TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- tiesto @ de dam, amsterdam: LIVE VIDEO
Pages (2): [1] 2 »

Posted by arjoderoon on Jan-06-2005 20:56:

tiesto @ de dam, amsterdam: LIVE VIDEO

voor iedereen die er behoefte aan heeft.. er is een live video stream van tiesto op het 555 feestje op de dam..

het is te volgen via deze link:
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin...reamid=4&a=.asx

Posted by BaRTeZ on Jan-06-2005 21:03:

het is ook op TMF atm

Posted by SnuggLe on Jan-06-2005 21:15:

Ben het ook aan het kijken.
Dit betekent nu dat House voorgoed 'here to stay' is. Ik twijfelde er het afgelopen jaar aan, maar nu echt niet meer. Als we 70 zijn luisteren we nog naar house. Het is nu helemaal mainstream en lang niet zo eer als het was. Er wrd zelf op mijn sollicitatiegesprek gevraagd naar muziek, en deze keer durde ik zelfs zonder schaamte 'housemuziek' te roepen Het wordt teveel met drugs in verband gebracht...nog steeds eigenljk.
Wat een breezahs daar vooraan zeg.....en wat een drukte. Ik zou die bitch gewoon die plaat uit de handen rukken overigens.....!

Posted by Acidophilus on Jan-06-2005 21:35:

Hij is net klaar. 't Was ook op AT5, maar dan zonder die irritante smsjes onderin...

Posted by MaGiK54 on Jan-06-2005 21:54:

Tracklisting or stfu...

Posted by jp on Jan-06-2005 21:59:

Bah ik stond vooraan met die doos van TMF en die negert van 6-pack. Kon met moeite uit beeld blijven

Ja die plaat heb ik ook nog effe aan mogen raken

Posted by lotadeus on Jan-06-2005 22:37:

rtl4 tmf or ? broadcast?..or is it already over on tv?

Posted by Jesse on Jan-06-2005 22:45:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tracklisting or stfu...

nou dat was (ff uit mijn hoofd)

* Push - Universal Nation (wellicht een remix of anders effecten op mixer)
* Rank 1 - Beats @ Rank-1.com
* Tiesto - Adagio For Strings
* ID (Vocals van Freefall - Skydive en onderliggende track is ook heel bekend maar kom ff niet op de naam)
* Tiesto - Traffic (DJ Montana Edit)

en nog een paar maar die zijn me ff ontschoten..

Posted by Cosmic on Jan-06-2005 22:52:

Hoe lang draaide hij?

Posted by jp on Jan-06-2005 22:54:

Hij draaide een uur

Pics: http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

Posted by dj_spare on Jan-06-2005 23:25:

volgensmij komt er zo herhaling op NED2

tracklist:

01. Push - Universal Nation (Montana Remix)?
02. Rank 1 - [email protected]
03. Ti�sto - Adagio For Strings
04. Cosmic - Freefall
05. Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix)
06. Fred Baker - Total Blackout
07. Ti�sto - Traffic (DJ Montana 12" Edit)
08. M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Man's Land

Posted by dj_spare on Jan-07-2005 00:51:

hopen dat iemand nu de versie zonder barbara karel heeft opgenomen

Posted by MaGiK54 on Jan-07-2005 07:07:

quote:
Originally posted by jp

Ja die plaat heb ik ook nog effe aan mogen raken

Jij bent echt stoer zeg

Posted by Ben_Lei on Jan-07-2005 08:08:

potverdikkie, zn plaat had ik ook wel willen hebben...Had er ook wel wat meer voor willen geven dan 50 euri

Posted by magrec on Jan-07-2005 08:33:

Ik vond het allemaal te triest voor woorden. Sta je op een benefietconcert gaan ze vechten om een paar plastic plaatjes

Precies wat ik dacht. Vandaag storten en morgen weer vergeten

Posted by m-kay on Jan-07-2005 09:57:

Lekker setje moet ik zeggen. De techtrance duivel in tiesto kwam naar boven. .

Jammer alleen dat die kutkinderen die de plaat vingen, die plaat gelijk half slopen. :r.

Posted by AversusZ on Jan-07-2005 11:03:

was fijn setje, met zijn allen springen op de Dam. Viel me alles nog mee dat hij een klein uurtje draaide en geen LCA

Posted by Siesta on Jan-07-2005 12:43:

nouja vond de set niet echt passen bij de rest, had meer melodieuze trance verwacht eerlijk gezegd

Posted by mdk on Jan-07-2005 13:12:

Gelukkig blijven er altijd mensen die iets te zeuren hebben

Posted by TranceFool on Jan-07-2005 13:19:

Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....

En al helemaal om die mensen die gaan lopen trekken en knokken om een plaat, denk es ff na!

Posted by moogwai on Jan-07-2005 13:39:

Ik vond het best een indrukwekkend dat hele plein vol. Erg vet toen iedereen uit z'n dak ging bij Traffic

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....

Waarom ingetogen? Gisteren ging het juist om het samenkomen voor een goed doel. Mensen die daar kwamen beseffen echt wel wat voor verschrikkelijke ramp het is.

Posted by Tim81 on Jan-07-2005 13:58:

Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!

Posted by Magic83 on Jan-07-2005 14:12:

Ook geweest, vond wel lachuh. Universal Nation ging er goed in hoor

Posted by TranceFool on Jan-07-2005 14:25:

quote:
Originally posted by Tim81
Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!

Ja, dat weet ik ook wel
Maar toch, ik weet niet, vind het nogal krom....

Posted by HiGH_NrG on Jan-07-2005 14:52:

Hoor ik daar hitjes?

Pages (2): [1] 2 »