TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AmnesiA i Lund våren 2005
Pages (3): [1] 2 3 »
AmnesiA i Lund våren 2005
fredagen den 28e januari: Airbase och DJ Ozzi (resident)
fredagen den 25e februari: Niklas Harding och Dj Manson
fredagen den 25e mars: Dj Ozzi & Magik Journey + guest dj: Lovebite
fredagen den 29e april: DJ Masterbeat (Energy, Space Nation, Switzerland) och DJ Hypnotic (Energy, Goliath, Nature One, Switzerland)
fredagen den 27e maj: Michael Splint och Alex Wëst
Glöm inte att man måste vara medlem för att få komma in! Kostar gratis och man blir medlem genom att registrera sig på Amnesias hemsida 
Re: AmnesiA i Lund våren 2005
| quote: |
| Originally posted by reveal fredagen den 28e januari: Airbase (hade inte han slutat?) |
Finns det ingen möjlighet att komma in där om man är under 20 (och inte har studentleg) ??? jag är så jävla less på att jag alltid missar de grymma festerna för att jag är ynka 19

Kommer missa första pga av skidresa (då ska jag i vanlig ordning gräva upp min gamla tråd
), andra ligger på samma datum som PvD-kryssningen, så det är inte säkert man kan komma då heller... Hopppas på feta djs under resten av våren! Irish, du tar ett pass va? 
det var som fan, här behöver man inte anstränga sig för att uppdatera fest-info när reveal sitter och pollar amnesia-sidan varje dag 
hehe, jo Airbase DJar och har koll på musiken fortfarande såklart, så honom vill vi ha. Ska bli intressant vad det blir för skapelser som kommer från honom i framtiden, brist på talang finns det ju som bekant inte iallafall!
| Originally posted by reveal Kommer missa första pga av skidresa (då ska jag i vanlig ordning gräva upp min gamla tråd ), andra ligger på samma datum som PvD-kryssningen, så det är inte säkert man kan komma då heller... Hopppas på feta djs under resten av våren! Irish, du tar ett pass va? |
| Originally posted by Dj_Irish All respekt till Harding och Jesper men ni vet ändå att det krävs mer därtill om ni vill ha den där fixen |
| Originally posted by Sorrow Du menar att man ska boka Sorrow så att det blir riktigt härligt hård tech trance och ös som fan? |
| Originally posted by Laszlo Eller Laszlo, så folk får lyssna på riktig musik |
alltså dom ni nämner är alla stollar... vi vet ju att InterCity fixar bästa festen 
säger bara en sak.. hade jag DJ:at så hade jag spöat er allihop 
jag ser specialkvällen framför mig 
Irish vs. Sorrow vs. Lazlo vs. vizay
hetaste djfajten i år 
dbl du kan va en sån där enerverande mc om du vill 
| Originally posted by Vizay dbl du kan va en sån där enerverande mc om du vill |
| Originally posted by Vizay jag ser specialkvällen framför mig ![]() Irish vs. Sorrow vs. Lazlo vs. vizay hetaste djfajten i år ![]() dbl du kan va en sån där enerverande mc om du vill |

reveal: kan tänka mig, brukar ju inte direkt va populärt här i sverige 
| Originally posted by dbl måste ta o lära mig texten till godd nu bara.. ett måste att kunna om man ska va mc.. helst ska man bara kunna halva också |
| Originally posted by Vizay jag ser specialkvällen framför mig ![]() Irish vs. Sorrow vs. Lazlo vs. vizay hetaste djfajten i år ![]() dbl du kan va en sån där enerverande mc om du vill |
| Originally posted by Vizay yess å sen ska man mca den texten tilll varje låt genom hela setet också |

ett tips jag kan ge efter att ha hört lite scooter låtar. Om du har något litet insiderskämt som du kan sammanfatta i en liten menning så äre bara att använda det. Det verkar ju funka för dem liksom 
ex som: RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN!
snälla kan inte jag få vara manager? 
| Originally posted by Dioxys ett tips jag kan ge efter att ha hört lite scooter låtar. Om du har något litet insiderskämt som du kan sammanfatta i en liten menning så äre bara att använda det. Det verkar ju funka för dem liksom ![]() ex som: RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN! snälla kan inte jag få vara manager? |

sign me up! fast jag är ju inte 20 i ju för sig..hmm.
haha, jag kan ju beatboxa och kompa er 
Verkar som att SweTA har planer på att ta över Amnesia?
Smöra lite för eXton, så kanske han fixar en TA-kväll eller nåt 
| Originally posted by Dioxys haha, jag kan ju beatboxa och kompa er |
| Originally posted by dbl do you believe in a icecream man that satisfies do you belive in a icecream man that opens eyes Do you believe in a icecream man that tells you lies IT'S NICE TO BE IMPORTANT BUT IT'S MORE IMPORTANT TO BE NICE! |
ho ho hoo, här är det värsta DJ/MC tävlingen ju... men vad tävlas det om?? det finns ju inget pris ffs