TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund
[30-04-2005] Mayday "Electro Acid" - Westfalenhalle, Dortmund
Naam: Mayday "Electro Acid"
Lokatie: Westfalenhalle, Dortmund
Datum: 30-04-2005
Tijd: 18:00-10:00hr
Prijs: 48,50 Euro
Line-up: Westbam, Paul van Dyk, Chris Liebing, Moguai, Lexy & K.Paul, Members of Mayday en vele anderen
Ik blijf lekker in Nederland om Koninginnennacht en Koninginnendag te vieren met Australische vrienden
Mayday moet ik ooit nog een keer meemaken 
Dit laat ik ook mooi passeren... ![]()
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Dit laat ik ook mooi passeren... |
Was wel gezellig toen
| Originally posted by Freezel Hopelijk weer een Armada Night op de 29e april Was wel gezellig toen |
Armada night was een super feest maar mayday wil ik toch ook eens gedaan hebben eigenlijk. Is de volledige line-up al gekend?
Mayday komt ook weer naar Belgi�, eind mei.. je hoeft zo ver niet te reizen 
| Originally posted by TOR Mayday komt ook weer naar Belgi�, eind mei.. je hoeft zo ver niet te reizen |
Waar kan je de rest vd line-up raadplegen ? De namen die jij zegt zijn wel niet echt vernieuwend. En inderdaad Mayday is echt niet te vergelijken met het afkooksel hier. Zou er zeker is naartoe willen gaan
.
| Originally posted by Aur�lie Waar kan je de rest vd line-up raadplegen ? De namen die jij zegt zijn wel niet echt vernieuwend. En inderdaad Mayday is echt niet te vergelijken met het afkooksel hier. Zou er zeker is naartoe willen gaan . |
[MAYDAY BELGIUM - 28/05/05]
Line up:
Cor Fijneman
Mr Sam
Marcel Woods
en ...
PAUL VAN DYK
http://www.paulvandyk.de/low/gigs.asp Er staat wel dat hij draait op 27/05 terwijl het 28/05 moet zijn; maar dit zal wel maar een klein foutje zijn.
Zijn er al tickets?