TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ramp in Azië

Posted by TOR on Dec-30-2004 12:18:

Exclamation Ramp in Azië

quote:
Our thoughts go out to all the people in the world who suffered the big tsunami distaster in Asia.
We already supported the Red Cross and other humanitarian organisations.
For Belgium citizens who wants to contribute :
Postbank ; 000-0000012-12
For other countries,please check your local authorities.
Please donate for those who lost everything!
All little things counts!

Thanks

Mike

doe zoals Mike en stort wat geld, zodat de chaos zo snel mogelijk voorbij is en dat er niet nog meer doden vallen!

al is het maar één luttele euro.. zoals Mike zegt, alles helpt!

Posted by djcresto on Dec-30-2004 12:19:

vanaf 30 euro is het aftrekbaar van u belastingen denk ik

Posted by Icone on Dec-30-2004 12:21:

quote:
Originally posted by djcresto
vanaf 30 euro is het aftrekbaar van u belastingen denk ik

Jep, vanaf €30 is het fiscaal aftrekbaar.

't Is heel erg, hopelijk helpt de steun wat voor de heropbouw van alles wat vernield is.

Posted by CygnusX on Jan-01-2005 18:19:

Gisteren minder geld opgemaakt dan verwacht, dus heb ik daarnet 10€ overgeschreven. Tis niet veel, maar alle beetjes helpen...

Posted by Xilver on Jan-01-2005 18:45:

Da's ook weer zoiets. Den helft van mijn contact list op MSN zit te zagen van "zet een hartje voor uw nickname als steunbetuiging"... Wat de fok hebben ze daar nu aan. Kheb maar in m'n nickname gezet van "ik stort geld, is da ook goe?"

Sorry ze, maar wa hebben die arme mensen ginder nu aan 't feit da ge een hartje in uwe naam zet... 't is een mooi gebaar natuurlijk, feit dat ge er toch mee meeleeft, maar langs de andere kant is dat dan ook zo van "kijk eens, wij denken er ook aan, zijn we niet medelevend?"

No offense aan de mensen die dat doen, en verder nog wat geld storten natuurlijk

Posted by Wildfir3 on Jan-01-2005 18:48:

jah al da gezever van meeleven enzo vind ik der ook lichtelijk over. Ofwel leeft ge mee en stort ge geld (alleman heeft wel wa over), ofwel houdt ge uwen bek en doet ge ni hypocriet... ik heb respect voor beide acties, zolang er maar ni hypocriet wordt gedaan.

Anyway, ik ga ook eens wa geld overschrijven denk ik, kweet gewoon nog ni hoeveel...

edit: net 20 euro overgeschreven voor mijn vriendin en ik... kunne wij ook naar den hemel als we dood gaan

Posted by djcresto on Jan-01-2005 18:59:

Ja ondanks het leed van het die mensen was ons feestje gisteren met oudjaar er niet minder om. Echt meeleven doe je dan niet denk ik. Ok je volgt wel de beelden via het nieuws en allerlei acties, maar ondanks de omvang van de ramp blijft het toch een ver van mijn bed ding.

Posted by Gladius on Jan-01-2005 19:13:

kreeg onlangs veel geld overgeschreven van Vlaamse Gemeenschap voor m'n studiebeurs. Ik heb maar 300€ ofzow moeten opdoen aan schoolboeken en ik heb 1680€ gekregen. Daarvan kan ik der wel 100 missen...

Posted by Mystique on Jan-03-2005 19:08:

quote:
Originally posted by Xilver
Da's ook weer zoiets. Den helft van mijn contact list op MSN zit te zagen van "zet een hartje voor uw nickname als steunbetuiging"... Wat de fok hebben ze daar nu aan. Kheb maar in m'n nickname gezet van "ik stort geld, is da ook goe?"

Sorry ze, maar wa hebben die arme mensen ginder nu aan 't feit da ge een hartje in uwe naam zet... 't is een mooi gebaar natuurlijk, feit dat ge er toch mee meeleeft, maar langs de andere kant is dat dan ook zo van "kijk eens, wij denken er ook aan, zijn we niet medelevend?"

No offense aan de mensen die dat doen, en verder nog wat geld storten natuurlijk

100% gelijk
hartjes

Posted by Eagle` on Jan-03-2005 20:36:

das gelijk als diee zever met die ketting mails, als ge da doorstuurt na tien man da er dan ne kankerpatient ne cent krijgt per brief anyhow, ik ga wa geld sturen met diee show op tv

Posted by Meltoz on Jan-08-2005 13:49:

Heb ondertussen ook wa geld gestort voor m'n vriendin en mij...

Posted by Gladius on Jan-08-2005 22:46:

kwam dit net tegen:
http://www.chengetheworld.org/nl/in...op=page&pid=473
dno of dit enige waarheid/objectiviteit bevat

Posted by Jasperovitsj on Jan-08-2005 22:53:

^ Objectief kan je het zeker niet noemen, hoewel het misschien wel gebaseerd is op objectieve feiten en gegevens. Maar volgens mij is het een beetje te veel vertekend, er wordt door de schrijver veel te snel gemoraliseerd en uitgegaan van een exacte kennis van wat "de Amerikanen" dachten...
De meeste argumenten en voorgedragen "feiten" zijn trouwens slecht onderbouwd en er ontbreekt bijna altijd een geloofwaardige bron. Spijtig, want overdreven gemoraliseer en vingerwijzen is echt belachelijk wanneer je het doorprikt...
Zo'n dingen moet je dus nooit té serieus nemen

Posted by TOR on Jan-09-2005 10:00:

quote:
Originally posted by Gladius
http://www.chengetheworld.org/nl/in...op=page&pid=473

quote:
Oorlog tegen armoede en natuurrampen?

De dodental van deze ramp ligt 50 keer hoger dan bij de aanslagen op 11 september 2001 op de WTC-torens in New York. Dat doet Sybille Decoo van De Morgen (28 december) volgende vraag stellen aan geoloog Manuel Sintubin: "Bij deze ramp zijn veel meer slachtoffers gevallen dan bij de aanslagen op de WTC-torens in New York. Toch wordt er zeer veel geld gepompt in terrorismebestrijding. Legt men de prioriteiten verkeerd?" Het antwoord van de geoloog: "Mij moet u daarvan niet overtuigen, wel de man in het Witte Huis. Zo draait de wereld blijkbaar. Als men het zo bekijkt, dan lijkt het er inderdaad op dat de prioriteiten niet helemaal juist gelegd worden."

lol

de dodentol mag dan wel kleiner zijn, het idee achter 9/11 was toch iets huiveringwekkender dan een natuurfenomeen. maar goed, net vanwege dat verschil kun je beide rampen eigenlijk niet vergelijken.

Posted by _Jedi on Jan-09-2005 10:56:

^die 2 kunt ge toch niet vergelijken...

Wat wel eigenlijk ongelooflijk is, dat nu het nieuws 2 delen had/heeft:

Op de ene plaats van de wereld zorgt men dat de medemens liefst in zoveel mogelijk stukken uiteenvliegt, dat men hem/ze vermoord omdat ze andere ideeën hebben, ander geloof hebben, andere afkomst hebben... kortweg gezegd men komt niet overeen dus maakt men mekaar kapot.

En op de andere plaats van de wereld, maakt het niet uit wat voor geloof, afkomst, nationaliteit, taal or wathever. Als men maar mekaar helpt na dergelijke natuurramp.

Een buitenaards wezen die de mensheid observeert zou niet weten wat hij daarvan moet denken!