TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party II
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Beta Party II
de eerste beta party ligt ondertussen al een half jaartje achter de rug. Tijd dus om te beginnen denken over de organisatie van een 2e beta party. Idee�n, mogelijke concepten, locaties, dj's, hoe zie jij het, alle opmerkingen etc etc post ze hier.
I'm in again
Mijn idee:
zelfde concept indien mogelijk, zijnde dus eerst gezellig samenzijn, eten, en dan redelijk kleinschalige party met BETA's en aanverwanten. Maar �cht publiek gaan zou ik niet doen...
Qua locatie zou ik misschien proberen om ergens iets centraler te vinden (Leuven, antwerpen, hasselt,...), dan zijn meer mensen al geneigd om te komen.
Voor de Dj's had ik misschien ook nog wel een ideetje: een "vs" editie. Ei en Freezel wilden dat gerust doen, misschien wilt Xilver nog wel eens met mij back 2 backen, en misshcien vinden we nog wel gelegenheidskoppels
Ik denk ook dat we weer een soort van selectie onder de Beta's kunnen houden, iedereen moet uiteindelijk een kans krijgen zoals vorige keer. En misschien ook nog eens horen bij de Beta-celebs (Mike, L-vee, Elof, misschien zelfs nederlanders?) of ze misschien willen komen draaien FOR FREE.
Een B2B met Kaidreas en ik, moeha
zou gieren zijn. Maar k betwijfel of onze skills wel goed genoeg zijn..
Heb vorige editie gemist, de tweede wil ik wel meemaken..
Ik ben altijd bereid om te helpen, DJ of Barman 
In in for it, Jasper 
En idd, zelfde concept als vorige keer is IMO 't beste.
Ik zou het eten enzo weglaten eigenlijk. Dit doet de prijs toch een pak stijgen. Vorige keer was het 25 euro/persoon. Hoewel het volledig zijn geld waard was is het toch steeds een groot bedrag. Zeker met de studenten hier.
Ik kon de eerste editie niet komen vanwege vakantiejob
Hopelijk kan ik deze keer komen, als ik al niet moet beginnen werken
En ik ben ook steeds bereid om een handje te helpen
| quote: |
| Originally posted by djcresto Ik zou het eten enzo weglaten eigenlijk. Dit doet de prijs toch een pak stijgen. Vorige keer was het 25 euro/persoon. Hoewel het volledig zijn geld waard was is het toch steeds een groot bedrag. Zeker met de studenten hier. |
Met iedereen iets eten is wel gezellig, maar het is inderdaad veel geld. De mensen die iets willen eten kunnen eventueel voor de party afspreken in een pitta-, pizza- of frietzaak
Wanneer zo de party eventueel plaats vinden?
* Nog in het voorjaar (april, mei, ...)? Zodat we in augustus of september nog een party kunnen houden?
* Of zoals de vorige keer, in juli?
* Of heeft er nog iemand anders een idee?
(Het zijn maar een paar ideetjes �
)
Nen bbq hoeft niet veel te kosten he mannen. Vorige keer was da echt wel gezellig, en kzou 't spijtig vinden als we da deze keer kwijtraken.
Eten maakt het tenminste nog gezellig, das beter dan gewoon ganseavond in de luide muziek staan en elkaar met moeite verstaan.
| Originally posted by pooley Eten maakt het tenminste nog gezellig, das beter dan gewoon ganseavond in de luide muziek staan en elkaar met moeite verstaan. |
anyway, der moet meer volk op afkomen dan vorige keer.
Dus een heel belangrijk ding is een goede en niet al te dure locatie vinden bij voorkeur in een stad, dicht tegen een station. Wie locaties kent die gezellig en nie al te groot zijn mag ze altijd voorstellen.
Een ander idee: Waarom niet de ta's uit de naburige landen uitnodigen? Een feestje geeft toch wat meer sfeer met wat meer volk. En ge laat bv 2 duitsers back 2 backen, 2 hollanders, 2 Fransen...
Nog een ander idee: Waarom geen feest ergens op de grens tussen Belgi� en Nederland en samen een feesje organiseren?
qua datum lijkt mij een zaterdag in maart-april misschien het beste. Maar dit wordt misschien al moeilijk haalbaar? In mei begint de examenkoorts toe te slaan bij velen onder ons hier. Of misschien is dan de beta party juist het laatste feesje waar je je volledig kan laten gaan. Juni zijn het examens en tijdens de zomermaanden kan je in het weekend ook niet heel volk bereiken door vakantiewerk, reizen etc.
Je kan natuurlijk altijd in april-mei een feestje geven, dan in de zomer een aantal bbq's en in september oktober nog een feesje.
Misschien even concreet dan:
Kent er iemand goeie, goedkope zalen in een relatief grote en makkelijk bereikbare stad? Ons budget zal niet echt al te groot zijn, dus een zaal met een fatsoenlijke discobar zou natuurlijk heel positief zijn!
leeches
| Originally posted by pooley leeches |
Ik wil er zeker weer bij zijn
Als er lasers zijn natuurlijk 
| Originally posted by djcresto qua datum lijkt mij een zaterdag in maart-april misschien het beste. Maar dit wordt misschien al moeilijk haalbaar? |
ik zit al 2 maand met iets anders in mijn hoofd eigenlijk, maar da heeft niets met dit te maken, alle halvelings.
waarom geen echte beta-party. gewoon something different: andere muziek dan dat je normaal krijgt te horen op een fuif. maar niet alleen bij trance blijven... om iets of wat meer volk aan te spreken. anyways gewoon een gedacht. iedereen gaat nu vragen en wie gaat dat financieren. ik ken wel een niet al te grote leuke zaal, en ik wil wel een risico nemen en er geld in steken. Tis een zaal en ik ken er redelijk wat volk van de voetbal daar enz.. daarmoet toch echt wat volk op afkomen.
anyways. on-topic: yeaaaaaaaah kei goed idee, kzie er naar uit naar de nieuwe beta-party.
@ vishnu: joenge welle gaan is zohard b2bcken, dat de vonken er vanaf gaan vliegen 
financiele risico's wil ik zeker niet lopen sorry driesie
Maar ik wil eigenlijk een beta tent op mysterland, of zoals op dancevalley zo'n bestelwagen met een djbooth voor in het midden van het terrein. Would be cool, no?
Mike wou afgelopen zomer een club elite party organiseren. Dit is er blijkbaar niet van gekomen. Waarom bieden we niet onze hulp bij de organisatie hiervan? En al de kosten.... niet voor ons 
Zolang het ni in de week wordt gezet ben ik meer dan ge�nstereseerd in zo'n partieke, evenant ik de vorige heb gemist
Mja ik wil toch ook niet veel financi�le risico's nemen. Je weet immers nooit op voorhand of een fuif slaagt of niet.
Waar ik mijn fuif doe is het wel een tof zaalke (350man) maar het is 125� om het te huren. Daar is discobar en alles aanwezig. En als jezelf de bar doet krijg je 1/3 van de drankomzet. Misschien valt er met de eigenaar wel iets te regelen, dat is nu ook gelukt
Zo'n Club Elite party zou wel tof zijn
| Originally posted by FUSyke Waar ik mijn fuif doe is het wel een tof zaalke (350man) maar het is 125� om het te huren. Daar is discobar en alles aanwezig. En als jezelf de bar doet krijg je 1/3 van de drankomzet. Misschien valt er met de eigenaar wel iets te regelen, dat is nu ook gelukt |
| Originally posted by FUSyke Mja ik wil toch ook niet veel financi�le risico's nemen. Je weet immers nooit op voorhand of een fuif slaagt of niet. Waar ik mijn fuif doe is het wel een tof zaalke (350man) maar het is 125� om het te huren. Daar is discobar en alles aanwezig. En als jezelf de bar doet krijg je 1/3 van de drankomzet. Misschien valt er met de eigenaar wel iets te regelen, dat is nu ook gelukt |
Voor 125� alles inbegrepen kan je natuurlijk niet echt sukkelen, dan kan je met alle kosten erbij toch een party geven voor 5� de man. Minder zelfs als we wat sponsoring kunnen fixen. En dan zou ik het persoonlijk geen probleem vinden om nog 5� extra voor een treinticketje te betalen. 
Vooral het bar-gedeelte spreekt me ook erg aan. Ik heb er absoluut geen probleem mee om een uurke of 2 achter de bar te staan, en er zullen toch no wel meer Beta's zijn die dat willen doen?
En die 350 man, is dat niet gewoon de maximumcapaciteit als iedereen opeen geplakt staat? Bij ons in Schoten zijn er ook zaaltjes van die capaciteit, en die zitten al gezellig vol als er 80 of 100 man is...
EDIT:
Er zit trouwens nog geld in de kas van de vorige party, en genoeg zelfs om die zaal meteen te kunnen betalen, niet? Dan kunnen we het nog goedkoper maken...En eventuele winst kan dan dienen voor het organiseren van een echte Beta-clubnight ofzo...?
En hoe zit het bij die zaal qua geluidsnormen en openingstijden? Want natuurlijk willen we wel liefst een stevig volume bereiken, en ook doorgaan tot de eerste treinen terug rijden