TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Space
Pages (3): [1] 2 3 »
Space
dit is een foto van de Hubble-ruimtetelescoop uit 1996.
op de foto zijn 2500 sterrenstelsels te zien over een gebied met een oppervlakte van 1/30.000.000 van de totale oppervlakte van het hemelgewelf.
de meeste sterrenstelsels gelijken op onze Melkweg (spiralen). in zijaanzicht heeft die een breedte van 100.000 lichtjaar.
makes you think, doesn't it? 
En dan te geloven dat er mensen zijn die denken dat wij alleen in het heelal zijn...
Ok�, wij zijn met onze 50 000 jaren van bestaan als mensheid maar een nanoseconde in de dag van het universum, maar dan nog is het hele universum zoooooooo ongeloofelijk groot dat er op ergens op diezelfde nanoseconde nog wel leven MOET zijn...en volgens mij moeten we daarvoor niet eens zo ver zoeken, als je bekijkt hoeveel sterren er in onze melkweg alleen al zijn.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En dan te geloven dat er mensen zijn die denken dat wij alleen in het heelal zijn... |

Idd, telkens ik naar zo'n aflevering gekeken heb op national geographic ben 'k weer ff overtuigd (tot ik het weer allemaal vergeet en aan niemand meer kan uitleggen wrom precies er elders zeker leven is anyway das iets anders).
Overigens ik HAAAAAAAAT [klint als die smurf] liberty TV. Gvd kweeni oeveel minder NGC,enkel en alleen om ons jaloers te maken met reizen die we toch niet kunnen betalen, all� ik iig niet.
Alleen in het heelal... nja da kan ni volgens mij, moet toch nog ergens anders leven zijn...
Het heelal draait echt niet rond ons alleen
| Originally posted by TOR dat is net zoals met God.. zolang er geen aanwijzingen zijn, is het er niet. ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj het is niet dat we zo speciaal of uniek zijn |
Ja ok we zijn nietig en klein ...
Maar sssssst, voel mij dan zo slecht altijd... gedacht dat wij maar iets heel heel klein zijn van iets dat ....groot is
| Originally posted by The_G0dfather Overigens ik HAAAAAAAAT [klint als die smurf] liberty TV. Gvd kweeni oeveel minder NGC,enkel en alleen om ons jaloers te maken met reizen die we toch niet kunnen betalen, all� ik iig niet. |
kwil op vakantie 
^ Reisje naar Mars? 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Reisje naar Mars? |
kheb altijd gelooft in buitenaards leven.... ook al kan ik het niet bewijzen.
Toch wanneer je een not-believer vertelt van het oneindig aantal sterren en planeten die er zijn en die we nooit allemaal zullen ontdekken of kennen, dat tussen al die planeten en sterren alleen op de aarde leven is, is ondenkbaar en onvoorstelbaar.
Nee ik kijk niet teveel sci-fiction!
Wat dat Liberty.TV betreft, tja kvind dat ook wel kl*te dat ze veel tijd ingenomen hebben van NGC, maar hier hebben we voor vijfTV begint een snoepje Discovery Channel, dus dat maakt da beke goed!
| Originally posted by Jasperovitsj We kunnen het niet bewijzen en we zullen er waarschijnlijk ook nooit mee in contact kunnen komen, maar is dat reden genoeg om het te ontkennen? |
| Originally posted by Mystique Ja ok we zijn nietig en klein ... Maar sssssst, voel mij dan zo slecht altijd... gedacht dat wij maar iets heel heel klein zijn van iets dat ....groot is ![]() |
-smiley in mijn eerste post.
| Originally posted by The_G0dfather Gvd kweeni oeveel minder NGC |
,staat voor New General Catalog.
Geloof ik in buitenaards leven, zeker
Is er buitenaards leven, waarschijnlijk
Gaat de mensheid het ooit vinden, miss
Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk
Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben.
Het contact kan trouwens enorm hard tegenvallen, want het kan zijn dat de wezen zo anders zijn dat we ze miss niet eens degelijk kunnen waarnemen (microscopisch intelligent leven, etc)
| Originally posted by Belgian Bonzai 18 februari heb ik trouwens examen Galactische Sterrenkunde, dus als er vragen zijn... |
BTW, als de Hubble organisch was, dan moest die toch al lang zitten trippen en flippen, zo hard me uwe neus op het oneindige worden gedrukt 
| Originally posted by Jasperovitsj Damn, wat voor een opleiding volgt gij? Moet zalig zijn om ook zo'n vakken te hebben, niet? |

| Originally posted by Belgian Bonzai Dat er elders leven is, ben ik van overtuigd. Dat er elders intelligent leven is al v��l minder. |
| Originally posted by Jasperovitsj Damn, wat voor een opleiding volgt gij? Moet zalig zijn om ook zo'n vakken te hebben, niet? |
| Originally posted by Dark Apostle Geloof ik in buitenaards leven, zeker Is er buitenaards leven, waarschijnlijk Gaat de mensheid het ooit vinden, miss Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben. |
| Originally posted by Buoyant Daarom zou ik het denk ik ook liever niet weten, omdat we er toch nooit zullen geraken, ook al is het bij dichtsbijzijnde ster, dan doet het licht er denk ik nog een jaar of 4 over om die afstand te overbruggen, dus we zullen wel heel snel moeten rijzen om er ook te komen. Wat fysisch gezien kunnen wij dat ook niet echt aan geloof ik. Dan maar hopen dat zij het wel kunnen |

| Originally posted by Nyah bweh, ge moet maar get meer stargates kijken, jong ![]() |
| Originally posted by Dark Apostle Gater 4 Life o/ SG-9 Exploration Team Rox!!!!! sorry, ben relatief hevige fan van SG-1 |