TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Grote Goede Voornemens Draad 2005
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by AirPole on Dec-30-2004 14:51:

Drunk De Grote Goede Voornemens Draad 2005

Aangezien het nieuwe jaar bijna is aangebroken, heeft iedereen wel weer een goede aantal voornemens bedacht, die waarschijnlijk rond Juni/Juli 2005 nog niet uitgevoerd zijn.

Wat zijn jullie goede voornemens? Stoppen met roken, je hond vaker uitlaten, minder of juist meer rukken, je bekeren tot het Moslimgeloof, minder geld spenderen, aardiger zijn voor je medemens, kortom noem het maar op!



Ik denk dat ik nu ECHT eens ga stoppen met roken en dat ik een spaarrekening ga openen ofzo


Posted by jp on Dec-30-2004 14:53:

Dezelfde voornemens als in 2004. Zie


Posted by AirPole on Dec-30-2004 14:55:

Hmm dit draadje anders maar deleten?


Posted by jp on Dec-30-2004 14:56:

Welnee


Posted by Phortje on Dec-30-2004 14:56:

http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm


Posted by New Wave on Dec-30-2004 14:58:

Ik ga heeeel misschien wat meer feesten.... zou ik toch wel kunnen halen. Ben dit jaar naar 4 feestjes geweest en 5 zou toch te doen moeten zijn verder gata ik mijn dj set upgraden met nieuwe mixer, versterker en monitoring. Ik wil ook het huis uit maar dat zal nog lastig gaan. Wil namelijk in me durp blijven wonen


Posted by basvh on Dec-30-2004 16:35:

Goede voornemens heb ik niet. Ik hoop op een beter/gelukkiger jaar dan 2004. Dit jaar was echt een rampjaar op persoonlijk gebied.
Feesttechnisch was het weer

2005 wordt vet: 3 weken met school naar usa, doordeweeks op een grote campus tv-programmas maken. In de weekenden naar Vegas,LA en Grand Canyon. Na die 3 weken ga ik 2 weken roadtrippen met een klasgenoot!


Posted by MaGiK54 on Dec-30-2004 16:38:

Geen voornemens voor volgend jaar.


Posted by Tim81 on Dec-30-2004 16:39:

quote:
Originally posted by Phortje
http://home.wanadoo.nl/jeroenaarts85/voornemens.htm


Haha, er kunnen hele aparte uitkomsten tevoorschijn komen!!


Posted by M_Peror on Dec-30-2004 16:39:

2004 is wat mij betreft echt een topjaar geweest. Ik weet niet hoe ik dat kan overtreffen in 2005, maar ik ga het uiteraard wel proberen.

Goede voornemens met nieuwjaar doe ik niet aan, goede voornemens maak je het hele jaar door, dat hoeft niet speciaal op 1 januari van mij.


Posted by dj_spare on Dec-30-2004 16:41:

meer feesten!! net zo goed mijn best doen op school dan vorig jaar!! minder fast-food eten!!


Posted by Asperge on Dec-30-2004 16:47:

Ik heb niet echt goede voornemen voor 2005, vind alles wel best zoals het nu gaat op persoonlijk niveau


Posted by Remy D on Dec-30-2004 16:54:

2004 is het GROOTSTE kutjaar uit mijn leven, denk niet dat het slechter kan als dit jaar. Alles zat tegen en veel dingen meegemaakt die ik een ander absoluut niet gun. En wat het enige lichtpuntje had kunnen worden is ook al op onverklaarbare wijze naar de klote.

2004 SUCKSS!!


Dit is trouwens mijn meest serieuse post ooit..


Posted by jp on Dec-30-2004 17:00:

What happened


Posted by BaRTeZ on Dec-30-2004 17:03:

Ook bij mij hetzelfde lijstje als voor 2004.

2004 hadden ze van mijn part er wel tussenuit kunnen knippen dus


Posted by Magicbas on Dec-30-2004 17:04:

Goede voornemens

Stoppen met roken
Eindelijk beginnen met studeren.
Meer geld dan maand proberen over te houden.

Moet maar niet nog meer voornemens bedenken, anders is het helemaal niet realiseerbaar


Posted by Remy D on Dec-30-2004 17:08:

echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven:

Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin.....


Posted by MaGiK54 on Dec-30-2004 17:14:

quote:
Originally posted by Remy D
echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven:

Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin.....


Fucked up...


Posted by jp on Dec-30-2004 17:18:

Jesus


Posted by AirPole on Dec-30-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Remy D
echt te veel om op te noemen, om 1 vb te geven:

Toen ik vorig jaar 1 jan thuis kwam van The Big Bang QT25, bleek dat we brand hadden gehad. Mijn ouders en broertje waren gelukkig op tijd weg omdat mijn vader wakker schrok. Maar we hebben 2 maanden in Center Parcd gewoont. Dus dat was het begin.....



Hmmm ik weet ongeveer wel hoe dat voelt denk ik....

-Me zus haar huis is een keer afgefikt
-Onze stacaravan is n keer afgefikt
-En ik woon nu in Paddepoel (een wijkje hier), omdat ons huis verkocht moest worden, omdat me zus haar kapperszaakje failliet ging door een ongeluk met haar hand. Ons huis stond borg voor die kapperszaak. (Ook eerst een half jaar op een soort vakantiepark gewoond in Timboekoe)
-Verder altijd van dat soort dingen in me leven, scooter gejat, auto-ongeluk etc etc.

Hell, als ik zo nalees wat ik meegemaakt heb komt het niet eens realistisch over...


Posted by New Wave on Dec-30-2004 18:45:

Misschien ook weer een Addiction in 2005. Je weet maar nooit.
Misschien dat er nog meer mensen van TA zullen komen


Posted by Jappio on Dec-30-2004 19:22:

- Eens proberen om langer dan 2 maanden geinteresseerd te blijven in een vrouw
- bachelor afsluiten
- studie in het buitenland regelen
- NK meerkamp halen


Posted by magrec on Dec-30-2004 19:27:

quote:
Originally posted by New Wave
Misschien ook weer een Addiction in 2005. Je weet maar nooit.
Misschien dat er nog meer mensen van TA zullen komen


Joh

Ik ga misschien "ook nog" een ander feestje organiseren


Posted by Cosmic on Dec-30-2004 21:22:

Beginnen met roken
Stoppen met sporten
Veel drinken



Nee, 2004 was ook niet mijn beste jaar....


Posted by Siesta on Dec-31-2004 00:23:

- niet weer blijven zitten op schoool
- minder mensen kwetsen
- minder lui zijn
- zomers meer in nederland zijn
- minder snel geld uitgeven

en nog wel wat


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.