TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!
יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!
http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp
יאללה אנשים לעבוד על הטראק ליסט 
אוף כוסעמק
גם חולה וגם לא מספיק גדול ללכת לטי אל וי
כל הזיין



נ.ב -
השעה
12:21AM
Track: Young Parsians - Jump The Next Train (Kyau And Albert Remix)
אוי איזה נוסטלגיה מפוש





טוב עכשיו
12:30
הוא מנגן איזה קטע שנשמע ממש סגנון
Svenson & Gielen
נראה לי שזאת הפקה חדשה
=)
הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה
ד"א מה הדירוג העולמי שלו?
| quote: |
| Originally posted by ReAz הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה ד"א מה הדירוג העולמי שלו? |
מסכים איתך אבל רק רציתי לדעת... אני אישית לא מתלהב כל כך מטיאסטו
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by Shahar לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1 הוא מקום 28 נקסט כתבו באתר שהוא 24 יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ולשחר בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט הרווח כולו שלך חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית |

| quote: |
| Originally posted by Shahar כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!! תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!! וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור ![]() "בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך" או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חחחח... אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט אבל עקיצה עם הומור אניווי המיני ויכוח שנפתח פה חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה פשוט חוויה לראות אותו לייב הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי ולשחר בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט הרווח כולו שלך חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת יייוווווווהההההההןןןןןןןןן חחחחיייילללללןןןןן !!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by SMoKeR רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת? בטח בחאווה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.