TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Nye
Nye
Ik dacht even te polsen wat jullie allemaal met nieuwjaar doen 
Ik heb vandaag vernomen dat Miss Ann in Aalst draait en aangezien ik haar al zo lang wil zien denk ik dat ik er even naartoe ga.
Rustig avondje bij vrienden. Eten, zuipen, meer zuipen, en dan strontzat in bed kruipen en de volgende dag met een serieuze kater zitten... in a nutshell
Galabal van de studentenraad... Veel schransen en zuip inbegrepen. 
Bij vrienden thuis, in Hasselt.
Samen wat eten en drinken, ma ni te gek voor mij, zal wel moeten werken de 1e 
bij vrienden thuis wat eten en n kleinigheid drinken, moet rijden
kalmpjes aan dus
ergens op stap gaan vind ik zo opgeblazen boel, praktisch al het spontane wordt ontnomen, niks voor mij
No clue yet, maar in ieder geval iets kalm en rustig, kheb dit jaar niet echt zin om zwaar te gaan feesten.
Vrijdag: In de namiddag een lekkere taart(gateau) bakken
omdat ik voor het dessert zorg waar ik ga gaan eten. s'Avonds bij mijn vriendin thuis Oudejaarsavond vieren. Menu: aperitieven, als voorgerecht geflambeerde kreeft
, als hoofdgerecht een stuk wild en als dessert mijn zelfgemaakte taart
En dan nog goe leute maken, goe bezatten, pollenaise en van die toestanden ...
Zaterdag: Om 12u30 moet ik al terug op zijn omdat ik dan bij mij thuis moet gaan eten. Menu: salade+tomaat+garnaal & vis; kalkoen en dan ijstaart. Om 15u bij meme's & pepe's gaan. En daarna ga ik rusten
Een druk weekend dus
vrijdag: ws goe op tijd vertrekken naar een vriend van me die in berchem woont. daar hopelijk eens goed eten. en met die bende een feesje bouwen in big apple anvers, we weten nog wel niet echt juist wat we gaan doen, maar een stevig feesje bouwen zal niet ontbreken
zaterdag 1 januari, naar cafe het anker , een vat van een vriend van me. die vertrekt voor een half jaar met een groot schip eerste stopplaats... yokohama
tziet er dus weeral een stevig weekendje uit
als ge een week van mij niets meer hoort komt me dan maar zoeken in yokohama e 
met een 10tal vrienden een feestje bouwen in het lokale meisjeschiroheem. Eerst aperitief, gourmetten, drinken, feesten en derna nog naar Aalst of naar Dendermonde uit.
Jack, waar draait miss Ann?
Rustig bij vrienden zal't worden denk ik. De dag erna zal ik al weer genoeg moeten eten e.d. 
| quote: |
| Originally posted by djcresto Jack, waar draait miss Ann? |
i'm going to get hammered 
Ik ben terug te vinden in Hasselt en dan vooral in Versuz
Eerst dus appero (6u), dan koud buffet in een zaal met ne nest vrienden (we zijn met 57, leden van het jeugdhuis).
tot 23u ist eten, daarna feest.
Denk dat we tegen 1.30-2u weggaan en naar Illusion proberen te gaan, ik ga bob zij normaal dus da zou wel moeten lukken...
Ach ja, we shall see
| quote: |
| Originally posted by FredNova Ik ben terug te vinden in Hasselt en dan vooral in Versuz |
Ik ga naar de heropening van BBC (aka Zillion 2)
Ik dacht da gij elk jaar naar godskitchen ging na gegeten te hebben bij familie daar in de buurt, of was da iemand anders?
anyway, ikke hier op mijn kot met mijn vriendin, kotgenoot en zijn vriendin... pizza gourmet eten!
en nadien ff naar leuven centrum zeker 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ik dacht da gij elk jaar naar godskitchen ging na gegeten te hebben bij familie daar in de buurt, of was da iemand anders? |
innige deelneming 
Vanavond zal ik hier waarschijnlijk niet zijn dus ik ga jullie nu allemaal maar al mijn wensen geven
Een GELUKKIG NIEUWJAAR, een GOEDE GEZONDHEID en al wat ge u moogt WENSEN in het nieuwe jaar 2005!!!!! Beke clich� maar daar komt het bij de meeste wensen op neer en dat is het voornaamste; al de rest komt wel van zelf
En dat 2005 een goed jaar mag zijn met tal van goede releases en MEGA lekkere feestjes waar de BETA-Army zich kan op uitleven
Dat iedereen zich vanavond goed mag amuseren
en rij veilig �!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.