TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA's Favoriete Smiley
Pages (2): [1] 2 »
NLTA's Favoriete Smiley
Dit zijn de 8 meest gebruikte van de afgelopen maand.

zonder twijfel 



Dit is natuurlijk de allervetste smiley die er bestaat -->
Wou dat ik die ook op MSN had


ik vind deze
en deze
veeeeeeel koeler 
Vind sowieso dat we op TA te weinig smilies hebben om uit te kiezen, bij FOK bijvoorbeeld heb je meer keus .

.
Duidelijk. Toch? 

Van degenen die er tussen staan:
.
Van alle opties:
,
en
.


en
vind ik geweldig, maar dit tellen niet mee.
dan maar.......
Trouwens, is het vaderland ineens echt zo heel belangrijk? 

meest gebruikt 
Vetste smilie 

| quote: |
Originally posted by HiGH_NrG |
of 
uuuh....
heb deze maar gekozen.
<--- dees is het vetst
Het zou maar een benauwde wereld zijn zonder: "
"
"
", mocht er ook wel bijstaan!
, hoewel ik
en
eigenlijk leuker vind
en
en
en
zijn mn favo's 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.