TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- BK Club Sessions 28 Jan 2005
BK Club Sessions 28 Jan 2005
Club Sessions @ Bar & K�k, Link�ping 28 Jan 2005
D� var det �ter dags f�r Link�ping (Sverige) att uppleva �nnu en helkv�ll i klubbmusikens tecken. Vi vill b�rja med att tacka Ace Event f�r ett fint samarbete under f�rra Club Sessions p� Bar & K�k i Link�ping den 22 oktober d� vi g�stades bl a Above & Beyond. Nu v�nder vi blickarna fram�t och tar nya tag inf�r det nya �ret. Vi hoppas kunna bjuda er p� ett bra klubb�r med m�nga trevliga fester i Link�ping.
Sweapsound har �ran att presentera n�gra av trancescenens hetaste dj�s / producenter:
Mark Norman (NL)
Menno de Jong (NL)
Progresia (SE)
Mark Norman best�r av tv� stycken killar fr�n Holland som heter Mark de Jong och Norman Lenden. De �r bl a k�nda f�r sina remixar p� Tiesto och Joop men har �ven sl�ppt ett flertal egna produktioner s� som "Overkill". Mark Norman blev r�stad till 'Best New Talent for 2004' p� 'Dutch DJ Awards' och �r en av Hollands nya stj�rnskott. F�r mer info bes�k g�rna www.mark-norman.com. Vi kommer att bes�kas av Norman Lenden, d� det �r han som brukar st� bakom skivspelarna.
Kv�llen kommer att inledas med ett mer proggigare sett av Progresia aka Marcus Sch�ssow fr�n Helsingborg. Progresias l�t �Stockholm� har spelats av killar som Tiesto, Armin Van Buuren och John 00 Flemming. �r 2005 ser ut till att vara �ret d� Marcus kommer att blomstra ut, med bl a en realese p� Vapour Recordings, remix fr�n bla �zg�r Can vs Perry Oniel i januari och ett antal andra remixer p� bla Alex M.O.R.P.H. Under mitten av kv�llen kommer vi att f� njuta av den b�sta meledi�sa trancen signerat Menno de Jong. Menno har tidigare i �r levererat sk�na toner f�r oss under ett b2b sett tillsammans med �zgur Can under Captured Moments kv�llen 8 juli 2004. Vi har valt att �ter bjuda in Menno f�r att underh�lla oss med h�rlig meledi�s trance. Han har dessutom lovat att spela sin precis f�rdiga rmx p� Steve Hellstrip (The Thrillseekers), Hydra - Affinity (Menno de Jong 2005 Interpretation). S� det blir mycket att se fram emot.
�ven denna kv�ll kommer det att finnas ett dansgolv p� �verv�ningen med allt fr�n House till RnB. S� passa p� att ta med dina v�nner som kanske �nnu inte �r helt konverterade till dansmusiken.
Plats: Bar & K�k - Link�ping
Datum: 28 Januari.
�lder: 20 �r (18 �r med studentleg.)
Entr�: 100 :- (+ 10 kr i f�rk�psavgift) (F�rk�p endast i Link�ping)
Lineup:
Mark Norman (NL)
Menno de Jong (NL)
Progresia (SE)
Jonathan Grip (SE)
F�rk�p hittar du endast p� Yngves livs i Link�ping 013-31 88 88. (Info om biljettsl�pp kommer senare)
Maila oss g�rna ang�ende fr�gor p� [email protected].
Med v�nlig h�lsning
Sweapsound
L�nkar
www.sweapsound.com
www.bk100111.com
www.mark-norman.com
www.mennodejong.com
www.marcusschossow.com
www.tranceclubber.com
www.liquidsunset.org
www.tranceland.org
skippa studentleggstjafset s� kanske ni g�r runt lite enklare.
Man �r inte mer mogen bara f�r att man har ett studentlegg i fickan 
ser ut � va en lovande fest i �vrigt, hade jag haft mer cash hade jag nog r�rt mig dit 
| quote: |
| Originally posted by Vizay skippa studentleggstjafset s� kanske ni g�r runt lite enklare. Man �r inte mer mogen bara f�r att man har ett studentlegg i fickan ![]() |
I'm there
�
Jag tycker alla TAs ska f� komma in oavsett samt g� f�ra i k�n
hihi
Bra jobbat Daniel ! Jag kommer igen precis som p� dom tidigare... har ju vart ett sabla drag innan...
Kolla in mina bilder fr�n dom tidigare...
Captured Moments
Club Sessions @ BK with Above & Beyond
Intressant, intressant... f�r se vad pl�nboken tycker, om jag kan ta mig upp
Blir nog en kul fest iaf 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tycker alla TAs ska f� komma in oavsett samt g� f�ra i k�n hihi |
Hej!!
F�r er som �r under 20 �r och vill komma in!!
Skicka ett mail med namn och personnummer till [email protected] s� ska vi se om vi kan l�sa att ni kommer in �nd�. Detta kommer endast att g�lla ett f�tal personer.
// Daniel
trevligt med fest i stan igen. makes life worth living
kommer bli tokbra, det vet jag redan nu. sk�nt att ha ngt att se fram emot. s�vitt jag vet har Mark Norman (lurigt, man tror det �r en person) inte spelat i Sverige f�rut och nu ska de f� erfara precis som A&B fick erfara att Sverige har en av v�rldens b�sta publiker 
| Originally posted by Glorie trevligt med fest i stan igen. makes life worth living kommer bli tokbra, det vet jag redan nu. sk�nt att ha ngt att se fram emot. s�vitt jag vet har Mark Norman (lurigt, man tror det �r en person) inte spelat i Sverige f�rut och nu ska de f� erfara precis som A&B fick erfara att Sverige har en av v�rldens b�sta publiker |
Hej!
Bes�k g�rna v�r hemsida p� http://www.sweapsound.com och signa upp f�r sweapsounds nyhetsmail. D�r kommer vi att maila ut info om kommande events samt speciella erbjudanden f�r v�ra medlemar.
Ett tips f�r er som vill v�rma upp lite innan Mark Norman kommer hit �r att lyssna p� In trance we trust 009, mixed av Mark Norman.
// Daniel
| Originally posted by St_Andrew hey vart har du varit p� sistone? =) sluta lurka b�rja posta |

9 dagar =)
Vi blir f�rhoppningsvis en hel bil som kommer ner och partar fr�n Sthlm
Blir ett j�vla drag som vanligt v�ntar jag mig 
Yeeaahh im there!! 
(l�nat uttryck av Steve)
steve: tyv�rr inte jag. hade g�rna velat men sen blev det tenta p� l�r ist�llet =( Meen ha det s� kul d�r alla!
Klart man kommer 

Vilka SWETAs kommer nu d� ?
Steve
Daniey
Glorie
FredAcler
Hoppas ni f�r ordentligt kul!
Hade jag kunnat s� hade jag varit d�r idag, men jag ska m�la om i l�genheten denna helgen 
jag va d�r, det va r�tt ok! fast jag e inte s� j�tte hooked p� norman.
G�tt n�r det e club sessions p� BK, lite vettiga djs f�r en g�ng skull.
Norman f�ll mig precis i smaken! 
Otroligt kul hade jag ig�r!!!!!
Det blev en riktigt kul fest... bra musik som fan !
2 fotoserier ligger nu uppe p� Liquidsunset
Ett par videoklipp fr�n min lilla Canon ixus i
http://liquidsunsets.mine.nu/bknormanbysteve.mpg
http://liquidsunsets.mine.nu/bknormanbysteve2.mpg