TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [Feestje] 14 Januari: UTP!
[Feestje] 14 Januari: UTP!
Fransje begon er in de uit de oude doos thread al over maar er is dus volgende week vrijdag een gruwelijk leuk en niet duur feestje in Utrecht genaamd utrechts techno platform. Vorig jaar was ik daar en was Frans daar maar verder: geen TA-ers te bekennen (New wave wilde komen maar kon niet, reden is me even ontgaan). In elk geval heb ik daar wel goede herinneringen aan,
! Onderstaande linkjes geven de broodnodige informatie. Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan, niet in de laatste plaats omdat Iris hier gaat draaien maar ook omdat het gewoon super is om een nacht op volstrekt onbekend volk rond te springen. Beetje nexus-style zeg maar. Moet nog even kijken of het ook gaat lukken want m'n broer wil de dag erna verhuizen....
http://www.u-t-p.nl
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/31959.html
Ik weet niet hoe groot die tent is maar ik zou niet te laat gaan; vorig jaar (in tivoli de helling, andere locatie dan hier dus) zijn er sowieso meer dan 50 man naar huis gestuurd omdat de tent vol zat (en er overigens nog wel heerlijk gesprongen kon worden,
)! Mijns inziens zijn dit DE parties om naartoe te gaan als je de ware scene wilt steunen. Dit zijn zeg maar de feestjes die slechts 1x per jaar gegeven worden omdat ze de organisatie geen euro opleveren
.
Link van draad in 2004 (inclusief zeer overtuigende verslagen
).
Zo, leuk promo-praatje hoor 
Dit lijkt me nou echt een van de betere feestjes! Meer mensen die zin hebben? Mij lijkt het zeker wel wat in ieder geval!
Voor ECHT leuke feestjes ben ik nooit te beroerd een goed woordje te doen
!
Ik kan op zich wel. 
Ik heb dan de auto, dus maybe kom ik ook nog wel even langs, ligt eraan hoeveel puf ik heb en of Anke wil rijden ofzo 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe of Anke wil rijden ofzo |
woei..... spring, spring, spring, count me in!!!
ik kom denk ik ook wel met mn vriendin
nou, ik ben er ook 
gezellig om jullie daar dan te zien!!! jippie!
Ik kan helaas niet. Zag net dat ik de 15e om 10:00 in Lelystad moet zijn 
Kans wordt hier al kleiner..... er is maybe wat tussen gekomen.
kom s ochtends terug uit barcelona, als ik zin heb kom ik wel ff 
| Originally posted by Miss Proximus kom s ochtends terug uit barcelona, als ik zin heb kom ik wel ff |
nog 1 naggie slaapuh 
| Originally posted by franzelare nog 1 naggie slaapuh |
Kom je nou alweer niet Tim
? Afhaker
!
Valt me verder tegen dat er niet meer meegaan... men is blijkbaar toch minder openminded/breder georienteerd dan ik verwacht/gehoopt had.
Neemt niet weg dat ik er wel zin in heb
!
| Originally posted by kolkiewolkie Kom je nou alweer niet Tim ? Afhaker ! |
| Originally posted by kolkiewolkie Kom je nou alweer niet Tim ? Afhaker !Valt me verder tegen dat er niet meer meegaan... men is blijkbaar toch minder openminded/breder georienteerd dan ik verwacht/gehoopt had. Neemt niet weg dat ik er wel zin in heb ! |

heb je dan nog geen rijbewijs snuggle? haal ff je naam bij de bezoekers weg dan op partyflock :P
ben het met kolkie eens. op een forum als dit, ook al is UTP dan niet trance, het is er zeker heel erg leuk. maar ja, de stap om naar dit soort feestjes te gaan is soms een beetje te groot, te eng.
ik heb in ieder geval zin in een avondje veel bekenden, gezellige sfeer, relaxte muziek etc.
see you tonite!
| Originally posted by Eye-Riz heb je dan nog geen rijbewijs snuggle? haal ff je naam bij de bezoekers weg dan op partyflock :P ben het met kolkie eens. op een forum als dit, ook al is UTP dan niet trance, het is er zeker heel erg leuk. maar ja, de stap om naar dit soort feestjes te gaan is soms een beetje te groot, te eng. ik heb in ieder geval zin in een avondje veel bekenden, gezellige sfeer, relaxte muziek etc. see you tonite! |
| Originally posted by SnuggLe Bull Kolkie, ik ben zeer zeker breed georienteerd en zou er graag heenwillen. Ik wil alleen morgen nog wat aan mijn dag hebben, want aangezien ik alleen & met de trein zou moeten komen zou ik pas LAAT weer terug kunnen. No thanks ![]() Andere keer beter. Als anke nu had gereden, dan had dat de zaak verandert. |
!
.
. En morgenavond wil ik ook nog uit, maar alleen als ik dan nog leef
.
| Originally posted by Eye-Riz heb je dan nog geen rijbewijs snuggle? haal ff je naam bij de bezoekers weg dan op partyflock :P ben het met kolkie eens. op een forum als dit, ook al is UTP dan niet trance, het is er zeker heel erg leuk. maar ja, de stap om naar dit soort feestjes te gaan is soms een beetje te groot, te eng. ik heb in ieder geval zin in een avondje veel bekenden, gezellige sfeer, relaxte muziek etc. see you tonite! |

Even kort een reactie, geen zin om heel verslag te schrijven, althans, nu niet.
Cool feestje
, maar vorig jaar vond ik meer
. Toen was het echt zo'n alles-valt-op-z'n-plaats feest. Muziek en sfeer was prima te doen, mooie locatie maar drank was 2 euro/cola en dat klinkt mierenneukerig maar vorig jaar was 1 van de belangrijkste issues dat het vooral goedkoop moest zijn. Kan ook aan mijn stemming hebben gelegen trouwens (avond ervoor ook al uitgeweest). Daarnaast was de tent helaas niet uitverkocht en vond ik de dj's nogal wisselvallig hoewel de overall sound zeeeeeer ok was! Verder heeft het Utrechtse partypubliek weer eens bewezen amongst the coolest in the country te zijn,
.
7/10
p.s. Frans word echt OUD. Die knakker ging al weg voooordat Iris begon met draaien
. Prutser
.