TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by FUSyke on Dec-29-2004 15:04:

Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten?

* Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen?

* Waar zou jouw dancing gelegen zijn?

* Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand?

* Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan?

* Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit?

* Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden?

* Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ...


Posted by TOR on Dec-29-2004 15:23:

ik heb al altijd gedroomd van een plaats waar gewoonweg alles aan bod komt

van Johan Verminnen tot Santiago Ni�o

van Incubus tot het Huelgas Ensemble


maar dat is totaal onmogelijk, hehe


Posted by Belgian Bonzai on Dec-29-2004 15:44:

Ik zou er alleszins zoveel lasers in zetten dat elektrabel een kerncentrale mag bijbouwen.


Posted by djcresto on Dec-29-2004 16:22:

Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

quote:
Originally posted by FUSyke
Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten?

* Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen?

* Waar zou jouw dancing gelegen zijn?

* Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand?

* Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan?

* Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit?

* Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden?

* Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ...


rechthoekige zaal
dj booth achteraan op een licht verhoog
drank vooraan zaal en links en rechts vooraan zodat mensen die om drank komen de dansen de menigte niet storen
Werken met jetons
een aantal lasers, niet enkel vooraan de zaal maar uit alle hoeken, voor de rest hoeft de belichting niet wow te zijn.
Als residents neem ik ei en freezel tgevolg hiervan is dat er trance zal te horen zijn en ik laat af en toe wel een guest komen natuurlijk

ps qua inriching is de asta almost perfect eigenlijk


Posted by Kaidreas on Dec-29-2004 17:00:

ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen


joa joa.. da ziet er goe uit


Posted by Jasperovitsj on Dec-29-2004 17:06:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op,


in hartje Antwerpen.



De kathedraal


Posted by djcresto on Dec-29-2004 17:10:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen


joa joa.. da ziet er goe uit


hier is al uren over gedagdroomd, dat hoor je goed


Posted by FUSyke on Dec-29-2004 17:54:

mmm Klinkt zeer goed Kaidreas Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht.

Kwa DJ's zou ik kiezen voor young talent, Belgische en guests. Voorbeeld:

22 - 24 > Young Talent
24 - 02 > Elof
02 - 04 > TopDJ
04 - 06 > Fred Baker


Posted by TOR on Dec-29-2004 18:17:

quote:
Originally posted by FUSyke
mmm Klinkt zeer goed Kaidreas Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht.


voorstellen aan Frank Verstraeten!


Posted by Jasperovitsj on Dec-29-2004 18:25:

quote:
Originally posted by TOR
voorstellen aan Frank Verstraeten!

Zijn buddy Dennis Black magic zou heel wat kunnen aanvangen met sexy clubbers en die aparte kamers


Posted by dj Zevan on Dec-29-2004 18:46:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik koop een oude kerk op, ... hervorm ... helemaal op tot discotheek.


doet me denken aan de nightlive in maastricht, is ook n discotheek in n kerk


Posted by Kaidreas on Dec-29-2004 21:40:

^inderdaad, ik heb er ook al van gehoord. al eens geweest??
mmmmmz een kasteel lijkt me anders ook wel iets.


Posted by FUSyke on Dec-30-2004 07:56:

Het zou al vlug "De Kerk van de Ontucht" worden mee die kamerkes


Posted by djcresto on Dec-30-2004 08:17:

quote:
Originally posted by TOR
voorstellen aan Frank Verstraeten!


hiervoor zal franky nooit toelating krijgen => hout => brandveiligheid?


Posted by pooley on Dec-30-2004 08:49:

Met vuurwerk lukte het hem wel zene


Posted by Nyah on Dec-30-2004 12:11:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^inderdaad, ik heb er ook al van gehoord. al eens geweest??

yep yep, zehra heeft er ergens foto's van uwe website werkt ni meer, ze...
was met ferry corsten toen


Posted by pooley on Dec-30-2004 18:34:

dancing dancing???
tettenbaar ja !


Posted by djcresto on Dec-30-2004 20:26:

een party in een subtropisch zwembad zou ik wel zien zitten. Golfslagbad op de beats, lichten doven een aantal lasers langs alle kanten. En dan de chillout in het brubbel en relaxatiebad met champagne erbij.

Wiiiiii


Posted by FUSyke on Dec-30-2004 20:35:

quote:
Originally posted by djcresto
een party in een subtropisch zwembad zou ik wel zien zitten. Golfslagbad op de beats, lichten doven een aantal lasers langs alle kanten. En dan de chillout in het brubbel en relaxatiebad met champagne erbij.

Wiiiiii


Feestje in Center Parcs


Posted by djcresto on Dec-30-2004 20:41:

we bouwen zelf een subtropisch zwembad discotheek in de vorm van een kathedraal


Posted by Bertn on Dec-30-2004 20:48:

quote:
Originally posted by FUSyke
Feestje in Center Parcs


da is vorig jaar toch geweest, ni? mensen die toen geweest zijn zeiden dat da wel cool was


Posted by pooley on Dec-30-2004 23:33:

Elk jaar door, oa. Alouisiana


Posted by FUSyke on Dec-31-2004 09:33:

... een duister zaalke ... ergens in het Antwerpse ... alleen het broodnodige kwa inrichting ... paar lasers ... just the DJ, the people and the music ... nothing more, nothing less ...


Posted by eieregooie on Dec-31-2004 10:02:

Re: Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

quote:
Originally posted by djcresto
Als residents neem ik ei en freezel tgevolg hiervan is dat er trance zal te horen zijn en ik laat af en toe wel een guest komen natuurlijk


Haha! Daar teken ik voor!

Alleen vinnik persoonlijk belichting wel belangrijk, maar das dan jouw pakkie aan


Posted by djcresto on Dec-31-2004 10:05:

Re: Re: Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?

quote:
Originally posted by eieregooie


Alleen vinnik persoonlijk belichting wel belangrijk, maar das dan jouw pakkie aan


E�n grote witte spot op je hoofd, meer is er niet nodig


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.