TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiesto op de Dam
Pages (3): [1] 2 3 »
DJ Tiesto op de Dam
Morgen is Tiesto de suprise-act op de Dam ivm de inzamelactie voor de ramp in Azi�. Dit werd net bekend gemaakt op radio538.
Serieus? Vetjes 
Al vind ik zijn muziek niet echt bij het thema passen. Nouja, sommige nummers mss wel...
Verdere details heb ik nog niet, tijden en hoe lang hij draait enz enz werd niet bekend gemaakt.
ik ga er morgen heen
netjes 
ligt eraan hoelaat ie draait
als ie 's avonds draait ben ik erbij 
Ti�sto sluit het Radio 555 Concert af op de Dam in Amsterdam. Eerder werden optredens bevestigd van Bl�f, Acda en De Munnik, Kane-zanger Dinand Woesthoff, Do, Xander, Berget Lewis en Trijntje Oosterhuis. Donderdagavond treden zij tussen 19.30 en 22.00 uur op, waarbij Ti�sto het concert zal afsluiten. Op de Dam krijgen de bezoekers de mogelijkheid om tijdens het gratis concert de speciale giro 555 machtigingskaart in te vullen. Aan het eind van de avond worden ook deze kaarten meegerekend voor de eindstand van de giro 555-actie.
538 site...
Dan zal Tosti waarschijnlijk 3 of 4 plaatjes draaien....
en aangezien de beste man een vreselijk uitgebreide platenkeus heeft kunnen we die ook wel even voorspellen...
| quote: |
| Originally posted by sndh en aangezien de beste man een vreselijk uitgebreide platenkeus heeft kunnen we die ook wel even voorspellen... |
WHOEEHOEE, TRAFFIC EN FLIGHT 643 FEESTUUHHH!
zou die weer openen met Way Out West - Killa, of toch Forever Today....
I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
afterparty bij mij?
Nah aangezien adagio zijn nieuwe top40 single is zal die ook wel gedraaid worden 
Zeg maar best wel jammer dat ik morgenavond moet werken... Had hier best ff naartoe gewild 
Traffic
Love comes again
Agagio for strings
Rain down on me (samen met Dinand)
Just be

ps: ga wel effe kijkje nemen 
| Originally posted by jp Traffic Love comes again Agagio for strings Rain down on me (samen met Dinand) Just be ![]() ps: ga wel effe kijkje nemen |
| Originally posted by jp Rain down on me (samen met Dinand) |
Tiesto feat Georgina V - My Harries (J.K. remix)
Tiesto feat Trijntje Oosterhuis - De Zee (Tsunami edit)
Tiesto - Live At The Dam, Amsterdam 06-01-2005
01. Peter Martin presents Anthanasia - Perfect Wave
02. Perpetuous Dreamer - Dust.Wave
03. Kamaya Painters - Endless Wave
04. Sonar Methods - Echoing Waves (Robert Nickson Remix)
05. Signum - Second Wave
06. Katana - One Solid Wave
07. Perry O'Neil - Wave Force
(harde grappen zijn zoo 2004
)
Tiesto vs Xander vs Blof - Hou me vast aan de kust (Afscheid dub mix)
ook al verwacht ik de bekende hitjes ga ik toch even kijken. Het is toch een aardig gebaar van hem dus al dat gezeik gelijk
En bij zulke soort gebeurtenissen kan je ook niet echt veel verwachten
| Originally posted by BaRTeZ Tiesto - Live At The Dam, Amsterdam 06-01-2005 01. Peter Martin presents Anthanasia - Perfect Wave 02. Perpetuous Dreamer - Dust.Wave 03. Kamaya Painters - Endless Wave 04. Sonar Methods - Echoing Waves (Robert Nickson Remix) 05. Signum - Second Wave 06. Katana - One Solid Wave 07. Perry O'Neil - Wave Force (harde grappen zijn zoo 2004 ) |
| Originally posted by Opti volgens de chinese kalder begint het nieuwe jaar pas op 1 februari |