TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כרטיס קול + מוניטורים
כרטיס קול + מוניטורים
טוב, כידוע לכולכם יש לי יומולדת עוד שבועיים
עכשיו... אני חייב לקנות כרטיס קול טוב וזוג מוניטורים טובים, לא גדולים
ושלא יעלו יותר מדי... אבל שיהיו איכותיים... כי בנתיים אני משתמש ברמקולים של מערכת סטריאו ואני רוצה איזה משו איכותי
עכשיו לגבי הכרטיס קול אני דיי סגור על
M AUDIO
כי אני יודע שהם ממש טובים
לא יודע איזה סוג בנתיים... אבל על החבר'ה אני דיי סגור
אבל לגבי מוניטורים אני לא מבין בשיט וגם לא יודע איפה לקנות
אז חבר'ה
PLZ HELP
M Audio
בלי ספק בכלל
לגבי מוניטורים
רצוי עם מגבר מובנה (אקטיבי) בגלל שזה מגבר שמותאם למוניטור עצמו
המוניטורים הכי טובים לדעתי
Tannoy Reveal Active Powered Monitors
לא יודע אם יש בארץ וכמה זה עולה אבל לחבר שלי יש
passive
והם אדירים
אבל בעצם זה נראה לי ממש יקר
כמה אתה רוצה להשקיע
אתה קונה לשמוע או להכין מוזיקה?
כי אם זה לשמוע אז הטנוי לא מתאימים (אני החבר)
והם עולים 5000 שח בארץ (מוגברים) ו2500 לא מוגברים
ואני מוכר את האודיופייל שלי דרך אגב
לינק
אני קונה לשמיעה... לא להפקה...
=)
אז הטאנוי בטוח לא..
גם לי יש את האודיופיל
הכרטיס קול הכי טוב שאתה יכול להשיג בטווח המחירים הזה
שזה זול יחסית...
אייכות לא רעה בכלל

| quote: |
| Originally posted by m0sh M Audio בלי ספק בכלל לגבי מוניטורים רצוי עם מגבר מובנה (אקטיבי) בגלל שזה מגבר שמותאם למוניטור עצמו המוניטורים הכי טובים לדעתי Tannoy Reveal Active Powered Monitors לא יודע אם יש בארץ וכמה זה עולה אבל לחבר שלי יש passive והם אדירים אבל בעצם זה נראה לי ממש יקר כמה אתה רוצה להשקיע |
לשמיעה זה כבר משהו אחר
| quote: |
| Originally posted by UltraWave ממש לא הכי טובים......דרך אגב יש מבצע במיוזיק שופ על ADAM פאסיביים עם מגבר של אלסיס.....שמעתי אותם יקרעו לך תתחת באחריות עולים יחד עם המגבר איזה 5400 עכשיו.... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.