TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
Pages (2): [1] 2 »
Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten?
* Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen?
* Waar zou jouw dancing gelegen zijn?
* Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand?
* Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan?
* Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit?
* Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden?
* Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ...
ik heb al altijd gedroomd van een plaats waar gewoonweg alles aan bod komt
van Johan Verminnen tot Santiago Ni�o
van Incubus tot het Huelgas Ensemble
maar dat is totaal onmogelijk, hehe
Ik zou er alleszins zoveel lasers in zetten dat elektrabel een kerncentrale mag bijbouwen.
Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Mocht je het geld hebben om een dancing te beginnen, hoe zou het er dan allemaal mogen uitzien en wat zouden we allemaal mogen verwachten? * Zou je kiezen voor een kleine gezellige club of voor een mega dancing? Voor een of meerdere zalen? * Waar zou jouw dancing gelegen zijn? * Zou je elke week openen, om de 14 dagen of eenmaal in de maand? * Voor welk genre van muziek zou je kiezen? Zou je underground of commercieel gaan? * Voor welke DJ's zou je kiezen? Zou je werken met residents of ook met guests? Hoe ziet jouw line up er uit? * Welk concept zou je gebruiken? Speciale acties? Speciale avonden? * Welke ideetjes heb je nog die je zou doen? ... |
ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek.
het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit.
daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken.
2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren
3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven 
De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt
deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk.
De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights.
waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen.
ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen 
joa joa.. da ziet er goe uit

| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik koop een oude kerk op, in hartje Antwerpen. |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik koop een oude kerk op, en met mijn bouwvakkers skills hervorm ik die helemaal op tot discotheek. het moet er allemaal imposant uitzien.ik zou deels van de inrichting behouden maar ze gewoon wat aanpassen, bv altaar vanvoor kan het beste als dj booth dienen. de toog zou plaats nemen aan de linker en de rechter (beuken, of hoe noemen ze da weer) dus eigenlijk komt er alleen maar een rechte ruimte vrij om te dansen. alles ziet er heel donker en mysterieus uit. daarnaast zou ik ook nog een apart stuk willen bijbouwen dat iets ofwat als hotel moet functioneren, wel te verstaan gaat dit hotel geen last hebben van het geluid. waarom een hotel: 1. om meer buitenlanders aan te trekken. 2. Speciaal voor de buitelandse dj guest zodat ze niet als een wrak terug naar huis moeten keren 3. voor de koppeltjes, stel je ontmoet de vrouw van je leven/ de vrouw van 1 nacht. en je kan de hormonen niet bedwingen zal dit hotel de mogelijkheid geven om je eens goed uit te leven ![]() De VIP-room: een grote zaal met overal glazen wanden die zich in het midden van de kerk, boven de dansende menigte bevindt deze zaal zweeft letterlijk in de kerk, ze wordt alleen vast gemaakt met dikke ijzeren kettingen, die opzich zijn verbonden met de pilaren van de kerk. De muziek: gaande van mainstream tot underground nachten (van alle verschillende EDM genres) zo ongeveer alla asta. gewone muziek/commericeel, maar met speciale guest dj nights. waar gaat dit fijn staaltje vakmanschap plaats vinden??? in hartje Antwerpen. ook zal er overdag een trendy restaurant open zijn, om eventuele verliezen bij te benen ![]() joa joa.. da ziet er goe uit |
mmm Klinkt zeer goed Kaidreas
Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht.
Kwa DJ's zou ik kiezen voor young talent, Belgische en guests. Voorbeeld:
22 - 24 > Young Talent
24 - 02 > Elof
02 - 04 > TopDJ
04 - 06 > Fred Baker
| quote: |
| Originally posted by FUSyke mmm Klinkt zeer goed Kaidreas Ik heb mijn laatste stage gedaan in een klein kasteeltje dat ze binnenkort gaan verkopen. Dit is echt een mooie locatie; binnen is het kasteel volledig in het hout; mooie houden beelden; ... Beneden zijn er verschillende grote ruimtes waar je dus verschillende genre's kunnen laten plaatsvinden: van underground tot ... Er is ook nog een keuken beneden dus men kan een lekkere snack blijven eten. Op de eerste en tweede verdieping zijn er tal van kamers; daar zou je zoals bij Kaidreas kunnen blijven slapen na een zware nacht. |
| quote: |
| Originally posted by TOR voorstellen aan Frank Verstraeten! |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik koop een oude kerk op, ... hervorm ... helemaal op tot discotheek. |
^inderdaad, ik heb er ook al van gehoord. al eens geweest??
mmmmmz een kasteel lijkt me anders ook wel iets.
Het zou al vlug "De Kerk van de Ontucht" worden mee die kamerkes

| quote: |
| Originally posted by TOR voorstellen aan Frank Verstraeten! |
Met vuurwerk lukte het hem wel zene 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^inderdaad, ik heb er ook al van gehoord. al eens geweest?? |
uwe website werkt ni meer, ze...
dancing dancing???
tettenbaar ja !
een party in een subtropisch zwembad zou ik wel zien zitten. Golfslagbad op de beats, lichten doven een aantal lasers langs alle kanten. En dan de chillout in het brubbel en relaxatiebad met champagne erbij.
Wiiiiii
| quote: |
| Originally posted by djcresto een party in een subtropisch zwembad zou ik wel zien zitten. Golfslagbad op de beats, lichten doven een aantal lasers langs alle kanten. En dan de chillout in het brubbel en relaxatiebad met champagne erbij. Wiiiiii |
we bouwen zelf een subtropisch zwembad discotheek in de vorm van een kathedraal
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Feestje in Center Parcs |
Elk jaar door, oa. Alouisiana
... een duister zaalke ... ergens in het Antwerpse ... alleen het broodnodige kwa inrichting ... paar lasers ... just the DJ, the people and the music ... nothing more, nothing less ...
Re: Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
| quote: |
| Originally posted by djcresto Als residents neem ik ei en freezel tgevolg hiervan is dat er trance zal te horen zijn en ik laat af en toe wel een guest komen natuurlijk |

Re: Re: Re: Hoe zou jouw dancing er mogen uitzien?
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Alleen vinnik persoonlijk belichting wel belangrijk, maar das dan jouw pakkie aan |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.