TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plastic Boy - Twixt (Icone remix) [Sample]
Plastic Boy - Twixt (Icone remix) [Sample]
Kben bezig met een remix van een van m'n favoriete MIKE tracks ooit, maar dan wel het origineel (niet 2004 remake).
Download de sample hier:
Plastic Boy - Twixt (Icone remix) [Sample]
't Is een vrij krachtige remix van het origineel aan het worden denk ik... Maar er is nog wel wat werk aan 
Laat me gerust weten wat je'r van vindt tot nu toe!
Greetz & best wishes,
Wim
a very good start Wim
aaaaah zalig om die originele melodie nog es te horen..
breakdown is zeer goed. de climax is wel niet zo krachtig, ik denk dat de main synth daar iets te zwak voor is (zit ook wat teveel op de achtergrond in de mix).
Damn jong, very nice. Ge moogt me altijd eens wa lesgeven, want mijn producties klinken altijd zo plat eh 
Ni slecht, maar de melodie mag idd meer naar voren
Absoluut niet slecht, maar het verschilt niet echt veel van het origineel lijkt me zo? Alleen een pak voller en krachtiger of course. Misschien is dat wel de bedoeling? 
Bedankt mensen!
Ik ben bij de originele melodi�n gebleven omdat ik die zo fantastisch vind en ik ze zelf onmogelijk kan verbeteren... Ik was van plan om ze (met wat kleine extraatjes) in een 'Icone' jasje te steken.
De lead is nog maar een probeerselke, kzal er nog wel wa aan sleutelen.
Grtz en happy new year!!
Wim
jah, goede keuze om de originele melodie niet te verkrachten, wat dikwijls het geval is. Iig een pak meer power! i like!
Ik vond het heel goed, maar ja wie ben ik eh, ben geen dj en voor de rest ken ik er ook ni echt veel (lees: niks) vanaf.

Mercikes alletwee!
Als 'gewone' trance-luisteraars het goed vinden is dat niet echt een slecht teken he, zo zouden er meer mogen zijn rond deze boards... Er zitten veel te veel kritikasters 
Het zijn trouwens het grootste deel van die mensen die achteraf alles zullen voorgeschoteld krijgen (wat volgens mij veel te vaak vergeten wordt vandaag).