TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is Snuggle???
Pages (3): [1] 2 3 »
Wat is Snuggle???
Zeg het maar... 
Het belooft een vredig 2005 te worden op TA!
Krijgen we over ieder TA-lid een dergelijke poll??
Het valt me wel op dat er weinig positiefs tussen staat
Vanwaar al die haat 
Rukker is positief. 
Whahaha 
De laatste dagen toch wel erg gelachen om hoe snel iemand zich aangevallen voelt, in dit geval dus Snuggle. Weet eerlijk gezegd niet wat ik zou moeten kiezen, zal er eens rustig over nadenken ![]()
Hahaha jankfonds hoe kom je erbij
Wat is precies het verschil tussen een Rukker, Zeikerd , Wanker , Loser , n00b , n3rd , Mega-Nerd , Stumper , Josti , Jankfonds en een Prutser ?
none of the above 
harry vind hem lief!
Leuke ludieke thread

Ik heb gekozen "Al het bovenstaande".
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik heb gekozen "Al het bovenstaande". |
| Originally posted by MaGiK54 Hehehehe, geen gebrek aan zelfkritiek dus |
| Originally posted by SnuggLe Tsja , we weten wie het zegt he? En besides, een deel klopt aardig: Rukker: Ja ik ruk, welke kerel niet? Zeikerd: Ja ik zeik ook wel eens, iedereen moet toch wel eens naar de wc? Wanker: zie 'Rukker' Loser: Tsja, ik win dan wel vaak met Catan, maar klaverjassen kan ik niet n00b: van computers heb ik geen verstand nee n3rd: Was ik niet de n3rd van TA, volgens een andere thread? Mega-nerd: ...d'r stemde in die thread ZOVEEL mensen voor me, dus een MEGA nerd ben ik wel ja! Stumper: Ik weet niet wat ermee bedoeld wordt, maar ik denk dat het onder het kopje 'nerd' valt. Josti: ja, ik ben familie van RemyD, dus ben ik ook een Josti Jankfonds: duidelijk, duidelijk, dat hoeven we niet meer uit te leggen toch? Prutser: Mijn fiets was kapot, dacht hem gefixed te hebben, issie alleen nog maar verroter, dus ja OOK een pruter. Concluderend: alles wat hierboven staat! Remy, dat wist iedereen toch allang? Waarom moet je dan een thread maken? Je bent een |
Hey Snug.....
Alles goed en wel hoor, maar ff met betrekking tot je eerste motivatie:
Je rukt, terwijl je een vriendin hebt?? 
Explain pls!
Na SnuggLe's motivatie kan ik niet anders dan "alles van bovenstaande" stemmen 
| Originally posted by TranceZoner Hey Snug..... Alles goed en wel hoor, maar ff met betrekking tot je eerste motivatie: Je rukt, terwijl je een vriendin hebt?? ![]() Explain pls! |
Haha, ok jongen ik begrijp het nu
geloof ik....
Ik kom thuis en dan krijg je dit op je bord. Nou lekker dan 
Iedereen rukt. Ik ruk ook..ik ben ook een rukker 
Remy rukt 5 keer in het halve uur. Ik 6 dus ik blijf masterrukker.
Grbruik je je fantasie of een filmpje?
Stelletje rukkers!
Ik ga trouwens voor prutser omdat Snug altijd te serieus op de dingen reageerd. Moet ie eens mee nokken. Maar dat krijg je met een uni hoofd en als je tussen de wouten loopt. Onze moraalbilleridder moet eens wat simepeler en relaxer worden 
Er zitten niet meer steekjes los aan Snuggle dan aan 90% van de rest van de bende hier 
Hmm misschien een goed voornemen voor Snuggle, waarbij ik trouwens op het idee kom om een goede voornemens thread te maken.
| Originally posted by New Wave Ik ga trouwens voor prutser omdat Snug altijd te serieus op de dingen reageerd. Moet ie eens mee nokken. Maar dat krijg je met een uni hoofd en als je tussen de wouten loopt. Onze moraalbilleridder moet eens wat simepeler en relaxer worden |