn met 57, leden van het jeugdhuis).
tot 23u ist eten, daarna feest.

Denk dat we tegen 1.30-2u weggaan en naar Illusion proberen te gaan, ik ga bob zij normaal dus da zou wel moeten lukken...

Ach ja, we shall see

Posted by Lady_LizzY on Dec-30-2004 12:16:

quote:
Originally posted by FredNova
Ik ben terug te vinden in Hasselt en dan vooral in Versuz

Hier nog zo eentje.

Zaterdag ben ik er ook BTW :-)

Posted by Hydra on Dec-30-2004 16:50:

Ik ga naar de heropening van BBC (aka Zillion 2)

Posted by Wildfir3 on Dec-30-2004 17:16:

Ik dacht da gij elk jaar naar godskitchen ging na gegeten te hebben bij familie daar in de buurt, of was da iemand anders?

anyway, ikke hier op mijn kot met mijn vriendin, kotgenoot en zijn vriendin... pizza gourmet eten!

en nadien ff naar leuven centrum zeker

Posted by Jakhira on Dec-30-2004 17:24:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik dacht da gij elk jaar naar godskitchen ging na gegeten te hebben bij familie daar in de buurt, of was da iemand anders?

Ja da was ik, maar ze zijn dit jaar naar Florida en ik kan geen hotel betalen...

Posted by Wildfir3 on Dec-30-2004 17:30:

innige deelneming

Posted by FUSyke on Dec-31-2004 13:53:

Vanavond zal ik hier waarschijnlijk niet zijn dus ik ga jullie nu allemaal maar al mijn wensen geven

Een GELUKKIG NIEUWJAAR, een GOEDE GEZONDHEID en al wat ge u moogt WENSEN in het nieuwe jaar 2005!!!!! Beke clich� maar daar komt het bij de meeste wensen op neer en dat is het voornaamste; al de rest komt wel van zelf

En dat 2005 een goed jaar mag zijn met tal van goede releases en MEGA lekkere feestjes waar de BETA-Army zich kan op uitleven

Dat iedereen zich vanavond goed mag amuseren en rij veilig �!!!!!