TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Spammen........!?

Posted by SnuggLe on Dec-29-2004 17:46:

Spammen........!?

Zie de poll...

Posted by basvh on Dec-29-2004 17:51:

ik vind dat als je hier wat langer zit en ook frequent non-spam post je best soms wat spam mag posten

Posted by AirPole on Dec-29-2004 17:52:

quote:
Originally posted by basvh
ik vind dat als je hier wat langer zit en ook frequent non-spam post je best soms wat spam mag posten

+1

Posted by jp on Dec-29-2004 17:53:

Er wordt onzin gepost maar ook serieus gediscussieerd. Stop nou eens met dat gezeur, we hebben toch een klaag thread? Daarnaast is het ook nog eens vakantie, dus wat wil je?

Posted by SnuggLe on Dec-29-2004 17:55:

Wat nou gezeur? Ik open alleen een poll met 5 opties, nergens geeft iemand nog een oordeel/zeurt iemand. Ik heb mijn mening ook nog nergens kenbaar gemaakt.

Posted by Passiva on Dec-29-2004 17:56:

Geen gezeur? Ik vind deze thread pas spam! Lekker boeiend!

Posted by Tim81 on Dec-29-2004 17:58:

Ik vind het niet irritant hoor!

Je hoeft al die zogenaamde 'spam'-threads toch niet te lezen! Het zorgt juist voor wat reuring, anders zou het weleens heel stil kunnen worden op TA.

Misschien is het wel komkommertijd op dance-gebied, zodat het aantal 'niet dance'-threads relatief groot is... but who cares!?!

Posted by SnuggLe on Dec-29-2004 18:10:

quote:
Originally posted by Passiva
Geen gezeur? Ik vind deze thread pas spam! Lekker boeiend!

Ik stoor me er niet zo heel erg aan, soms denk ik wel eens van 'heb je niets beters te doen', maar verder lees ik het niet. Het enige wat ik irritant vind is dat serieuze threads zo snel offtopic gaan.... en het hier de laatste tijd zo weinig echt over muziek gaat (en daar discussie over is).

Posted by Djeebie on Dec-29-2004 18:14:

Dat gespam valt in mijn ogen best mee. Je hebt de klaag/zeur, blije en chillout threads om in te spammen en dat wordt naar hartelust gedaan. Dat er af en toe in een thread over een feest offtopic wordt gegaan, tsja... so be it. Het zijn geen ellenlange pagina's.

En er zijn ook mensen die gaan zeuren als er iemand teveel nieuwe tunes post

Posted by SnuggLe on Dec-29-2004 19:39:

quote:
Originally posted by Djeebie
En er zijn ook mensen die gaan zeuren als er iemand teveel nieuwe tunes post

Ja want dat is niet meer bij te houden, al die nieuwe vette tunes, al doe ik mijn best

En het bijhouden van de Chillout thread heb ik een paar adagen geleden ook opgegeven, dat gaat TE hard Maarja, voor het vaderland he?

Posted by M_Peror on Dec-29-2004 19:54:

quote:
Originally posted by basvh

+1

Posted by HBtje on Dec-29-2004 20:55:

leuk toch

en verder lekker boejuh, lang leve de lol imo...

Posted by New Wave on Dec-29-2004 23:25:

Spam? waar?

Posted by MaGiK54 on Dec-30-2004 06:40:

Cool weer een thread open om in te spammen.......

+1

Posted by magrec on Dec-30-2004 08:57:

Re: Spammen........!?

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zie de poll...

Ik dacht dat je niet meer zoveel zou posten hier snuggle??

Maar goed ik zie het probleem niet zo iig. ik bepaal uiteindelijk zelf of ik ergens wel of niet op klik.

Posted by SnuggLe on Dec-30-2004 09:04:

Re: Re: Spammen........!?

quote:
Originally posted by magrec
Ik dacht dat je niet meer zoveel zou posten hier snuggle??

Maar goed ik zie het probleem niet zo iig. ik bepaal uiteindelijk zelf of ik ergens wel of niet op klik.

En wat heeft die opmerking hier in hemelsnaam mee te maken?
Wil je dat ik minder post ofzo?

En wie zegt in hemelsnaam, voor de 2e keer, dat IK het als probleem zie??? Waar staat dat? Dat ik een thread open hierover wil niet meteen zeggen dat ik er een schijthekel aan heb. Maarja, dat begrijpen sommige zieltjes hier niet.

Posted by SnuggLe on Dec-30-2004 09:23:

Ik zal hem wel closen, want dit gaat toch weer de verkeerde kant op.... als in "SnuggLe de zeikerd" imho.