TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כרטיס קול + מוניטורים


Posted by YuVaL on Jan-06-2005 10:05:

Arrow כרטיס קול + מוניטורים

טוב, כידוע לכולכם יש לי יומולדת עוד שבועיים
עכשיו... אני חייב לקנות כרטיס קול טוב וזוג מוניטורים טובים, לא גדולים
ושלא יעלו יותר מדי... אבל שיהיו איכותיים... כי בנתיים אני משתמש ברמקולים של מערכת סטריאו ואני רוצה איזה משו איכותי

עכשיו לגבי הכרטיס קול אני דיי סגור על
M AUDIO

כי אני יודע שהם ממש טובים
לא יודע איזה סוג בנתיים... אבל על החבר'ה אני דיי סגור

אבל לגבי מוניטורים אני לא מבין בשיט וגם לא יודע איפה לקנות
אז חבר'ה
PLZ HELP


Posted by m0sh on Jan-06-2005 13:17:

M Audio
בלי ספק בכלל

לגבי מוניטורים
רצוי עם מגבר מובנה (אקטיבי) בגלל שזה מגבר שמותאם למוניטור עצמו
המוניטורים הכי טובים לדעתי
Tannoy Reveal Active Powered Monitors

לא יודע אם יש בארץ וכמה זה עולה אבל לחבר שלי יש
passive
והם אדירים
אבל בעצם זה נראה לי ממש יקר
כמה אתה רוצה להשקיע


Posted by ADiSH on Jan-06-2005 15:28:

אתה קונה לשמוע או להכין מוזיקה?
כי אם זה לשמוע אז הטנוי לא מתאימים (אני החבר)
והם עולים 5000 שח בארץ (מוגברים) ו2500 לא מוגברים


Posted by ADiSH on Jan-06-2005 15:37:

ואני מוכר את האודיופייל שלי דרך אגב
לינק


Posted by YuVaL on Jan-06-2005 16:59:

אני קונה לשמיעה... לא להפקה...
=)


Posted by ADiSH on Jan-06-2005 17:01:

אז הטאנוי בטוח לא..


Posted by DJ-Kreing^^ on Jan-06-2005 17:52:

גם לי יש את האודיופיל
הכרטיס קול הכי טוב שאתה יכול להשיג בטווח המחירים הזה
שזה זול יחסית...

אייכות לא רעה בכלל


Posted by Hydroid on Jan-07-2005 08:28:

quote:
Originally posted by m0sh
M Audio
בלי ספק בכלל

לגבי מוניטורים
רצוי עם מגבר מובנה (אקטיבי) בגלל שזה מגבר שמותאם למוניטור עצמו
המוניטורים הכי טובים לדעתי
Tannoy Reveal Active Powered Monitors

לא יודע אם יש בארץ וכמה זה עולה אבל לחבר שלי יש
passive
והם אדירים
אבל בעצם זה נראה לי ממש יקר
כמה אתה רוצה להשקיע


ממש לא הכי טובים......דרך אגב יש מבצע במיוזיק שופ על

ADAM

פאסיביים עם מגבר של אלסיס.....שמעתי אותם יקרעו לך תתחת באחריות עולים יחד עם המגבר איזה 5400 עכשיו....


Posted by m0sh on Jan-07-2005 09:55:

לשמיעה זה כבר משהו אחר


Posted by YuVaL on Jan-07-2005 11:14:

quote:
Originally posted by UltraWave
ממש לא הכי טובים......דרך אגב יש מבצע במיוזיק שופ על

ADAM

פאסיביים עם מגבר של אלסיס.....שמעתי אותם יקרעו לך תתחת באחריות עולים יחד עם המגבר איזה 5400 עכשיו....


יקררררררררררר
:\



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.