TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ארמין ואן ביורן - בערוץ מירס
Pages (2): [1] 2 »
ארמין ואן ביורן - בערוץ מירס
ארמין בצ'ט רום אנחנו מדברים איתו בערוץ
#armind
מהר בואו !!!!!!!!
חחחח אני לחא מאמין עדיין..........
אבל איך אתה בטוח שזה הוא
ולא איזה מתחזה מנייאק
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!דיברתי עם ארמין

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחח אני לחא מאמין עדיין.......... אבל איך אתה בטוח שזה הוא ולא איזה מתחזה מנייאק |
חבר'ס.. תרגעו זה בסך הכל ארמין
במילה המיקסים שלו לא משהו!..
אוקיי בקשר למה שהיה בצ'ט רום - חשבתי שזה מה שיקרה בגלל שכאלה מישראל יעלו לצ'ט ואז נציף אותו וזה לא כל כך טוב אבל היה חשוב לי שכולם יוכלו לשמוע מה יש לבן אדם להגיד וגם שיראה כמה אוהבים אותו בארץ
הדברים שקלטתי ממנו
זה שהוא לא בא לישראל לפני הגיוס שלי

הוא עובד על טראק חדש
הרמיקס החדש שלו לשיר
RAPTURE
משתחרר עוד 3 שבועות
במרץ 2002 אם אני הבנתי נכון הוא מוציא אלבום חדש
AVB004
כהמשך לסדרת אלבומים שלו
הוא אמר את השם אבל אני לא זוכר
אולי זה היה
SILVER DIRT
אבל אני לא זוכר - בקיצור לפי האלבומים הקודמים בסדרה זה הולך להיות ענק !!!
הוא ענה ל
RIPCURL (שלא שם לב)
ואמר שהוא אוהב את
MICRO DE GOVIA - EPIC MONOLITH
והוא עדיין לא שמע את
MINIMALISTIX - CLOSE COVER

הוא בא לישראל בקרוב אבל לא ברור מתי וזה יהיה כנראה רק בשנה הבאה - אני מתכוון מינואר...
הוא הולך לעשות סיבוב קצר של הופעות באמריקה
ובאותו זמן שהוא היה בצ'ט רום הוא שם מיקס חדש ענננננק
של
ocean lab - clear blue water (ferry corsten remix)
אוקיי אם מישהוא יכול להוסיף אז זה יהיה סבבה

בקיצור היה נחמד - חבל שכולכם הגעתם מאוחר כי חשבתי לשים את הפוסט פה רק אחרי איזה רבע שעה שהוא היה שם
אבל הוא בטוח שם לב כמה אוהבים אותו בישראל !!!
חוץ מההודעה שלך על טיאסטו
MOSH-MAN
שהייתה לא במקום - פעם שמעת על תיזמון ?
בכל מקרה נקווה שארמין יבוא שוב לישראל ושזה יהיה כמה שיותר מהר !!!
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy חבר'ס.. תרגעו זה בסך הכל ארמין במילה המיקסים שלו לא משהו!.. |
גם אני לא שמעתי
את
MINIMALISTIX - CLOSE COVER
אגב
הוא כנראה יעשה
שיר
HARD TRANCE.......
היה מגניב
חוץ מה שכולם התחנפו כמו שהוא אלוהים :P
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN גם אני לא שמעתי את MINIMALISTIX - CLOSE COVER |
hey luckystrike!
im so jelous you were there to talk to armin!
thanks at least for reporting back the info you managed to gather.
i have a question though, do you know when he's releasing "rising star - clear blue moon" on vinyl to the public?
also that small american tour he mentioned, well i get to see him in 9 more days

| quote: |
| Originally posted by Izzy hey luckystrike! im so jelous you were there to talk to armin! thanks at least for reporting back the info you managed to gather. i have a question though, do you know when he's releasing "rising star - clear blue moon" on vinyl to the public? also that small american tour he mentioned, well i get to see him in 9 more days |



| quote: |
| Originally posted by luckystrike לא שמעת כי זה עוד לא יצא עדיין |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike בואנה אחי בשתי מילים : אתה משוגע !!!! אני עוד מעט יתחיל לשפוך לך את כל הטראקים שהוא עשה ושאתה אוהב + רמיקסים .... Airscape- L'Esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Remix) (11:16) Aria- Dido (Armin van Buuren's Universal Religion Remix) (11:25) Armin- Communication (Armin van Buuren's Remake) (9:35) Armin- Communication (Vincent de Moor Remix) (7:24) Armin- Communication (Quake Remix) (8:47) Armin- Communication (Ben Liebrand Remix) (6:11) Armin- Communication (Electromix) (6:23) Armin- Communication (Radio Edit) (3:43) Armin- Communication II (Armin Mix) (9:26) Armin- Blue Fear (Trouser Enthusiasts EBE Remix) (9:01) Armin- Blue Fear (7:51) Armin van Buuren pres. Alibi- Eternity (Original Mix) (9:12) Armin van Buuren pres. Alibi- Eternity (Innercity Mix) (7:29) Armin van Buuren pres. Alibi- Eternity (Armin van Buuren's Rising Star Armin van Buuren pres. Gaia- 4 Elements (10:10) Ayumi Hamasaki- Appears (Armin van Buuren Remix Edit) (4:07) DJ Tiesto & Armin pres. Major League- Wonder Where You Are (9:29) DJ Tiesto & Armin pres. Major League- Wonder Where You Are (Transa Remix Edit) (7:26) DJ Tiesto & Armin pres. Major League- Wonder Where You ARe (Chris Raven Remix) (9:04) Dutch Force- Deadline (Armin van Buuren's Rising Star Remix) (6:25) Gouryella- Gouryella (Armin Remix) (7:24) Gouryella- Walhalla (Armin van Buuren's Rising Star Remix) (9:24) Gouryella- Walhalla (Armin van Buuren's Rising Star Dub Mix) (7:14) Moogwai- Viola (Armin van Buuren Remix) (9:58) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Armin van Buuren's Rising Star Remix) (10:28) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Above & Beyond Vocal Remix) (7:03) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Above & Beyond Radio Edit Remix) (3:18) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Blank & Jones Remix) (7:28) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Armin's Tribal Feel Dub Mix) (8:15) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (Armin's Tribal Feel Radio Edit) (3:27) Perpetuous Dreamer- The Sound of Goodbye (B1 Mix) (10:40) Perpetuous Dreamer- Future Funland (7:11) Rising Star- Touch Me (9:09) Rising Star- Touch Me (Vincent de Moor Remix) (7:59) Rising Star- Touch Me (Darude Remix) (8:11) Rising Star- Clear Blue Moon (9:03) Rising Star vs. Shane 54- Give Me the Words (Touch Me) (8:47) Shane- C'est Musique (Armin van Buuren's Rising Star Remix) (11:11) System F feat. Armin van Buuren- Exhale (Promo Version) Yahel- Devotion (Armin van Buuren Remix) (8:05) Vincent de Moor- Between 2 Fires (Armin van Buuren Remix) (8:19) Vincent de Moor- Shamu (Armin Remix) (8:51) ופה רשמתי רק את היותר טובים שלו |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל אתה מניאק ומשיג הכל ....! ![]() וצודק היית חסר טקט במירק לא נורא.... |


| quote: |
| Originally posted by luckystrike דבר שלישי אינפיניטי מכיר אותו |
שכחתי להגיד שלפני שארמין עלה גם
SHANE 54
היה
אבל ממש ל5 דקות

סעמק הפסדתי את זה!!
ארמין הוא הדיג'יי האהוב אליי! וגם הוא יוצר מצוין...
clear blue moon
זה אחד הטראקים הטובים ביותר ששמעתי...
ראיתם פעם את הפרק הזה בסיינפלד על החבר של איליין שמפסיק לדבר עם כולם ונכנס לתוך המוזיקה כשהוא שמע איזה שיר (דספרדו זה היה או משהו כזה)..ככה אני מתנהג כשאני שומע את הטראק הזה

פעם היה טלפון באמצע כששמעתי אותו אז לא עניתי..חחח
לאקי, אתה יודע מתי הוא יכנס לצ'אט שוב???
| quote: |
| Originally posted by luckystrike והוא עדיין לא שמע את MINIMALISTIX - CLOSE COVER [/B] |
| quote: |
| Originally posted by Trance man פעם היה טלפון באמצע כששמעתי אותו אז לא עניתי..חחח לאקי, אתה יודע מתי הוא יכנס לצ'אט שוב??? |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני יכתוב פה שזה יקרה עוד פעם ![]() ו MOSH_MAN הטראק מתחיל בערך ב 14:35 והנה הטראק ליסט: 1. Mauro Picotto - Verdi (Megamind Mix) 2. PPK - ResuRection 3. Minimalistix - Close Cover 4. Legend B - Voyage 5. Yves Deruyter - Back to Earth (Rave Mix) 6. Work in Progress - I Won't Let you Down (Darren Tate mix) 7. DJ Tiesto - Urban Train 8. Tillman Uhrmacher - On The Run (Ocean To Shore Club Mix) 9. Brainbug - Nightmare 10.Martin Eyerer - Heaven (Stoker's 2001 Remix) 11. Push - The Legacy (Club Mix) 12. Virtual DJ - From Sunset 2 Sunrise [Gigi Lav Rmx] 13. Dave The Drummer - The One, Last One 14. Three Drives - Sunset on Ibiza 15. Green Martian - Industry |
אני לא מאמן שפיספסתי את זה!!!!!!!
תגיד איפה זה היה?!?!?
באיזה סרבר?
איפה?
שאני ידע לפעם הבאה...



| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני לא מאמן שפיספסתי את זה!!!!!!! תגיד איפה זה היה?!?!? באיזה סרבר? איפה? שאני ידע לפעם הבאה... ![]() ![]() |
סבבה...
אני גם עוד מעט יעשה מבצע ויצרף את רוב אנשים הפורום לאיסיקיו...




ככה אני ידע יותר מהר...
יא - אללה איזה זיכרונות עם הט'רד הזה ...
הוא עדיין שם ברוב ימי החמישי
מישהוא עדיין עולה לדבר איתו ???
אולי נחזור לזה וניתן פה קצת דיווחים ?
פאקינג שיט איזה באמפ דפקת
Thread From The Good Old Days

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.