TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote Goede Voornemens Draad 2005
Pages (3): [1] 2 3 »
De Grote Goede Voornemens Draad 2005
Aangezien het nieuwe jaar bijna is aangebroken, heeft iedereen wel weer een goede aantal voornemens bedacht, die waarschijnlijk rond Juni/Juli 2005 nog niet uitgevoerd zijn.
Wat zijn jullie goede voornemens? Stoppen met roken, je hond vaker uitlaten, minder of juist meer rukken, je bekeren tot het Moslimgeloof, minder geld spenderen, aardiger zijn voor je medemens, kortom noem het maar op!
Ik denk dat ik nu ECHT eens ga stoppen met roken en dat ik een spaarrekening ga openen ofzo
Dezelfde voornemens als in 2004. Zie 
Hmm dit draadje anders maar deleten?
Welnee
http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm
Ik ga heeeel misschien wat meer feesten.... zou ik toch wel kunnen halen. Ben dit jaar naar 4 feestjes geweest en 5 zou toch te doen moeten zijn
verder gata ik mijn dj set upgraden met nieuwe mixer, versterker en monitoring. Ik wil ook het huis uit maar dat zal nog lastig gaan. Wil namelijk in me durp blijven wonen 
Goede voornemens heb ik niet. Ik hoop op een beter/gelukkiger jaar dan 2004. Dit jaar was echt een rampjaar op persoonlijk gebied.
Feesttechnisch was het weer 
2005 wordt vet: 3 weken met school naar usa, doordeweeks op een grote campus tv-programmas maken. In de weekenden naar Vegas,LA en Grand Canyon. Na die 3 weken ga ik 2 weken roadtrippen met een klasgenoot! 
Geen voornemens voor volgend jaar.
| quote: |
| Originally posted by Phortje http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm |
2004 is wat mij betreft echt een topjaar geweest. Ik weet niet hoe ik dat kan overtreffen in 2005, maar ik ga het uiteraard wel proberen.
Goede voornemens met nieuwjaar doe ik niet aan, goede voornemens maak je het hele jaar door, dat hoeft niet speciaal op 1 januari van mij.
meer feesten!! net zo goed mijn best doen op school dan vorig jaar!! minder fast-food eten!!

Ik heb niet echt goede voornemen voor 2005, vind alles wel best zoals het nu gaat op persoonlijk niveau
2004 is het GROOTSTE kutjaar uit mijn leven, denk niet dat het slechter kan als dit jaar. Alles zat tegen en veel dingen meegemaakt die ik een ander absoluut niet gun. En wat het enige lichtpuntje had kunnen worden is ook al op onverklaarbare wijze naar de klote.
2004 SUCKSS!!
Dit is trouwens mijn meest serieuse post ooit.. 
What happened
Ook bij mij hetzelfde lijstje als voor 2004.
2004 hadden ze van mijn part er wel tussenuit kunnen knippen dus 
Goede voornemens
Stoppen met roken
Eindelijk beginnen met studeren.
Meer geld dan maand proberen over te houden.
Moet maar niet nog meer voornemens bedenken, anders is het helemaal niet realiseerbaar 
echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven:
Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin.....
| Originally posted by Remy D echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven: Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin..... |
Jesus 
| Originally posted by Remy D echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven: Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin..... |
Misschien ook weer een Addiction in 2005. Je weet maar nooit.
Misschien dat er nog meer mensen van TA zullen komen 
- Eens proberen om langer dan 2 maanden geinteresseerd te blijven in een vrouw
- bachelor afsluiten
- studie in het buitenland regelen
- NK meerkamp halen
| Originally posted by New Wave Misschien ook weer een Addiction in 2005. Je weet maar nooit. Misschien dat er nog meer mensen van TA zullen komen |

Beginnen met roken
Stoppen met sporten
Veel drinken
Nee, 2004 was ook niet mijn beste jaar....
- niet weer blijven zitten op schoool
- minder mensen kwetsen
- minder lui zijn
- zomers meer in nederland zijn
- minder snel geld uitgeven
en nog wel wat