TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך את עצתכם
צריך את עצתכם
מה קורה אנשים? אני צריך את עצתכם
אני רוצה לקנות פטיפון אחד, המטרה העיקרית שלו היא לא תיקלוט אלא דווקא לשמוע תקליטים ישנים שיש לי בבית ופה ושם כשאני מוצא גם להביא
EP
חדשים, אני ממש לא מסתכל לכיוון של טכניקס ווסטקס מאחר ואני מתכוון להשקיע בזה בסיבות ה1200 שקל, 1500 גג אם אני פשוט לא ימצא משהו נורמאלי בפחות
אני רוצה שתיהיה מחט נורמלית שאני יוכל לעשות איתה סקרצ'
לא אכפת לי אפילו להביא משהו משומש אבל איכותי אבל שיכנס לטווח המחירים האלה
על מה אתם אומרים כדי ללכת? איזה דגם? משומש/לא משומש? אני יכול למצוא חיה כזאת בכלל?
Re: צריך את עצתכם
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind מה קורה אנשים? אני צריך את עצתכם אני רוצה לקנות פטיפון אחד, המטרה העיקרית שלו היא לא תיקלוט אלא דווקא לשמוע תקליטים ישנים שיש לי בבית ופה ושם כשאני מוצא גם להביא EP חדשים, אני ממש לא מסתכל לכיוון של טכניקס ווסטקס מאחר ואני מתכוון להשקיע בזה בסיבות ה1200 שקל, 1500 גג אם אני פשוט לא ימצא משהו נורמאלי בפחות אני רוצה שתיהיה מחט נורמלית שאני יוכל לעשות איתה סקרצ' לא אכפת לי אפילו להביא משהו משומש אבל איכותי אבל שיכנס לטווח המחירים האלה על מה אתם אומרים כדי ללכת? איזה דגם? משומש/לא משומש? אני יכול למצוא חיה כזאת בכלל? |
תראה, אני חושב שאין שום הצדקה שפטיפון רגיל יעלה כל כך הרבה,
זה כמו שפיוניר די ג'יי 1000 עולה איזה 4500 שקל
אבל אתה יכול למצוא קומפקט אחר, הרבה יותר בסיסי בשליש מחיר שמחינת בסאונד ושימוש בסיסי הוא יהיה לא רע בכלל
זה מה שאני חושב לגבי טכניקס ווסטקס שעולים יותר מ4000 שקל, זה כביכול הטופ של הטופ בפטיפונים, לכן אני מניח שאפשר למצוא משהו סביר ופחות מוכר בהרבה פחות כסף
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind , זה כמו שפיוניר די ג'יי 1000 עולה איזה 4500 שקל |
http://www.djshop.co.il/default.asp...E-46EAB4CEF668}
אתם יכולים לראות פה שיש פטיפונים בטווח מחירים שלי, אני פשוט לא יודע עד כמה הם טובים ומה הפאקים שלהם, אני מניח שיש סיבה טובה למה טכניקס עולה פי 3
אני מניח שזה קשור בעיקר למנוע של הפטיפון, אני פשוט לא יודע עם מה אפשר לעבוד בשביל למקסס כמו שצריך ועם מה לא
יש לי שאלה מה התפקיד של הפטיפון הזה?
http://www.djshop.co.il/default.asp?catid={442B31E8-7BE7-4A9A-841E-46EAB4CEF668}&details_type=1&itemid={0DE8A918-71E4-4841-A2AB-534BF409F03E}
כלומר מה אני יכול לעשות איתו? סקרצ'ים?...
אם אי אפשר לפתוח תלינק על זה אני מדבר:
Vestax Handy Trax
מספר קטלוג:035
יצרן:Vestax
מחיר₪990.00
חדש מבית וסטאקס , פטיפון נייד בעל רמקול פנימי ומהירות מתכוונת ואקולייזר אחד. ניתן לחבר לו אוזניות וגם לחברו למיקסר תקליטן או מערכת ביתית
| quote: |
| Originally posted by ReAz יש לי שאלה מה התפקיד של הפטיפון הזה? http://www.djshop.co.il/default.asp?catid={442B31E8-7BE7-4A9A-841E-46EAB4CEF668}&details_type=1&itemid={0DE8A918-71E4-4841-A2AB-534BF409F03E} כלומר מה אני יכול לעשות איתו? סקרצ'ים?... אם אי אפשר לפתוח תלינק על זה אני מדבר: Vestax Handy Trax מספר קטלוג:035 יצרן:Vestax מחיר₪990.00 חדש מבית וסטאקס , פטיפון נייד בעל רמקול פנימי ומהירות מתכוונת ואקולייזר אחד. ניתן לחבר לו אוזניות וגם לחברו למיקסר תקליטן או מערכת ביתית |
| quote: |
| Originally posted by arik נשמע טוב למה שהוא רוצה בכל מקרה זה לא פטיפון זה סי די פלייר דיגיטלי רק שאתה יכול לשחק איתו אני מניח כנו בפיוניר 1000 כשאתה שם על מצב תקליט בטח יש לו עוד אופציות ואיכות טובה |
| quote: |
| Originally posted by arik נשמע טוב למה שהוא רוצה בכל מקרה זה לא פטיפון זה סי די פלייר דיגיטלי רק שאתה יכול לשחק איתו אני מניח כנו בפיוניר 1000 כשאתה שם על מצב תקליט בטח יש לו עוד אופציות ואיכות טובה |
| quote: |
| Originally posted by Flotser נראה לי זה כן פטיפון לכל דבר |
990 שקל??
ויש לזה בכלל פונקציות?
והוא עובד?
חדש?
חחח לא כסף בכלל
הציעו לי לקנות טכניקס בן שנתיים- אמור להיות במצב טוב
כולל מחט של סטנטון (500) וקייס ב2200
מה אתם אומרים?
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הציעו לי לקנות טכניקס בן שנתיים- אמור להיות במצב טוב כולל מחט של סטסטון (500) וקייס ב2200 מה אתם אומרים? |
אריק איזה אקסטה אכלת
אתה לא רואה מחט?
זה פטיפון רק פושט
כזה בשביל לשמוע בבית
בטוח לא בשביל לתקלט ובשביל סקראצ'ים
הוא נייד בכלל זה כמו רדיו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.