TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!


Posted by black mammmba on Jan-07-2005 22:02:

יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!

http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp

יאללה אנשים לעבוד על הטראק ליסט


Posted by YuVaL on Jan-07-2005 22:18:

אוף כוסעמק
גם חולה וגם לא מספיק גדול ללכת לטי אל וי
כל הזיין


נ.ב -
השעה
12:21AM

Track: Young Parsians - Jump The Next Train (Kyau And Albert Remix)

אוי איזה נוסטלגיה מפוש


Posted by YuVaL on Jan-07-2005 22:28:

טוב עכשיו
12:30

הוא מנגן איזה קטע שנשמע ממש סגנון
Svenson & Gielen
נראה לי שזאת הפקה חדשה
=)


Posted by FreaKaZoid on Jan-07-2005 23:06:

הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?


Posted by YuVaL on Jan-07-2005 23:11:

quote:
Originally posted by ReAz
הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?


מזה משנה מה הדירוג שלו אחי
טיסטו מדורג מקום ראשון זה אומר שהוא הכי טוב בעולם?
לא.. =)

הוא פשוט דיי ג'יי תותח אין מה להגיד.. חילן יודע להלהיב קהל


Posted by FreaKaZoid on Jan-07-2005 23:22:

מסכים איתך אבל רק רציתי לדעת... אני אישית לא מתלהב כל כך מטיאסטו


Posted by Shahar on Jan-08-2005 04:48:

לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by Glenn-Holmes on Jan-08-2005 06:26:

quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!


Posted by Shahar on Jan-08-2005 06:36:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית


כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by SMoKeR on Jan-08-2005 12:39:

quote:
Originally posted by Shahar
כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה


Posted by FreaKaZoid on Jan-08-2005 13:17:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!


יש לך חמרמורת?
=]


Posted by Shahar on Jan-08-2005 14:21:

quote:
Originally posted by SMoKeR
רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה


אדיר דאג לי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.